Vaan kaupungin omat työntekijäthän nuo ossaavat näyttää hyvää esimerkkiä mm. kotoutumisessa. Aikuisten miesten vierihoito on uusi työmenelmä - voisiko joku valaista asiasta paremmin tietävä meitä tavan tallaajia!
En ite ees ilkeäisi
23
686
Vastaukset
- höhöhöhöhöh
Kaupungin työntekijöillä ei ole paskan vertaa tajua islamista ja muslimeista, he ovat pihalla kuin lumiukko. Naiiveja, hyväuskoisia hölmöjä.
Mitäs hiippakuntaa sinä edustat? Kirjoituksestasi päätellen et ole sieltä ns terävimmästä päästä kun ei mielessä muuta kuin muslimit ja islam.
Oletko ihan varma että kristinusko on juuri se ainoa oikea?
Itse kuulun ev.lut seurakuntaan ja en aio ikinä erota. Maksan kirkollisveron.
🐃... ... ...😲- bxbxbxbxbxbxbxbxbx
Pääpumppu kirjoitti:
Mitäs hiippakuntaa sinä edustat? Kirjoituksestasi päätellen et ole sieltä ns terävimmästä päästä kun ei mielessä muuta kuin muslimit ja islam.
🐃... ... ...😲Nämä heput joita yritetään kotouttaa ovat muslimeita, ja heidän arvonsa on ihan toiset kuin meidän. Uskonnot eivät minua kiinnosta sen enempää, mutta on selvää jo Suomessakin että muslimit ovat todellinen ongelmaryhmä.
Koraani 8:39: Sotikaa niin kauan kuin epäjumalan palveleminen loppuu ja Allahin usko on kaikkialla. - uusiLääkitys
Pääpumppu kirjoitti:
Jaahas! Vai on sinulla ihan oma koraani. Lue ja viisastu.
Onnea!
🐃... ... ...😲Ei tarvitse olla omaa, netistä löytää kyllä.
Kummasti nyt sopii kirjoittaa kunnolla, eikä sekavaa siansaksaa. - aina.välillä
Pääpumppu kirjoitti:
🐃... ... ...😲Se on nyt selvempi päivä hänellä.
- Hiekanruskeetariittää
Suosittua tuntuu tuo yöhoito olevan..... maahanmuuttooordinaattorilla.
- hevosmiestentietot
Kuka kenekin luota kuuluu aina aamuisin heräävän......on se halavattulainen touhuu sanon minä.Aekaiset ämmät hurahtaa pittää tälleen ,jotta mokan perrään.
- karvanallukka
Käykö kateeksi? Eikö flaksi oikein pelitä? Mikäs vika siinä on, jos joskus vähän huvittelee, kunhan ei ota liian vakavasti. Nämä karvaranteet kun eivät ota akkaa kuin omista joukoistaan ja kaikki muut naiset ovat heille hutsuja.
Antaa vain kunkin koettaa, ei täällä Lieksassa ole kummoiset mies- eikä kyllä naismarkkinatkaan. Jokainen tuntee toisensa, suuri osa on sukulaisia keskenään, tai muuten väärän ikäinen , eikä ulkonäkö vastaa toiveita.
Kyllä karvaranteden ulkonäkö kelpaa nirsoimmallekin mimmille, kunhan muistaa, että ei omaksi vaan leluksi puolin ja toisin.
Mitä se kenellekään kuuluu kuka on ja kenen kanssa.
Ilmo tehty tästäkin jutusta.
🐃... ... ...😲- omakäsiavuksi
Kateelliset täällä panettelee, kun eivät pääse panemaan.
Ihan sama kuka kenenkin kanssa makaa... - jatka.vaan.tumputusta
Omalla kädelläkös sitä sinäkin? Eikö mokka maistu?
Se on sitten " hei hei" tälkekin jutulle.
Tein ilmon ylläpidolle.
🐃... .. ... 😲- just.joojoo
Olet todella säälittävä ihminen. Men ja katso peiliin - mitä näkyy.
- pumputipiia
Etkö sinäkään pumppu saa mokkaa savonlinnasta?
- pumpumpumpum
Onko tämä yksi PUMPPU jokin apulaissensori, kun valitse poistettavat oman mielensä mukaan? Naurettavaa mutta huvinsa kullakin.
- hyväollajaelää
aloittaja oletko niin tyhmä kun kommentoit asiaa joka ei sinulle kuulu mitenkään...jokainen saa tehdä niin kuin elämälleen ja itselleen miten haluaa vai elätkö elämääsi niin kuin muut sinun haluavat tekevän ? tallaa vain toisten haluamia polkuja!
- tröööttt
En ole aloittaja, mutta katsos pelle juttu on niin, että tämä foorumi on kirjoittelua varten. Joten jokainen voi sitten kirjoitella mikä mieltä painaa.
- huoratkaa.huoratkaa
Eihän nykyään huoraaminen ole synti eikä rikos, päivastoin se on suotavaa! Esim. mihinkään aikakusilehtiin tai tosi tv hommiin ei pääse jos ei ole julkihuora, homo, lesbo tai muuten vinksahtanut! Ja aina kannattaa tavoitella rikkaita seurustelukumppaneita, ja tuoda itseään julki ja levitellä persettään lehtien palstoilla,,,sitten saa julkisuutta ja mainetta ja olet hyvä ihminen!
- Kraubersjuu
Helluntailaisilla on laaja sydän.
- Kursatkuu
Helsingissä koordinaattori käy kultamunien kanssa lomilla. Nähty on.
Sama holmoilu jatkuu.
Ilmo tehty.
Peace people, peace
🐃... ... ..😲- Kraubersjuu
Ei ole työpareja Anna-Maijalla. Kaikki siirtyneet toisiin tehtäviin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953