...yleisin keskustelunaihe oli keskiolutkuppiloissa miten pääsisi Ensolle tai Ovakolle töihin.
Miten mahtaa olla tänään ?
Onko jutunaiheet muuttuneet siitä ?
t: imatralta poismuuttanut vuonna 1988
30 vuotta sitten Imatralla....
9
489
Vastaukset
- naistariittää
Ainakin enso on yhtä vahva statussymboli kuin aina ennenkin. Sinne jos pääsee niin taivas aukee...
- pulppeerieki
Hahhah:) sinne kun pääsee niin verottaja lähettää jouluna kortin. Hommat kiristynyt erittäin paljon ja työilmapiiri suhteellisen kireä.
- gogo7go
Hommien kireys vielä suhteellisen kaukana oikeista työpaikoista.
- pulppeeeerri
No jaa, riippuu ihan missä sinkoilet.
- Storakolleee
Nykysin jengi haluu ovakolle mut sit kun ovat siellä paskassa pyörineet pari vuotta halutaankin jotain aivan muuta....
- koukkari
eipä siellä tarvii paskassa pyöriä ku on oikessa hommissa
- kymysys
Ovako on kuin slummi, likaista, halpaa ja köyhää, miksi vuorotyössä ansaitsee köyhyysrajan alapuolelle menevän summan?
- välillähuikat
Kyllä coolen paikka on työn vuoksen paja. Siellä kun pelaa korttia 5 tuntia päivässä, niin kasvaa kovaks työmiheks mikä pärjää missä vaan.
- Pummeille.kovuutta
Nyt jengi keskustelee kaikkialla, miten saisi fyrkkaa maksimaalisesti menemättä duuniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715