presidentiksi. Eikö vaan. Inhimillinen , oikeudenmukainen, ei mikään vouhottaja, ihana nainen.
Kyllä Tuula Haatainen olisi hyvä
33
535
Vastaukset
- tuuliatta
KYLLÄ, Sanoisi Kivikoskikin.
- Laura.H.on.kiva.nimi
Hyvää nimipäivää presidenttivaalien kakkoskierroksen Paavo Väyryselle. :DDD
- Ihailijansa
Haatainen on satakertaa parempi kuin Paavo vanhoillinen.
- Kuinka-sattuikaan
Minä rakastan Lauraa, olenhan mies ja kuin sattuman oikusta hetero. No he he. Ihailen kaukaa, Laura on nätti ja pimpsakka plikka, sillai iki-iloinen. Minulle on sama mitä politiikkaa hän tekee. En äänestä ketään.
- Laura.H.on.kiva.nimi
Kuinka-sattuikaan kirjoitti:
Minä rakastan Lauraa, olenhan mies ja kuin sattuman oikusta hetero. No he he. Ihailen kaukaa, Laura on nätti ja pimpsakka plikka, sillai iki-iloinen. Minulle on sama mitä politiikkaa hän tekee. En äänestä ketään.
Siis nimimerkkini oli....
- pressaaaaa
ei Haataisessa mitään vikaa ainakaan äkkiä ajatellen ole
Minäkin tykkään että Haatainen on hyvä ja puhui ihan järkeviä presidenttiehdokkaiden grillauksessa. Valitettavasti hän ei tule pääsemään toiselle kierrokselle. Mutta hän on vielä nuori nainen ja ehtii tulla uudelleen .
Olisi ikävä kyllä liian hyvä ja kiltti presidentiksi.
- senytvaanonniin
Tuula Haatainen on erittäin fiksu ja sympaattinen nainen, älyä ja sydän paikallaan. Mutta, hänestä ei nyt tule presidenttiä. Toivon hänelle kuitenkin menestystä poliittisella urallaan, ministeriainesta.
Keskusteluissa on mukana kaksi henkilöä, joita ei oikein meinaa kestää. Muut ihan asiallisia. - Ihailijansa
Valtiotieteen maisteri, sairaanhoitaja koulutukseltaan. Minun suosikkini.
- suomalainen.n
Peukkuja hänelle !!!!!!!!! Paljon.
- Aate.velvoittaa
Laura oli hyvä kun sanoi kipakasti " rajat kiinni " ja oikea käsi ylös ojennettuna.
- sukkahousutko
jocus kirjoitti:
Ei puutu kuin huuliparta.
Mikäs sulta puuttuu? No, olkoon en viitti vastata.
sukkahousutko kirjoitti:
Mikäs sulta puuttuu? No, olkoon en viitti vastata.
Näkyy hänellä vähän huulipartaa olevan itsellään. Vai huuruako se on?
- RauhiotuhanTuula
Tuula Haataisen mielestä ei saanut puhua maahanmuuttajista, sai raivoisan suvakkikohtauksen, kun Laura yritti puhua asiasta.
Haatainen on sellainen akanlotisko, että on varmasti tottunut polkemaan kaikki jalkoihinsa.
Paavo Väyrysenkin päälle rupesi huutamaan kuin oikohöylä, kun Paavo meinasi puhua maaseudun ongelmista. Vastakkainasettelua kuulema on, jos puhuu haja-asutusalueiden ongelmista. Niin hieno ihminen on tullut Vehmersalmella syntyneestä maalaistollukasta, että ei koko Suomessa ole enää muuta kuin Hesa.- de-meter
Pari kertaa hän tosiaan taisi pimahtaa, mikä ei ole hyvästä. Objektiivinen pitää olla ja erilaisuutta sietää.
Mutta jos naisehdokasta hakee niin kyllä Haatainen näistä oli paras. En minä suurta säröä hänen esiintymisessään nähnyt. Halosen pesee mennen tullen..))
En silti usko, että hänen kannatuksensa nousee riittäviin lukemiin jotta toinen kierros tulisi...
- LH-5
Kyllä nyt joudut pettymään Tuulasta ei presidenttiä tule.
Nyt kun tulee Laura-jytky.- sussiunakkoon
Luoja meitä siltä varjelkoon, onneksi ei ole pelkoa, että niin kävisi, on Suomessa sentään vielä täysjärkisiäkin.
Vasemmiston neito sanoi että melkein kaikissa asioissa on toivona iso H.
H.En äänestä, vaikka olenkin Demari.
Minä äänestän Lauraa, saadakseni Demarit hereille ja tähän-päivään.
H.
- viisaat-äänestääVäyrystä
EI olisi, Väyrynen on ehdottomasti p ä t e v i n,
kaikinpuolin pätevin suomen presidentiksi,
suomi tarvitsee kaikkein pätevimmän presidentin
koko suomen tulevaisuuden ja turvallisuuden takia, - Jortsula
Eihän naisessa noin muuten mitään vikaa, ulkoisesti, mutta läpidemari. Köyhemmän kansanosan kiusaaja kuten kaikki demarit Lipposesta alkaen. Oikea demokraattinen ajattelumalli meni jo aikaa sitten kiville. Ainoastaan oma napa tärkein, säälittävää porukkaa. Rinnettä katsellessa, kuunnella ei edes jaksa, huomaa oikein perusvetelän lässykän kuin suoraan pilakuvista. Eipä muuta.
- Sinäkin.olet.löytänyt
Sen takia on monta puoluetta että voi valita haukuttavan kohteen,
- poliittineneläin
Torstain vaalitentissä olivat vanhat miehet edukseen, heidän ajatuksensa olivat kristallisoituneet ja näkemystä ja kokemusta riittää monen vuosikymmenen ajalta.
Toivottavasti meille ei enää koskaan valita presidentiksi feminismillä höystettyä suvakkia. Ensinnäkin suvakit ovat niin suvaitsemattomia, kuten Tuula Haatainen, moni asia sai hänet pois tolaltaan. Tarja Halonen teki presidenttinä sellaisia virheitä, että perässätulijoilla on vaikeuksia niiden paikkaamisessa. Kyllä presidentillä on tarkeämpääkin tekemistä kuin toitottaa monikultuurillisuuden hienoutta ja feministien etujen vahtiminen.- toivoaeiolemenetetty
Vanhan kopukan valitsemisessa on sen verran järkeä, että siitä pääsee vielä joskus eroon luonnollisen poistuman kautta, hyvässä lykyssä jopa ennen kuin itse ehtii kuukahtaa.
- äitykkä
Kyllä Haatainen olisi hieno ja edustava presidentti,mutta kun elämme edelleen miesten määräämässä valtiossa emme Tarjan jälkeen saa ihan heti naista presidentiksi.Putinin kanssa ei nainen pärjää.
- KeskiaikaPalaa
Halosen kanssa on naiskortti katsottu, eikä tule toista. 30 vuoden päästä Suomi on lakkautettu ja me olemme osa monikulttuurista Eurooppaa, jossa enemmistö palvoo Allahia. Apuna meillä on komissio, jonka julkilausumat ovat pyhempiä kuin pyhät kirjoitukset tai paavin pakinat, niitä ei muuta mikään, olkoon kuinka hulluja hyvänsä.
- TyhmäTollukka
Jos ei pysty hillitsemään itseään edes sen vertaa että antaa Lauran puhua kun sai viimeinkin vuoron, piti alkaa hillumaan. Ei ole presidenttiainesta tuollaisessa.
- sussiunakkoon
Ja Laurassako sitä sitten on? Niskojaan nakkeleva, silmiään siristelevä, ylimielinen öykkäri.
- TyhmäTollukka
sussiunakkoon kirjoitti:
Ja Laurassako sitä sitten on? Niskojaan nakkeleva, silmiään siristelevä, ylimielinen öykkäri.
Ei Laura sentään tuppaudu puhumaan toisen puheenvuorolla, on sen verran sivistynyt.
Jalkamiinojen poistaminen oli erittäin ajattelematonta ja tyhmää. Miinat ovat kuitenkin naapurilla, eikö ne vahingoita yhtä paljon kuin suomen asettamat.
Rajat auki politiikka on myös ääliömäistä, juuri nyt korkeat turvallisuudesta päättävät viranomaiset varoittavat terroriuhasta, joudutaan lisäämään valmiuksia sen varalle.
Kun Laura sanoi tämän asian sai Haatainen sai hepulin, haukkuu varmaan myös tämänSupon virkamiehen?
- viisaat-äänestää-Väyryst
EI Haatinen sovi suomen presidentiksi, hän tekisi samoja virheitä kuin Halonen,
suomi joutuisi suuriin vaikeuksiin esm venäjän kanssa,
Halonen poistatti jalkamiinat armeijan käytöstä,
se oli suuri tyhmyys,
Haatainen tekisi jotain vastaavaa tynmyyttä,
PAAVO VÄYRYNEN PARAS ja PÄTEVIN SUOMEN PRESIDENTIKSI,
KOKO SUOMEN TULEVAISUUDEN ja TURVALLISUUDEN parhaaksi, - tuulaonparas
Tuula Haatainen on fiksuin ja normaalein presidentiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592884Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052398Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731483
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181330TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos431014- 71983