Mulla on tuollainen vanha MacBook pro 17".
Kone käynnistyy tosi nopeasti ja on muutenkin nopea, mutta tuulettimet alkaa pöhisemään todella nopeasti ja samalla meininki hidastuu. Tähän ei siis tarvita mitään raskasta taustalle vaan esim. 5-10 min YouTube videoiden katselu riittää. Pätkintä alkaa heti kun puhaltimet aloittaa rallinsa. Pätkii niin lujaa ettei pysty enää tekemään muuta kun sammuttamaan koneen.
Osaako joku sanoa pystyykö tälle tekemään jotain vielä vai onko vanhus jo roskis kamaa.
MacBook pro lämpenee ja pätkii
2
173
Vastaukset
Kone vaatisi sisäputsauksen ja suositellusti myös prosessorin ja jäähdyttimen välissä olevan lämpöä siirtävän tahnan vaihdon. Mahdollisesti myös tuuletin/tuulettimet menevät vaihtoon.
Asiantuntijaliikkeissä palvellaan, ellei sinulla ole tuttavapiirissä ketään teknopelleä, joka saa auki myös Mäkin.
Vanhastakin Mäkistä myös saa vielä jotain, jos sen myy em. teknopellelle, joka osaa panna sen taas iskuun.- 3_minuutin_operaatio
Tuossa videolla opastetaan, miten 17" Macbook Pro avataan ja korjataan. Se on todella helppoa ja onnistuu myös kotioloissa aloittelijaltakin, vastoin kuin esim. iphonen korjaaminen. Pieni ruuvimeisseli riittää työkaluksi.
https://www.youtube.com/watch?v=JdSVMgx3c_4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784699- 1842023
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894