Millainen työpaikka on Prime Sales?

Mauria

Taas yks puhelinmyyntifirma etsii työntekijöitä. Onko hyvä paikka tämä Prime Sales? Onko muka pohjapalkka ja mitä siihen vaaditaan? Tienaako täällä 2500 keskimäärin kuten väittävät?

17

3167

Vastaukset

• eitodellakaan

Ei todellakaan tienaa

• En ole työskennellyt tuolla mutta myyjien taso on kuulemma kova.

Minä möin vanhalla työnantajallani erään sähköyhtiön sopimusta.

Primesalesilla oli toimeksianto samalta yhtiöltä ja he päihittävät meidät joka kuukausi myyntiluvuissa.

• sami452

Ei kannata, provisio huono ja pohjapalkka onkin takuupalkka. En suosittele. Löytyy parempiakin sähkönmyynti toimistoja.

• Maresuki

Kävin ja kaduin sitä. Luvatut asiat ei pitäneet paikkaansa.

• Anonyymi

"Taas yksi firma etsii..." kauheaa kun on työpaikkoja

Prime on tuloksentekijälle hyvä paikka kuten suurin osa muistakin. Moni tuttu ollut sielläkin.

• Anonyymi

Primesales on ainaki nytten ollu aikamoisessa laskukiidossa. Työntekijöitä kohdellaan ko ei ois aivoja niillä ollenkaan ja 5 toimistoa laitettu alas.

• Anonyymi

Miten tää työntekijöiden kohtelu ilmenee käytännössä? Mun käsittääkseni nää 5 toimiston työntekijät jatkanut etähommissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tää työntekijöiden kohtelu ilmenee käytännössä? Mun käsittääkseni nää 5 toimiston työntekijät jatkanut etähommissa

Ei ole jatkanut kuin kourallinen.. Oon töissä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole jatkanut kuin kourallinen.. Oon töissä täällä.

100 työntekijästä Max 10 jäi etätöihin ja joista puolet o lähtenyt..

• Anonyymi

Tuntipalkka on 6€ ja kauppaa tulee niin vähän ettei taida kukaan tienata edes 1000€ 💩💩💩

• Anonyymi

Hei!! Nyt loppuu mustamaalaaminen ja heti!! Perehdytyskirjasesta voi muistutukseksi lukea lojaliteettivelvoitteesta ennen kuin kirjoittaa lisää roskaa anonyymin nimimerkin takaa ja tahraa työnantajan mainetta yhtään enempää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei!! Nyt loppuu mustamaalaaminen ja heti!! Perehdytyskirjasesta voi muistutukseksi lukea lojaliteettivelvoitteesta ennen kuin kirjoittaa lisää roskaa anonyymin nimimerkin takaa ja tahraa työnantajan mainetta yhtään enempää!!

Ne perehytysoppaat voitte tunkea hanuriinne, se ei kumminkaa mielipiden vapautta poista!

• Anonyymi

Kerro toki nimes ku aloit täällä huuteleen

• Anonyymi

Toinen oli toki että ei tiennyt myynnistä mitää muuta mitä meikä sille opetti 😂

• Anonyymi

2500 euroa kuukaudessako? Laske kolmen Primelaisen palkka yhteen niin voi olla mahdollista. Hahahahaha salli mun nauraa hahahahaha! 🤣🤣

• Anonyymi

Täällähän on draamaa kuin Kauniissa ja rohkeissa

Olen ollut töissä täällä ja monessa muussa puhelinmyynnissä eikä missään muualla ole ollut yhtä iso kuilu lupausten ja todellisuuden välillä

• Anonyymi

Pitää edelleen paikkansa:
      Anonyymi
      14.05.2019 18:00

"Taas yksi firma etsii..." kauheaa kun on työpaikkoja

Prime on tuloksentekijälle hyvä paikka kuten suurin osa muistakin. Moni tuttu ollut sielläkin.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      219
      3190
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      313
      2791
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1808
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      55
      1715
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      45
      1585
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1376
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1322
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1270
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      428
      1266
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1259
    Aihe