Millainen työpaikka on Prime Sales?

Mauria

Taas yks puhelinmyyntifirma etsii työntekijöitä. Onko hyvä paikka tämä Prime Sales? Onko muka pohjapalkka ja mitä siihen vaaditaan? Tienaako täällä 2500 keskimäärin kuten väittävät?

17

2830

    Vastaukset

    • eitodellakaan

      Ei todellakaan tienaa

    • En ole työskennellyt tuolla mutta myyjien taso on kuulemma kova.

      Minä möin vanhalla työnantajallani erään sähköyhtiön sopimusta.

      Primesalesilla oli toimeksianto samalta yhtiöltä ja he päihittävät meidät joka kuukausi myyntiluvuissa.

    • sami452

      Ei kannata, provisio huono ja pohjapalkka onkin takuupalkka. En suosittele. Löytyy parempiakin sähkönmyynti toimistoja.

    • Maresuki

      Kävin ja kaduin sitä. Luvatut asiat ei pitäneet paikkaansa.

    • Anonyymi

      "Taas yksi firma etsii..." kauheaa kun on työpaikkoja

      Prime on tuloksentekijälle hyvä paikka kuten suurin osa muistakin. Moni tuttu ollut sielläkin.

    • Anonyymi

      Primesales on ainaki nytten ollu aikamoisessa laskukiidossa. Työntekijöitä kohdellaan ko ei ois aivoja niillä ollenkaan ja 5 toimistoa laitettu alas.

      • Anonyymi

        Miten tää työntekijöiden kohtelu ilmenee käytännössä? Mun käsittääkseni nää 5 toimiston työntekijät jatkanut etähommissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tää työntekijöiden kohtelu ilmenee käytännössä? Mun käsittääkseni nää 5 toimiston työntekijät jatkanut etähommissa

        Ei ole jatkanut kuin kourallinen.. Oon töissä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jatkanut kuin kourallinen.. Oon töissä täällä.

        100 työntekijästä Max 10 jäi etätöihin ja joista puolet o lähtenyt..


    • Anonyymi

      Tuntipalkka on 6€ ja kauppaa tulee niin vähän ettei taida kukaan tienata edes 1000€ 💩💩💩

      • Anonyymi

        Hei!! Nyt loppuu mustamaalaaminen ja heti!! Perehdytyskirjasesta voi muistutukseksi lukea lojaliteettivelvoitteesta ennen kuin kirjoittaa lisää roskaa anonyymin nimimerkin takaa ja tahraa työnantajan mainetta yhtään enempää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!! Nyt loppuu mustamaalaaminen ja heti!! Perehdytyskirjasesta voi muistutukseksi lukea lojaliteettivelvoitteesta ennen kuin kirjoittaa lisää roskaa anonyymin nimimerkin takaa ja tahraa työnantajan mainetta yhtään enempää!!

        Ne perehytysoppaat voitte tunkea hanuriinne, se ei kumminkaa mielipiden vapautta poista!


      • Anonyymi

        Kerro toki nimes ku aloit täällä huuteleen


      • Anonyymi

        Toinen oli toki että ei tiennyt myynnistä mitää muuta mitä meikä sille opetti 😂


    • Anonyymi

      2500 euroa kuukaudessako? Laske kolmen Primelaisen palkka yhteen niin voi olla mahdollista. Hahahahaha salli mun nauraa hahahahaha! 🤣🤣

    • Anonyymi

      Täällähän on draamaa kuin Kauniissa ja rohkeissa

      Olen ollut töissä täällä ja monessa muussa puhelinmyynnissä eikä missään muualla ole ollut yhtä iso kuilu lupausten ja todellisuuden välillä

    • Anonyymi

      Pitää edelleen paikkansa:
      Anonyymi
      14.05.2019 18:00

      "Taas yksi firma etsii..." kauheaa kun on työpaikkoja

      Prime on tuloksentekijälle hyvä paikka kuten suurin osa muistakin. Moni tuttu ollut sielläkin.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe