miten elisan sähköposti?

idiootti

Elikkä minulla on elisa laajakaista jonka kuukausimaksuun sisältyy 5 postilaatikkoa. Tilatessani laajakaistan rekisteröin niistä 2.
Nyt pitäisi saada kolmas postilaatikko rekisteröityä, mutta miten?
Elisan asiakaspalveluun ei hullukaan viitsi jonottaa tuntia ja kysyä neuvoa.

7

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

Käväiset Elisan sivuilla, sieltä näyttäisi löytyvän ohjetta moneen menoon. Ei tuo s-postien lisääminen ole ruudin keksijän puuhaa, kyllä sinäkin sen osaat kunhan paneudut ensin periaatteisiin.

• idiootti

Siinäpä se kun elisan sivuilta ei löydy ohjeita aiheeseen. Ja olen mielestäni kahlannut kaikki mahdolliset linkit. Löytyy ainoastaan elisan kotipostin tilaus, joka on maksullinen(tarkoitettu sellaisille jolla ei ole elisan laajakaistaa). Lisäksi löytyy sivu josta voi tilata lisää osotteita jo aikasempien 5 lisäksi(myös maksullinen).
        Eli jos voit laittaa linkin missä löytyy aiheeseen ohjetta tai sivu missä voi rekisteröidä sen 3. osotteen.

• idiootti kirjoitti:

Siinäpä se kun elisan sivuilta ei löydy ohjeita aiheeseen. Ja olen mielestäni kahlannut kaikki mahdolliset linkit. Löytyy ainoastaan elisan kotipostin tilaus, joka on maksullinen(tarkoitettu sellaisille jolla ei ole elisan laajakaistaa). Lisäksi löytyy sivu josta voi tilata lisää osotteita jo aikasempien 5 lisäksi(myös maksullinen).
        Eli jos voit laittaa linkin missä löytyy aiheeseen ohjetta tai sivu missä voi rekisteröidä sen 3. osotteen.

kirjaudu pääkäyttäjätunnuksella (siis EI postilaatikkotunnuksella) osoitteessa:
        https://service.kolumbus.fi/

Siellä voit rekisteröidä lisälaatikot käyttöön.
        En ole kuin käynyt vilkaisemassa, että siellä on. En ole (vielä) tarvinnut lisää. Mulla on sama tilanne kuin sulla, otin ensialkuun vain 2 osoitetta käyttöön.

Kerro miten onnistui.

• älä jonota...
        jokke68 kirjoitti:

kirjaudu pääkäyttäjätunnuksella (siis EI postilaatikkotunnuksella) osoitteessa:
        https://service.kolumbus.fi/

Siellä voit rekisteröidä lisälaatikot käyttöön.
        En ole kuin käynyt vilkaisemassa, että siellä on. En ole (vielä) tarvinnut lisää. Mulla on sama tilanne kuin sulla, otin ensialkuun vain 2 osoitetta käyttöön.

Kerro miten onnistui.

Ei muuten onnistu tuota kautta, siihen ruudulle tulee vain teksti jossa kerrotaan noista maksullisista lisäosoitteista ja linkki mistä niitä voi tilata. Eli ainoa konsti edelleen laittaa meiliä aspaan! Tai sitten jonottaa puhelimessa. Itse aion laittaa aspaan meiliä ja tilata ko. ossut sillä systeemillä. Ja täytyy muistaa kertoa ettei halua mitään lisämaksullisia ossuja vaan nimenomaan ne loput käyttämättömät jotka sisältyvät itse adsl-liittymään.

• älä jonota... kirjoitti:

Ei muuten onnistu tuota kautta, siihen ruudulle tulee vain teksti jossa kerrotaan noista maksullisista lisäosoitteista ja linkki mistä niitä voi tilata. Eli ainoa konsti edelleen laittaa meiliä aspaan! Tai sitten jonottaa puhelimessa. Itse aion laittaa aspaan meiliä ja tilata ko. ossut sillä systeemillä. Ja täytyy muistaa kertoa ettei halua mitään lisämaksullisia ossuja vaan nimenomaan ne loput käyttämättömät jotka sisältyvät itse adsl-liittymään.

Jotain tollasta mä uumoilinkin (lue: pelkäsin).

Onneksi perustin suoraan ne pari osoitetta. Käyttö huuhaa. Täytynee ottaa ne ilmaiset sitten kun "huuhaa" rupeaa olemaan niin korruptoitunut, ettei enää viitsi käyttää.

• älä jonota suotta

mun neuvoni on että laita meiliä jos puhelinjonot on liian pitkiä. Tällaisen neuvon sain itse tosin puhelimessa aspasta. Ja asian aihekin muuten täsmälleen sama kuin sullakin, eli mullakin olisi niitä elisan liittymään sisältyviä mutta täl hetkellä vielä rekisteröimättömiä osoitteita jotka pitäisi saada käyttöön.

• Make.

Mä olen ihmetelly ihan samaa asiaa kun te muukin ja laitoin elisalle asiasta kyselyä, niin sähköpostiini ei ole koskaan vastattu. Kävin sitten Elisassa paikanpäällä kysymässä, et kuinka voi netin välityksellä avata uuden sähköpostin. Sanoivat että elisan sivujen palvelukeskuksen kautta ja kun sivuilla puhutaan maksullisuudesta, niin siitä ei kuulemma tarvitse välittää. Tosin tarvii olla joku aktivoitikoodi tai jotain et juttu onnistuu. En ole ite viä avannu uutta postia. Tässä oli aiheesta vähän juttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13