Ekaluokkalainen kertoi kaverilleen kun juttu koski koiria:meidän koira lopetettiin,sille annettiin piikki.Me ei haluttu et se elää enää.Oli 6v.
Tämä on siis tosi juttu ja terve koira...
syy se on tämäkin
4
166
Vastaukset
- merduza
Tosi törkeetä. Tollanen koiranvihaajien kakara vielä kehuskelee urpojen vanhempiensa tekosilla. Voi joku herkkä koiraperheen lapsukainen järkyttyä syvästi kun ton kuulee. Mun mielestä tollasta kakaraa vois ihan hyvällä syyllä alkaa koko luokka kiusaamaan.
- hfyjjxcjkk
Lapset ei aina ymmärrä todellista syytä lopetukselle, tai sitä ei ole edes kerrottu.
Meillä lapsi kertoi sukulaisille, että äiti lopetti koirankin, vaikka hän sitä ikävöi kovasti.Ei lapsi kertonut, että koira oli jo vanha ja sairas, ja lopetus oli eläinlääkärin suositus, kun ei enää voitu koiraa auttaa ja elämää pidentää.
Et ei kannata ihan tosissaan niitä lapsien juttuja ottaa,eivät ne ihan totuus ole 😉 - syy_ihmetyttää
Tässä tapauksessa tiedän koiran.Oli täysin terve ja hyväluonteinen rotunsa edustaja.
- Trollitoimii
Hyvin trolli näyttää uppoavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267