Karjalaisessa oli juttu kuinka kaksi miestä tappeli Rauhalan liikuntahallissa. Löivät toisiaan puukepillä ja lasinpalalla. Kutka tietää enemmän.?
Ketkä tappeli liikuntahallissa?
37
1061
Vastaukset
- sähly
No tietysti ensimmäisenä tuli mieleen mamut.
- kumpijakampitappeli
Kumpi ja kampi tappeli,,kumpi voitti!
- kaikkitietosaatava
Mihin tuota tietoa tarvitset ja mitä tuon tiedon saanti sinua hyödyttää? Utelaisuuden nälkä.
- min.taas.tiedän
Noin vastaa sellainen joka ei tiedä asiasta mitään. Voisit pysyä poissa näsäviisauksinesi.
- ennarinkeli
Luitkohan tuon kirjoituksen niin et oisit ymmärtänyt sen?
- Oletusta
Vaikuttaa monikulttuuriselta yhteenotolta. Suomalainen ei yleensä käytä mainittuja välineitä liikuntahallissa.
- ja.suomalaiset.katteli
Irakilainen ja somali tappeli.
- Liikuntako
Kyllä olivat ihan suomalaisia taopelijat. Mustasukkaisuus.
- sitä.harrastamaan
Onko taopeli jokin itämainen kamppailulaji?
- taopeliä.pankolla
sitä.harrastamaan kirjoitti:
Onko taopeli jokin itämainen kamppailulaji?
Se on kamppailua uuninpankon lämpimimmästä paikasta.
- nomikäänheriffi
Olkaa. Varovaisia lämpimillä paikoillanne. Kaikkein lämpimimpiä paikkojanne ovat ajatuksenne. Joku ajatuksianne aika ajassamme provosoi. Olkaatte kuitenkin lystikkäällä, harkinnan päällä. Voimakkaasti.
Ikkunat ajatuksenkin, olkoot rikottavissa vaistoten tyylillä. Perkeleet ovat vain sanoja. Tunne on toista. - jetkaa-jetkan-perään
Liekahan ei koskaan salaisuuksiaan paljasta, ei muutakuin työntää vain ruuhta etehen.
-jetka se on mitä viitsii katsella ja tyhyjä sellainen vielä
-joka ei mihkään päämäärään vie aisasa kanniskelu - pesäpalloilija
Jetkaa tohtii ottaa tosi kopin. Kukapa sitä räpylänsa täysi tuntee.
- monen.lanko
Laitetaanko joku roti? Lieksa palstalle.
- merevämertsi
aprillipäivä. lähestyy. Vaalit on käyty ennustaen, Te ajattelette. Sittenkin. Jälkeenpäin.
Liikunta hallin tappelut näytetään toteen. Tottakai.- lumihangen.miete
Totuutta etsitte hangesta.
Välittäminen ei ole, aina helppoa.
- minä.joka.tiedän
Väärä voima on heikko! Vahva ymmärrys voittaa.
Tyhjän molemmin puolin tulkutusta on .
Rakastakka toisianne vaik kuin. Luonto hoitelee, rakkautenne. - dhgjmhhjchjg
Liekkö tappelijat mennyt jonnekkin syömään tappelun jälkeen? Liikuntasota tuop nälän, kuten jo tuntematton sotilas elokuvassa sanottiin!
- voi.teitä
Laurasta kun pikku hitu olisi oltava oikeaan suuntaa. Mutta. kun on ihan liika yhden pääpumppu. Ei hällä mitää diplomatiaa.
- musan.riemu
Suomi kohteli huonosti esimerkiksi häntä. Lieksassakin voisi olla?v kolmannen kirotusvireillä:)
https://www.youtube.com/watch?v=i66QJrUfmw0
https://www.youtube.com/watch?v=OgoT9yQKBNM - säännön.viestittäjä
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Olipahan mikä tahansa. Lieksa palstalla se on enemmän lystiä jo, Kuin aitoa olisi ajatusta, täällä ei sallita. Alkaa tuntua, että pelkurit rulettia pyörittää.
Hupina odotan, kuinka kauan kestää tämän poistatus. Kellokallethan on jo keksitty, olkaa varovaisia siellä nykykentillä.
Ja jos pysyy, olisikin yllättävää, juridiikan tähden, lähden.- säännön.viestittäjä
Hyvät hyssykät sentään. Kommentoinko Lieksan palstalla jotain ihan sääntöjen mukaisesti, kun ei ole heti poistettu ilmoihin?
🐏... ... ... 😜 - nokosennokonen
säännön.viestittäjä kirjoitti:
Hyvät hyssykät sentään. Kommentoinko Lieksan palstalla jotain ihan sääntöjen mukaisesti, kun ei ole heti poistettu ilmoihin?
🐏... ... ... 😜Ilmolla on nyt pätkit äivonokäset.
- hissanmaikk
Äpläpä snoo liaan aiakst kotn poists viestn
- raathoa-raathoaPerrään
Eikös siinä peijakkaasa tullutkaan raathoja ainaskaan montaa, kyllä niinkin vielä käypi
Hei vaan! Taallahan jatkuu sama meininki mika vallitsevana ollut palstalla.
Talla kertaa en tee ilmoja koska olen Australian kuuman auringon alla jonkin aikaa. Koittakaa parjailla ilman minua sen aikaa. Vahan liian kuuma paikka tehda toita mutta minkas ammatilleen voin. Eipahan tarvitse valittaa liukkaista teista.
🐃... ... ...😲
See you.....- joutaist.jo.kiertoon
Toivottavasti alligaattori syö sinut siellä!
- Puupääpampulle
Elä Pia valehtele. Tai voithan sie olla virtuaalimatkalla kuten monet muutkin persaukiset nykyään. Mites se Junnu Vainio aikoinaan lauloi että Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.
- Hakekaa
Oleppa sitten onnellinen. Minun ei ole tarvinnut työskennellä ja elää missään muualla kuin Suomessa ja Ruotsissa. Olen erittäin onnellinen näistä mahdollisuuksista. Rakastan Pohjolaa, pakkasta ja kaikkea mitä tähän liittyy, maailman parhaaseen luontoon, yhteiskuntaan, j.n.e.
- huva.sosiaali
Moni muukin rakastaa pohjolaa ja suomea,,siellä kun saa mitä pyytää ja ilmaiseksi!
- vaatimuksiaan-huudellen
Joo saavat mitään sitten tekemättä aivan ketkalehtaien päivänsä viettää ja lisääntyen.
- kunnon-pelit
Miksei näille anneta käteen kunnon harraste vehkeitä ja kaikille -sellaisia terräviä tulis vähenystä jatkuva--
Ikavaksenne joudun toteamaan, etta taalla ei ole alligaattoreita.🐃... ... ...😲
- joo.on.krokoja
Et sitten ole Australiassa meinaan siellä on krokotiilija.
- jhklkljkjl
Joko sivupersoonasi on australiassa?
- ehdfiulegfygvcd
On niitä kesällä esim. kevätlahdella!
- fjkjghjhgcjhgj
Pääpumppu, mene lobotomiaan, olet sen ansainnut, ja ehkä pääsis sitten kuntoutuu, muuten ei!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953