Millainen työpaikka on Prime Sales?

Mauria

Taas yks puhelinmyyntifirma etsii työntekijöitä. Onko hyvä paikka tämä Prime Sales? Onko muka pohjapalkka ja mitä siihen vaaditaan? Tienaako täällä 2500 keskimäärin kuten väittävät?

17

3105

Vastaukset

• eitodellakaan

Ei todellakaan tienaa

• En ole työskennellyt tuolla mutta myyjien taso on kuulemma kova.

Minä möin vanhalla työnantajallani erään sähköyhtiön sopimusta.

Primesalesilla oli toimeksianto samalta yhtiöltä ja he päihittävät meidät joka kuukausi myyntiluvuissa.

• sami452

Ei kannata, provisio huono ja pohjapalkka onkin takuupalkka. En suosittele. Löytyy parempiakin sähkönmyynti toimistoja.

• Maresuki

Kävin ja kaduin sitä. Luvatut asiat ei pitäneet paikkaansa.

• Anonyymi

"Taas yksi firma etsii..." kauheaa kun on työpaikkoja

Prime on tuloksentekijälle hyvä paikka kuten suurin osa muistakin. Moni tuttu ollut sielläkin.

• Anonyymi

Primesales on ainaki nytten ollu aikamoisessa laskukiidossa. Työntekijöitä kohdellaan ko ei ois aivoja niillä ollenkaan ja 5 toimistoa laitettu alas.

• Anonyymi

Miten tää työntekijöiden kohtelu ilmenee käytännössä? Mun käsittääkseni nää 5 toimiston työntekijät jatkanut etähommissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tää työntekijöiden kohtelu ilmenee käytännössä? Mun käsittääkseni nää 5 toimiston työntekijät jatkanut etähommissa

Ei ole jatkanut kuin kourallinen.. Oon töissä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole jatkanut kuin kourallinen.. Oon töissä täällä.

100 työntekijästä Max 10 jäi etätöihin ja joista puolet o lähtenyt..

• Anonyymi

Tuntipalkka on 6€ ja kauppaa tulee niin vähän ettei taida kukaan tienata edes 1000€ 💩💩💩

• Anonyymi

Hei!! Nyt loppuu mustamaalaaminen ja heti!! Perehdytyskirjasesta voi muistutukseksi lukea lojaliteettivelvoitteesta ennen kuin kirjoittaa lisää roskaa anonyymin nimimerkin takaa ja tahraa työnantajan mainetta yhtään enempää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei!! Nyt loppuu mustamaalaaminen ja heti!! Perehdytyskirjasesta voi muistutukseksi lukea lojaliteettivelvoitteesta ennen kuin kirjoittaa lisää roskaa anonyymin nimimerkin takaa ja tahraa työnantajan mainetta yhtään enempää!!

Ne perehytysoppaat voitte tunkea hanuriinne, se ei kumminkaa mielipiden vapautta poista!

• Anonyymi

Kerro toki nimes ku aloit täällä huuteleen

• Anonyymi

Toinen oli toki että ei tiennyt myynnistä mitää muuta mitä meikä sille opetti 😂

• Anonyymi

2500 euroa kuukaudessako? Laske kolmen Primelaisen palkka yhteen niin voi olla mahdollista. Hahahahaha salli mun nauraa hahahahaha! 🤣🤣

• Anonyymi

Täällähän on draamaa kuin Kauniissa ja rohkeissa

Olen ollut töissä täällä ja monessa muussa puhelinmyynnissä eikä missään muualla ole ollut yhtä iso kuilu lupausten ja todellisuuden välillä

• Anonyymi

Pitää edelleen paikkansa:
      Anonyymi
      14.05.2019 18:00

"Taas yksi firma etsii..." kauheaa kun on työpaikkoja

Prime on tuloksentekijälle hyvä paikka kuten suurin osa muistakin. Moni tuttu ollut sielläkin.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      202
      15015
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      126
      10490
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      91
      9919
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9321
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      51
      9149
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6915
    7. 180
      6490
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      163
      6147
    9. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      15
      6005
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      32
      5579
    Aihe