olen tähtilapsi....

Indigotäht

olen 14 vuotias ihminen. Tiedän, että olen Tähti-ihminen. Ja en nyt oikein ymmärrä onko indigolapsella ja tähtilapsella mitään eroa jos ei niin olen molemmat siitä en tiedä. Mutta ongelma ei ole nyt siinä. En tiedä miten elää, on vaan niin hankalaa elää täällä ja tunnen itseni ulkopuoliseksi. Kuulostaa, että olisin sairas tai jotain, mutta saatte ajatella mitä haluatte. Avaudun tänne kuitenkin, koska ei ole muita paikkoja. Minua ei vaan ymmärretä. Joten joudun toimimaan samalla tavalla kun muut tavalliset ihmiset. Olen vanhempi, mikä ikäni on. Haluaisin, tietää onko täällä ketään muita tällaisia, on vain yksinäistä. Mietin itsemurhaa, sattuu katsoo maailmaan, mutta olen vain niin pieni ja en tiedä mitä minun pitäisi tehdä? On muitakin ongelmia esim. perheessä. Olen käynyt jo psykiatrilla ja eikä hänkään voi auttaa minua. Minä tiedän, että kaikki rakastavat minua bla bla bla... harmi vaan, että hän ei tiedä mitä minä tarkoitan. En jaksa esim. opiskella, etsiä töitä, käydä töissä, etsiä rakkautta, perhe, vanhuus, kuolema. Ei ei ei sillasta. Tarvitsen jotain muuta. En jaksa kuitenkaan kirjoittaa kaikkea mikä vaivaa jne. Haluan tietää onko muita indigo-kristalli tai tähtilapseja???

4

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähtilapsi75

      Hei tähtilapsi. Kyllä meitä on aika paljon muitakin. Katso vaikka aurinkotie.fi tai reikisivustoja ja tulet huomaamaan ettet todellakaan ole ainoa. Sinun pitää pitää huolta itsestäsi eli et saa jäädä vain tuleen makaamaan vaan sinun pitää etsiä oma tarkoituksesi tänne tulemiseen. Syitä voi olla monia, toisten auttaminen monilla eri muodoilla jne.. Meillä on jokaisella oma syymme miksi tänne tulemme löydät kyllä syyn kun keskityt omien ajatustesi ja mielesi kanssa kaikkeen siihen minkä jo tiedät. Toivon että löydät jokaiseen ongelmaasi ratkaisun ja että saat tehtäväsi täytettyä.😍🤗

      • Toi875

        Mene mtpalstalle kirjoittelemaan. Siellä on samanlaisia "tähtilapsia". Saat ehkäpä sieltä apua mtongelmiisi.


    • Indigo85

      Hei! Meitä on täällä muitakin ja meillä kaikilla on tarkoitus, löydät omasi kun tutkit sisintäsi. Viime aikoina olen huomannut muutoksia energiakentässä ja tiedän että jotain on tulossa, muutkin ovat huomanneet samaa. Itse olen Indigolapsi, syntynyt 80-luvulla ja löysin itseni pitkän tien meditaation ja perheeni tuen kautta, olin aluksi ihan yksin mutta myöhemmällä iällä äitini kertoi kummallisista kohtaamisista kun en ollut vielä syntynyt ja selvisi että niitä oli tapahtunut jo vuosia.
      Mutta älä huoli, pidä huoli itsestäsi ja anna sisäisen valosi loistaa, sitä tarvitsevat kaikki täällä maanpäällä.

    • Anonyymi

      Tehtäväsi on pelastaa maapallo, emme ole täällä mistään muusta syystä tee osuutesi ja auta maapalloa! T perä metsän kuusitoidta vuotias Ps. Et ole koskaan yksin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe