Täällä kirjoittaa 29v. Kokematon nainen jolla suuri into kokeilla seksiä naisen kanssa.
Kovin hankalaa löytää ketään joka samassa junassa joten lähdin kokeilee tätä kautta.
Jos joku on rohkea niin kirjoitellaan ja kenties tavataan :)
Laitathan sähköpostisi niin otan yhteyttä :)
Vantaan Bi tytöt/naiset
18
1842
Vastaukset
- Jaahasssooid
Tääl kans 16v muija haluiis:D
- Kokematon88
Kovin oot nuori :(
- flickerof
Jos täällä on oululaisia niin tääl ois kans 20v nainen samassa tilanteessa :)
- Pfkdkddldl
Mua ei välttämättä niinkään seksi (ainakaan alkuun) nappaa, mutta läheisyys ja pusut kyllä.. laita vastausta jos kiinnostaa :)
- Kokematon88
Miten saan suhun yhteyttä?
- Pfkdjnejne
Kokematon88 kirjoitti:
Miten saan suhun yhteyttä?
Lataapa alkuun sellainen sovellus kuin protonmail. Laitan huomenna puolenpäivän aikaan mun osoitteen tänne, jos sulle sopii. Ne lähtee täältä nopeasti poistoon, niin aika sukkelaan saa olla nappaamassa talteen..
- Kokematon88
Vai nähdäänkö 20.00 vaikka suomi24 bi-chatissa?
- Pfkdjnejne
Kokematon88 kirjoitti:
Ei käy tää ilta..
- Pfkdjnejne
Pfkdjnejne kirjoitti:
Ei käy tää ilta..
Vieläkö haluaisit kuitenkin tutustua? Mul on sellanen aikataulu, että vähän huonosti kerkiän olemaan missään onlinechatissa..
- Pfkdjnejne
Kokematon88 kirjoitti:
Ja niin, siis toi edellinen viesti vastauksena sun kommenttiin, tuli vahingossa mun omaan..
- Seuraa22
Mua vois myös kiinnostaa seura! Sunnuntaina 23 vuotta!
- Pfkdjnejne
Seuraa22 kirjoitti:
Mua vois myös kiinnostaa seura! Sunnuntaina 23 vuotta!
Miten saan yhteyden suhun?
- lust1019
Missä bi-naisia vois tavata? Täällä pari 38&37 v jotka haluis tavata mukavan bi-naisen. Ollaan pk-seudulla. [email protected] .
- Kokematonmyös
Jos on Jyväskyläläisiä niin tääl 20v samassa tilanteessa;)))
- nanss
[email protected] ja oon 31v
- Bi21
Mä olisin ainakin kiinnostunut tapaamaan seksin merkeissä. Oon 21 ja asun myös vantaalla
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409