Hei! Mulla on HyperX Cloud II headset. Puhuessa mun äänestä katoaa alusta osa. Eli kun puhun jonkun kanssa, niin ensimmäiset sanat mitä sanon eivät kuulu. Mistä voi johtua ja miten tän voi korjata? Olen käyttänyt mikkiä discordissa ja Steam voice chatissa.
HyperX Cloud II headsetin mikin kanssa ongelma
6
2084
Vastaukset
- ÄÄNIASETUKSET
Ja mihinköhän se on kytketty?
Ongelma todennäköisesti siinä laiteessa johon olet heatsetin kytkenyt.
Jos windows, tarkista sen ääniasetukset.
Jos pleikka. tarkasta ääniasetukset.
Yms..
Joku vox asetus voi olla päällä???? tai joku automaattinen äänenvoimakkuus???- äänieikuulu
Kytketty pöytätietokoneeseen, Windows 10. Kokeilin jo ääni -> tallennus -> kuulokkeet ja mikrofoni -> ominaisuudet -> tasot, ei pystynyt säätämään. Monet tutoriaalit ohjeisti sinne, mutta en pystynyt säätämään sitä.
- W10Tuskailua
äänieikuulu kirjoitti:
Kytketty pöytätietokoneeseen, Windows 10. Kokeilin jo ääni -> tallennus -> kuulokkeet ja mikrofoni -> ominaisuudet -> tasot, ei pystynyt säätämään. Monet tutoriaalit ohjeisti sinne, mutta en pystynyt säätämään sitä.
Windows kymmenen on tuskailua! Mikään ei toimi kunnolla!
Tasot automaatilla ja siittä tää sun ongelmas!
- Anonyymi
Hei katotko vielä tätä ilmoitusta tuliko mitään ohjeita itellä sama vai ostitko uuden headsetin
- Anonyymi
Hönö, syö se mikkin romusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hönö, syö se mikkin romusi.
Kolllliiii niiiiiuvaaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862