Voisitteko kertoa:
puhelimen lokissa on
ensin siskon numero (30 puhelua)
alla tuntematon ( 30 puhelua)
vertailu: aivan samat puhelutiedot kummassakin - pvm.klo.aika
Siis aina kun olen soittanut siskolle, on puheluni mennyt myös tuntemattomaan
DNAlle pyyntö
7
2195
Vastaukset
- Kierotsilmät
Tais tulla väärään paikkaan sun pyyntö.Pikkusen vähenmmän huimaus aineita ja parenmalla tuurilla ens kerralla.
- tämäonalkusoitto
Ei tullut väärään paikkaan. Tämä oli yksi epäsuora tapa tuoda asia julki.
Aina kun olen soittanut siskole, on puhelut kaapattu ja pantu yleisesti kuunneltavaksi.- Tumppudemu
Harhainenkin vielä.
- kerronlisää
Kyllä on kuunneltu. Olen aika monta kiukkuista ihmistä saanut silmilleni. - Kun olin varma, että voidaan kuunnella, tuli kiusaus käyttää tiedotuskanavana.
Tämä alkoi jo ollessani Sonerassa. Kun vaihdon operaattoria, siinä vaiheessa tein rikosilmoituksen. - Sen verran olin tarkistanut, että puhelut menivät yleiseen kuunteluun myös silloin, kun olni puhunut ulkona "autiolla" paikalla. ( en kotona tietokoneen, TV:n sun muun vempeleen läheisyydessä tai auton audiovempeleitten vieressä.)
Kyllä nytkin poliisille ilmoitan.
- Ihankototta.1
Kukahan teidän juttuja jaksais😂
- ensoitaenääsiskolle
Ei ole enää tuntemattomassa samoja puhelutietoja. Eli tämä stoori loppui tällä erää tähän.
- Seminologi-69
Sinäkös se soittelet tänne joka jumalan ilta! Siskollas` on vanha keinosiementäjän numero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481