väkisin ja se läväyttää omat ikkunat päällimäiseksi kuin halvin ja huonoin pop up- mainostaja.
Mitä se hyötyy siitä?
McAfee on maksullinen ja ostin koneen mukana Gigantista McAfeen tietoturvaohjelman pariksi vuodeksi.
Alkuun toimi hyvin, sitten se toi omia lisäosia ja muutti omaa ulkoasuaan,
sitten se aloitti sen, että kun käynnistää koneen, se avaa väkisin selaimen ja sitten se tuo itsensä ruutuun päällimäiseksi.
kuulostaa haittaohjelmalta tai teiniltä (kato mua, kato mua, kato mua......mä tuun täältä vaikka väkisin raamit kaulassa, vaikka et tahtosi...kato mua)
Miksi itseään kunnioittava maksullinen tietoturvaohjelma tahtoo tehdä itsestään haittaohjelman näköisen.
popup Advisor....mitä se hyötyy siitä, että se näyttää ja käyttäytyy kuin halpa haitake?
ja olkaas tarkkana. Jos Gigantin myyjä tarjoutuu luomaan Mcafeen tilit valmiiksi
se tekee ne sun etu.sukunimi ja salasanaksi käy vaikka sun kotiosoite
ja tajusitko edes kieltää niitä tekemästä niin? ET varmaankaan. Moniko teistä edes tajuaa tästä varoituksesta mitään?
McAfee käynnistää selaimen kun avaa koneen
hyvinpettynyt
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä702351Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2521418- 831252
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3411150