Yksi kirjoittamaton sääntö chattaajille. Älä koskaan nälvi privaatisti, tai yleisellä ketään sellaista, jonka olet ruksinut. Älä ole raukka, äläkä pakene ruksin taakse palautetta nälvintääsi.
Puskista huutelijat
38
3577
Vastaukset
- lakimies3913
Älä ole se raukka joka tänne valittaa chatin tapahtumista,laita ruksi aina kun mahdollista sellaisille jotka sen ansaitsevat.
- Jänökset
Olen samaa mieltä viestin aloittajan kanssa. Jos on rohkeutta nälviä toista pitäisi myös olla sen verran rohkeutta, että uskaltaa ottaa vastaan nälvinnän kohteen ajatuksen. Mutta jänikset tyypillisesti pistävät päänsä pensaaseen....
- ammattiprovoajaLDA
Siihen se perustuukin ,ensin laitetaan jauhot suuhun ja sitten torjutaan, näin saadaan se pinna kiristymään tyhmemmiltä.
- noinon
Aloittaja varmaankin trarkoitti ainoastaan Annu-Mariaanaa joka häiriköi ja haastaa vain riitaa ilkeilynsä lisäksi.
- huvinsakullakin
Jättäisivät seksin vonkaajat törkykirjoituksen kirjoittelut punaisilla pois. Todella törkeitä miehiä chatissa. Ihmettelen vaan miten tuollaisessa paikassa jotkut voit istua päivät pitkät.
- notvonkaa
Tietäisitpä ne naiset jotka vonkaavat punaisella ja millä tyylillä.
- eivonkaaja
Sitä en tiedä koska olen nainen, minä en itse ole koskaan vonkannut ketään , jutellut olen jos on ollut sellaista seuraa joiden kanssa on viitsinyt jutella. Uskon että myös naisia on seksinvonkaajia chatissa , sen on miehet kertoneet jos on totta puhuneet. Jokainen tyylillään..
- Suvak
Jorma se huutelee ja möykkää rivoja.
- paheksun
Ei ne turhaan vonkaa. Kyllä joku heille vastaa. Ei kukaan muuten vuosia vieläpä samalla nikillä kävisi. Kun muuttuu "kalustoksi", niiin oppii nopeasti nimimerkit, joilla tapana tiedustella. Eikä tarvii oppiakaan, kun pistää ruksin ja torjunnan sitä mukaan, kun heitä punaisilla käy toivioretkellä.
- envonkaa
Käyn harvoin chatissa ,en tunne nikkejä enkä vonkaajia. Kait sellainen nikki kiinnostaa joka jokus vaan käy . Paras kun lopettaa käymisen siellä kokonaan
- huruDan
Kyllä naiset ovat vongailleet. Ottavat jos saavat ja heille antaa. Elekää olko naivit.
- FullDoom
Paras ratkaisu jos kaikki ratkaisut lasketaan on juuri tuo mainittu: lopettaa kokonaan sätissä käymisen, siitä puhumisen ja sen ajattelemisen!
Huone on täynnä. - eichattiii
Osalle chat on kuin huumetta , tulee kamalat vieroitusoireet jos jää pois .Siellä on koko elämä ja "ystävät", tyhjä on elämä jos se on chathuoneen varassa
- Olkaapa.tarkkoina
Rohkeasti vonkailleet naiset. Nehän on sätissä suurinosa miehiä, naisen nikillä.
Ilmeisesti on jännittävää testata, miten toinen mies suhtautuu siihen, kun nainen ehdottelee rohkeasti. Muuntautuu miehelle oikein täydelliseksi ja mieleiseksi unelmanaiseksi.
Tälläistä naista pystyy esittämään siis vain toinen mies, muille miehille.
Tälläistä esittämistähän jotkut vinksahtaneet ukkelit sätissä harrastaa. Joten älkää muut miehet menkö tähän ansaan. Minulle on kerrottu, että muutamat menneet tähän ansaan.
Innostuneina, että nythän löytyikin rohkea nainen, jonka kanssa mies haluaa pian kontaktiin.
Sitten sovitaan treffit, jonka jälkeen jollain jätkällä on tosi hauskaa, kun sai huijattua jotain nais-seuran tarpeessa ollutta ukkoparkaa.
Osa miehistä pelästyy ja kauhistuukin tälläistä naista ja järkevimmät huomaa, ettei kyseessä ole edes oikea nainen. - seonmoroo
Puskista huutelijat vähenee koko ajan kun chat hiljenee:) Sitten alatte kaipaamaan heitä hih hih
- Naineneimies
Miehet pelkää että olen mies, vaikka olen nainen. Ketään en vonkaa. Miesten epävarmuus saa mut nauramaan tollasille typeryyksille. Chatissa on vain muutama mies jota arvostan ja kukaan heistä ei ole ikinä minua mieheksi epäillyt. Heidän kanssaan on naisen ilo chattaillä. Kukaan nainen ei jaksa typeryyksien solvaamista.
- lewanderi
Naineneimies ,itsetunto purkaus vaiko muuten vain ?Näin toimii vain epävarma nainen jonka itseluottamus on mennyt chattiin.
- pakkasaamua
Itsetunto minulla kohdallaan, chatissa en luota ihmisiin, miksi luottaa ihmisiin joita ei ole koskaan nähnyt?
- huijarimikälie
lewanderi kirjoitti:
Naineneimies ,itsetunto purkaus vaiko muuten vain ?Näin toimii vain epävarma nainen jonka itseluottamus on mennyt chattiin.
Tuo ei ole oikea levanderi
- liamnellssen
Muistakaa hyvät chattarit siellä vanhimmat huoneessa on suurin osa invalideja ja muita vammaisia jättäkää heidät rauhaan menkää johonkin toiseen huoneeseen avatumaan.
- hohhoijaaaa
Vanhemmat huone on kuin arvausleikki ,kuka, mikä, hän, missä ,milloin ,uteliasta porukkaa:))
- Älyhoi
Missä huoneessa ei ole vammaisia ja idiootteja? Itse kyllä jättäisin heidät hyvinkin "rauhaan". Sellaisia välttelisin, jos vain mahdollisuus olisi. Heitä vain on chat pullollaan. Onneksi pari helmeä silloin tällöin joukossa, joiden kanssa on piristävää heittää huulta ja nauraa mukaville kommenteille.
- talvista
Olen samaa mieltä , ei kovin monta ole joiden kanssa viitsii jutella onneksi on joukossa muutama mukava ja asiallinen juttelija huumoria myös unohtamatta , kiitos heille:)
- UskoToivoRauhanen
Hieman tosissanne taidatte ottaa?
- työtäon
Työttömät luuserit ja eläkeläiset siellä istuu ja kirjoittavat poliittista hapatusta toki joku vammainenkin on varmaan etsimässä ajankulua itselleen.
- Inhokommentit
"Vammainen" Tämä kuulostaa varmaan sinun sanomana, halveksuttavalta sättääjän kuvaukselta. Luulet kai, että joku haluamalla haluaa olla vammainen, eikä terve.
Älä puhu, äläkä ajattele noin halveksuvasti sairaista ihmisistä. Jotka kaipaavat seuraa ja juttukaveria enemmän kuin ne muut. Joille on helppoa mennä etsimään seuraa muualtakin, kuin säteistä ja keskustella muiden kanssa. Muista myös se, että kaikki työttömätkään ei ole luusereita ja laiskoja.Joillain työttömilläkin on monenlaisia hommia mutta, ne vaan on palkattomia.
Eläkeläisetkin on eläkkeensä ansainneet ja eiköhän tälläiset keskustelufoorumit ole heitäkin varten. Kaikkihan ei harrasta eläkeläisyhdistystoimintaa, eikä reissaa niiden järjestämillä matkoilla. - työtäon
Missä kohtaa keskustelija on pilkannut vammaisia tai "sanonut" niin kuin te ilmaisette sen,miksi otat sanan vammainen loukkaavana,yrittäisit edes lukea ymmärrettävästi .
- noinon
Taas se nähtiin, entinen luotsi sätissä niin riitaa ja ivaamista hänen taholtaan. Eikö hän ikinä opi että hänestä ei pidetä käytöksensä vuoksi. Hänen älämölynsä vaan jatkuu jatkuu kuinka surkea hän onkaan, pilaa sätin olemassaolollaan.
- Eihyvääpäivää
höpöhöpö -juttua taas. Koita voittaa antipatiasi, lopeta stalkkaus ja koita jatkaa elämääsi. Vanhojen kaivelu ja katkeruutesi koituu vain omaksi vahingoksesi.
- Pakoputkenkannatinrengas
Tarkoituksesi on vain mustamaalata. Syljet katkeraa myrkkyä ja sapenkarvaista oksennusta, mutta tajuatko, että se myrkky ja sappi on sinussa itsessäsi lähtöisin. Sinä olet myrkyllinen. Ei vihasi kohde. Lopulta hukut tavalla tai toisella oman vihasi suohon. Uppoat yhä syvemmälle ja lopulta suo imaisee sinut syövereihinsä, jonne hukut.
- älyhoi
Herää kysymys , miten jaksatte toistaan samoja asioita vuodesta toiseen??? Eikö todella ole muuta elämää kuin chatin nikkien takana olevat ihmiset???
- Pakoputkenkannatinrengas
En tiedä kehen viittaat. Olet iskenyt kirveesi kiveen.
- kannatinkumipuupää
Pakoputkenkannatinrengas kirjoitti:
Tarkoituksesi on vain mustamaalata. Syljet katkeraa myrkkyä ja sapenkarvaista oksennusta, mutta tajuatko, että se myrkky ja sappi on sinussa itsessäsi lähtöisin. Sinä olet myrkyllinen. Ei vihasi kohde. Lopulta hukut tavalla tai toisella oman vihasi suohon. Uppoat yhä syvemmälle ja lopulta suo imaisee sinut syövereihinsä, jonne hukut.
"Tarkoituksesi on vain mustamaalata. Syljet katkeraa myrkkyä ja sapenkarvaista oksennusta, mutta tajuatko, että se myrkky ja sappi on sinussa itsessäsi lähtöisin. Sinä olet myrkyllinen. Ei vihasi kohde. Lopulta hukut tavalla tai toisella oman vihasi suohon. Uppoat yhä syvemmälle ja lopulta suo imaisee sinut syövereihinsä, jonne hukut."
Sopii useampaan chattailijaan. Edelleen näet riittää heitä, jotka kyttäävät monilla nikkeillä toisten minuutteja, ohjeistavat privassa kenen kanssa saa chattailla ja jakavat tietoonsa tulleita salaisuuksia eteenpäin. Samat keräävät aina uutta hovia ympärilleen edellisen hovin tajuttua pelin nimen ja ottavat pakkia. Noiden stalkkereiden mielestä vika on aina muissa, ei heissä itsessään. Heitä voi hyvästä syystä sanoa chatin torakoiksi.
- näinkokenut
Verannalla on asiallista keskustelua samoin Rantasaunassa. Jos joku on siellä tympääntynyt saa syyttää itseään. Vanhempainhuoneessa osa voisi ottaa mallia näistä huoneista ,miten käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaan kun keskustellaan. Ei joka huoneessa huudella ilkeyksiä.
- ehdot_on
On vain yksi sääntö chattaajille. Älä koskaan nälvi privaatisti tai yleisesti ketään, älä nimeltä älä vihjaten. Kohdistamaton nälviminen ei ole sen sivistyneempää kuin nikkien mainitseminenkaan.
- k-l-la
Eikö "sättäily "ole vapaaehtoista ,eihän sinne ole pakko mennä "nälvittäväksi"ja ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön ,ette voi koskaan tehdä siitä oman näköistä.
- ettänäinn
Chat on vapaaehtoista jokaiselle. Vaikka minua ei siellä ole koskaan nälvitty , en kumminkaan käy siellä . Chat aika on minulta jäänyt jo taakse:)
- ehei.en.tule
En edes tiedä mikä tuo chat on mistä te puhutte. Liekö joku nykyajan hömpötys? Siellä teette itsestänne pellejä, narreja ja naurunalaisia. Siihen tulokseen olen tullut kun keskusteluanne seuraan. Voin nyt jo luvata, että ikinä en chatin ovea tule avaamaan. Enkä ole avannut. Kysykää vaikka keneltä, ketkä minut siellä tuntevat!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5145583Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255019Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292402- 4082234
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1751210- 651132
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N101019Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948