Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia, miten esimerkiksi Lohjan tai Vihdin lastensuojelu toimivat? Onko työntekijöitä, joita olisi asetettu esim. syytteeseen tai jotka olisivat saaneet huomautuksia toiminnastaan? Millä tavalla vääristeltyjä kirjauksia Lohjan lastensuojelu on kohdallasi tehnyt tai ovatko he toimineet yhdessä terveydenhuollon kanssa mustamaalaamistarkoituksessa asiakirjojasi väärentäen? Oletko sinä/onko lapsesi joutunut "pakkohoitoon" johonkin lastensuojelun ennalta päättämään laitokseen huostaanotolla uhkaamisen/ muun painostuksen alla? Miten olet selvinnyt kokemastasi? Oletko saanut lapsesi takaisin, mikäli huostaanotto on tehty? Neuvottiinko sinua laillisissa oikeuksissasi? Onko sinusta tehty perättömiä lastensuojeluilmoituksia Lohjalla/Vihdissä ja jos on, miten toimit? Mistä olet saanut apua vai oletko saanut lainkaan?
Kokemuksia Lohjan/Vihdin lastensuojelusta?
3
1658
Vastaukset
- kaikkineon
hulluja narsisteja; lapsen tarkoitushakuisia vieraannuttaja "viranomaisia"; prerättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista-
- mankelissa
Tottakai he ovat juuri sitä, mitä sanot, mutta kysymys koski Lohjan ja Vihdin aluetta. Onko HOL tosiaan ainoa bio-vanhempien puolesta puhuja Leeni Ikosen lisäksi tässä maassa? Asianajajia ei tunnu kiinnostavan..Ehkäpä varaan liput Islantiin,sieltä löytyy meitä muitakin pakoon lähteneitä. Meitä on nimittäin vainottu jo kymmenen vuotta. ! 10 vuotta! Esikoiseni he saivat,kuopusta yrittävät yhä-ette tule onnistumaan, terveiset vain kummankin kaupungin päättäjille.. Kasokaas,te pikku-nilviäiset siellä sossupalleillanne:
toisilla on suhteita ja toisilla ei-minulla sattuu olemaan lämpimät välit myös eduskuntaan ja eräisiin kunta-tason päättäjiin.
Palaamme jälleen asiaan.
Toivon kovasti voimia jokaiselle lasun hampaisiin joutuneelle, älkää luovuttako!
- autaastrologisielusiskoa
Ainakin siellä on eräs sijaisvanhempi, jolla on kaverina entinen sijaisvanhempi = sielunsisko ja kyselee astrologilta netistä neuvoja. Sijaisvanhempi rakastaa konjakkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049