Kertokaa kokemuksia Äänekosken palveluista

annanmiljoonaruusua

Risut ja ruusut!

41

3624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shoppaaja

Mekottaressa sain erittäin hyvää palvelua, ei ole tarvetta lähteä Marimekko-tuotteiden kanssa "merta edemmäs kalaan".
      Sen sijaa kauppias, joka kehuu tuovansa vaatteet "suoraan Pariisista" antoi ymmärtää, että kun en ole ennenkään liikoja hänen puodissaan asioinut niin turha oli tulla nytkään.
      Kenkäkaupassa rouva kauppias opli töykeä, kun en ostanut mitään vaikka sovitinmonet kengät. Valikoimaa siellä kyllä oli ja isot ALEt mutta ei löytynyt juuri sellaisia kenkiä jotka olisin tarvinnut.

• Äänekoskelainen

Kyllä hän ne vaatteet sieltä ihte hakee. Itse oon siellä saanu aina hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua vaikken joka kuukaus käykkää.
        Kateelliset....

• Vaadinpalvelua

Onko siis sula mahdottomuus, että joku voi kokea saaneensa huonoa palvelua kyseisestä liikkeestä?
        Puolustelija on selvästi kauppiaan lähipiiriläinen, kun näköjään tietää senkin että "pariisista hakee". Ei se tosin ole mikään laadun eikä tyylin tae, eikä myöskään kustannus-, saati ympäristötehokasta.

Yleisesti olen huomannut saman epäkypsän palvelu-asenteen joissakin Äänekosken liikkeissä kuin "Shoppaaja".

Voihan se olla, että suomalainen luihin ja ytimiin ja perustuksiin jumiutunut Pyhä Perusvitutus pääsee toisinaan purkautumaan yrittäjiltä asiakkaisiin, kun ei ole pomoa ketä haukkua.

• Vaadinpalvelua

Pakko vielä kommentoida, tuohon "kateelliset"-kommenttiin.
        Sanon vaan, että jos ei nyt ihan psykopaatti ole, niin yleisesti kateuden tunteita herättää poikkeuksellisen mittava omaisuus/kauneus/menestys.

Äänekosken yrittäjiä kohtaan herää lähinnä myötätunnon tunteet pitkistä työpäivistä, jatkuvasta läsnäolosta ainakin kivijaloissa, sairaus-, ja vuosilomien puute.
        Ennakkoverot. Tellit, vellit lellit.

• Äänekoskelainen

Ei tarvii olla lähipiiristä että tuon tietää.

• Vaadinpalveluuu

Kerro lisää tästä. Voi sitä kiinassa tehtyä rytkyä hakea hienolta kaskahtavasta pariisista.
        Haaroista meni parissa viikossa rikki housut. Lähdenpä tästä jyväskylään housuostoksille.

• Ettäsemmosta

Samoja rytkyjä myydään katumarkkinoilla ympäri Euroopan! Pariisin markkinat on vaan jotenki olevinaan hienommat!

• 44200

En ole paikkakuntalainen, mutta toisinaan käyn Äänekoskella. Alla ne palvelukuviot, jotka muistan. Palvelutilanteet ovat pidemmällä ajalla, osa viime kesänäkin.

Mekotar
      Hyvää, asiantuntevaa ja mutkatonta palvelua. (VARAUS: eikös Mekotar ole se Marimekko-kauppa siinä kulmassa Äänekosken keskustassa? Sitä liikettä siis tarkoitan.)

Marina / Tekstiili-Marina jsp
      Myivät istuvat housut, myyjällä niihin silmää.
      Rintaliivejä ei osannut myydä ei sitten ollenkaan.

Kukka-Suvanto
      (Onko tämäkään nimi oikein, joskus ainakin oli sillä nimellä...). Suolahdessa K-kaupan vieressä oikein hyvä kukkakauppa. Edulliset ja kestävät kimput sieltä olen saanut.

Ale-Makasiini
      Sekä Suolahdessa että Äänekoskella hyvää palvelua. Ja valikoima tosi hyvä!

Suolahden K-kauppa, Suopunki/Suosikki??
      Meille tuli ylläritilanne ja soitin autosta pyynnön koota meille tiettyjä tuotteita valmiiksi. Emme siis todellakaan ole vakioasiakkaita! Homma hoitui hyvin ja ehdimme noutaa tavarat ja hoitaa sen poikkeustilanteen. Oli iso helpotus, oltaisiin oltu pulassa jos ei olisi onnistunut.

Keitele
      Keiteleessä on ollut hyvä joululounas. Harmi että vissiin loppumassa nyt. Siis lounaspuoli.

• 44200

44200 jatkaa...

Joku mainitsi kenkäkaupan.

Minä olen ostanut mahtavat työkengät Äänekosken Citymarketin vieressä olevasta kaupasta. Todella laadukkaat! MUTTA kaupassa oleva naismyyjä, en tiedä onko omistaja, yrittää aina myydä liian pienet kengät. Olen kahdet liian pienet ostanut, noissa työkengissä pidin pääni ja otin isomman koon. Hyvät on!

• karhunberä

Mielenterveyspalvelut toimii moitteettomasti ja saa pillereitä silloin kun haluaa, siis pillereiden osalta toimii.

• JKLn-asiakas

Mitä palvelua? Äänekoski on sarvikuonojen luvattu kaupunki jossa ei tiedetä mitä palvelukulttuuri onkaan. Ei viitsi katsoa naamoja jotka on norsunvidulla tai "en tiiä, ei oo, en oo kuullut"- vastauksia.
      Siksi ostan kaikki tavarat JKL:n puolelta jossa osataan palvella ja olla ystävällisiä, vaikka sitten tulisi vähän kalliimmaksikin. Ilolla maksan kunnon palvelusta!

Esimerkkinä olen aina ihmetellyt mistä esim. ExpertNiskanen on kautta aikain löytänyt aina ne surkeimmat mörriäiset myyjikseen, on se iso raha mikä on valunut naapurikaupunkiin niiden takia!

• Äänekoskelainen

Yksi mukava mies expertin puolella. Muut juuri näitä mörriäisiä.
        Ei ole asiapalvelutaitoja myyjillä eikä kyllä omistaja naisellakaan

• Penkkiätarvitsevat

Oli osuva oivallus s-marketin palautesivulla: laittakaa penkille teksti, vain kaupan asiakkaille! Nyt sama kööri istuu koko päivän kyttäämässä. Onkohan niillä omat eväät jotta jaksavat? Toinen vaihtoehto olisi 2 tunnin istumakiekko.

• Olen kuullut, että Äänekosken päättäjät eivät rukoile Herraa.

En itse muuttaisi paikkakunnalle, jossa ei uskota Herraan.

Nooan arkki ei tule tälläiselle paikkakunnalle.

Avatkaa silmänne, ja antautukaa Herran valolle

Herran siunausta.

• penkkiäjoskustarvitseva

Kummia ajatuksia jos kauppojen aulojen penkkejä ei saisi käyttää, sitähän varten ne on siellä.
      Monelle veronsa maksaneelle ja monen tyhjänpuhujan elättäneelle eläkeläiselle se on hyvä ja joskus jopa ainoa sosiaalinen kanssakäymisen mahdollisuus. Aikamoinen pölvästi täytyy olla sen joka tuonkin mahdollisuuden haluaisi poistaa. Penkkejä kyllä aina on riittänyt jos on tarvinnut.
      Loistavaa palvelua kaupoilta, kiitos siitä että pitävät "huru-ukkoja" elämässä kiinni!

Siksi toisekseen ne istujat ovat samanlaisia asiakkaita kuin muutkin, syödä heidänkin pitää ja ostaa tavaransa. Joten pientä rajaa mitä suustansa päästelee!

• tokmanninseisojatko

Seniorit voisivat huilata ostosreissun yhteydessä ja jatkaisivat sitten reissua. Eivät jäisi asumaan.

• Totuuttavaan

Miljoonan euron naiselta saat vittuilua ilmaiseksi

• Milliukko

Kuka on miljoonan euron nainen?

• korrputiokukkanen
        Milliukko kirjoitti:

Kuka on miljoonan euron nainen?

Niskanenhan se. Kaupunki lahjoitti hälle miljoona euroa purkukuntoisesta romutalosta keskustassa. Nyt sama linja jatkuu kun sai vielä elinvoimayksikön ja pari tytäryhtiötä vuokralaisekseen koskikeskukseen. Kaupanpäälle saa vielä huonoa palvelua Kesportilta niin avot.

• tyytymätönasiakas

Varokaa citymarketia! Kauppias pällistelee soppakauha kädessään lehtien palstoilla hampaat pepsodentilla mutta totuus on toinen. Ei paljoa sinne huvita mennä kun on kuullut millainen meno hänen työpaikallaan oikeasti on. Toisaalta myös hintataso on Lidlissä ja S-Marketissa huomattavasti halvempi. Ennen tuli käytyä siwoissa mutta lankisen myötä niihinkään ei viitsi enää mennä.

• Jklllä

Juuri näin. Kauppias pitää asiakkaita tyhminä kun näyttävästi uutisoi ja turvakameroista kyttää mummojen tomaatteja.
        Kassoilla jatkuvasti ryöstetään tarjoushinnoista normaalihinta.
        En todellakaan luota kauppiaaseen.
        Suomessa on 1, 3 miljoonaa yhden hengen taloutta ja cittari koittaa laittaa tarjouksee 3 pkt tuorejuustoa kahella eurolla.

• palvelusaa

Olet mielenterveystoimiston asiakas suurella varmuudella.Muista itse olla kohtelias asioidessasi.

• moniostaja

Kyllä Cittarissa on ihan parhaita tarjouksia Lidlin ohella Äänekosken kaupoissa.
      S-Market se kallein kauppa on, ja vielä huonona puolena KePu:n mandaattiin kuuluva, ei kiitos!
      Siinä talossa ei käydä kuin viinakaupassa.

• Tasapuolisesti

S-Market on edullisin kauppa suorittaa perheen ostokset.
        Cityssä on tarjouksia, mutta jos ei ole tarkka niin maksat normaalihinnan. Kassa ei automaattisesti huomioi alennuksia.

• Palsternakkakeitto

Noh kertokaapas jotakin kauppiaasta kun sitä niin mollaatte täällä, ja että millainen se meno on sen kaupoissa kun itse en ole kuullut enkä nähny mitään erikoista.

• narsistionnarsisti
        Palsternakkakeitto kirjoitti:

Noh kertokaapas jotakin kauppiaasta kun sitä niin mollaatte täällä, ja että millainen se meno on sen kaupoissa kun itse en ole kuullut enkä nähny mitään erikoista.

Sepä siinä onkin kun työntekijöiden ala-arvoinen kohtelu ei näy ulospäin. Alkuviikosta kävin cittarissa ostoksilla, kun yksi työntekijä kaupassa vähän avautu menosta ja eipä tarvitse sinne enää mennä.

• Nmtp

Citymarket ainoa kauppa josta saa vaatteita, kenkiä, kemikamiotuotteita ja ruokaa. On vielä hyvä valikoima. Ihme ininää täällä. Pitäisi olla joskus edes tyytyväinen.

• Citymjyväskylä

Niin, Jyväskylän cittarista kannattaa hakea nuo kaikki. Valikoimakin on huomattavasti laajempi.

• Bonnyt

Niinpä joo. Minulle riittää arkivaatteet ja kivasti on löytynyt arkikäyttöön vaatteita. Jokainen voi valita kaupan missä käy ostoksilla.

• PSHK

S-Market kyllä huomattavasti Citymarkettia halvempi paikka tehdä perheen ruokaostokset. Vielä rahana maksettava bonus siihen päälle. Tekstiili Mariinassa myös aina hyvä palvelu. Hotelli Keiteleessä osataan asiakaspalvelu. Siellä on mukava asioida.

• Anonyymi

Äänekoskella on kyllä vaikea löytää kunnon asiakaspalvelua. Kauneushoitola hehku varmaan ainoa mistä olen lähtenyt tyytyväisenä.

• Anonyymi

ompas kumma sinut tuntien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ompas kumma sinut tuntien

Niin on, tuli ostettua emännälle lahja, tähän naamaan ei kauneushoitolasta oo apua. 😁 Mut palvelu oli asiantuntevaa ihan vaan piti tulla sanoon.

• Anonyymi

Loistavaa asiakaspalvelua saa myös Natumerista!

• Anonyymi

Kaikista olen saanut hyvää palvelua , johtunee siitä, että osaa itsekkin olla asiallinen

• Anonyymi

No mutta vaikka itse on asiallinen niin ei paljoo auta, kun palvelun tarjoaja on töykeä ja viis välittää minkälaisen kuvan toiminnastaan antaa. Näitä töykeitä riittää Äänekoskella ikävä kyllä. Tärkeintä että saa rahat nyhdettyä ihmisiltä, palvelun laadulla niin väliä.

• Anonyymi

Palvelu maksaa ja kitinä hinnoista ei hirveästi auta

• Anonyymi

Miten se palvelu on täällä kalliimpaa kuin Jyväskylässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se palvelu on täällä kalliimpaa kuin Jyväskylässä?

Tyhmät täällä maksaa niin voi pyytää mitä vaan

• Anonyymi

Räkälän palvelu on olematonta paitsi, jos on sukulainen tai tuttava ja hyvä kaveri.

• Anonyymi

On se hyvä, että tuotte teidän rahat meille Jyväskylään. Näivettyy Äänekoski lisää ja saatte enemmän valittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe