väkisin ja se läväyttää omat ikkunat päällimäiseksi kuin halvin ja huonoin pop up- mainostaja.
Mitä se hyötyy siitä?
McAfee on maksullinen ja ostin koneen mukana Gigantista McAfeen tietoturvaohjelman pariksi vuodeksi.
Alkuun toimi hyvin, sitten se toi omia lisäosia ja muutti omaa ulkoasuaan,
sitten se aloitti sen, että kun käynnistää koneen, se avaa väkisin selaimen ja sitten se tuo itsensä ruutuun päällimäiseksi.
kuulostaa haittaohjelmalta tai teiniltä (kato mua, kato mua, kato mua......mä tuun täältä vaikka väkisin raamit kaulassa, vaikka et tahtosi...kato mua)
Miksi itseään kunnioittava maksullinen tietoturvaohjelma tahtoo tehdä itsestään haittaohjelman näköisen.
popup Advisor....mitä se hyötyy siitä, että se näyttää ja käyttäytyy kuin halpa haitake?
ja olkaas tarkkana. Jos Gigantin myyjä tarjoutuu luomaan Mcafeen tilit valmiiksi
se tekee ne sun etu.sukunimi ja salasanaksi käy vaikka sun kotiosoite
ja tajusitko edes kieltää niitä tekemästä niin? ET varmaankaan. Moniko teistä edes tajuaa tästä varoituksesta mitään?
McAfee käynnistää selaimen kun avaa koneen
hyvinpettynyt
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537