Äitipuolena joudun ottamaan

Kasvattajanaäitipuoli

vastuun myös miehenl apsista ja lisäksi neuvomaan heitä aivan arkisissa asioissakin, joka ei kuulu minulle vaan heidän äidilleen, mutta hän ei viitsi, luulee saaneen minusta vastuullisen äidin lapsilleen, joka tekee ja jaksaa. Olen miehelle sanonut että mulla on liikaa taakkaa, mutta sanoo että niinhän meillä kaikilla, en ymmärtänyt. MInusta minun osuus on omat lapset ja uusi mies, ei hänen menneisyytensä. Kyllä neuvon ja komennan ja laitan kersat siivoon ja pyykkäämään, mutta sitten tulee viha äätlo joka on seiniä rikkova mekastus ja huuto. Minä oeln kuitenkin perheen äiti, päätän ja komennan ja käsken, sitä ei miehen lasten pidä aliarvioida eikä ohittaa. Vika ei ole minussa, olen kiva ihminen, en helposti hermostu, ja suvaitsen paljon, mutta nämä lapset on iso kivi perheessämme. Ei mitään kähytöstapoja eikä auttavaisuutta, pelkkää huutoa, sotkemista ja syömistä ja laskottelua. En kestä. Miehelle sanoin että kohta laitan sut valitsemaan miä,lapseni taikka omat kersat. Rajansa kaikella, kun kuri ei mene perille eikä mies halua itse ottaa kskytystä käyttöön, niin kohta hän menettää meidät, sitten tulee suru hänelle ja kaipuu jää, en voi mitään. Lapset ruotuun ja minulle käskytys valta ja päättämisvalta, niin sitten elo helpottuu meillä kaikilla. Uskon että he pitävät minusta mutta ovat äidilleen uskollisia ja näyttelevät että olen kuraa ja äiti on se joka sanelee, eihän se niin mene. Mulla on kasvatusvastuu jos täällä maleksivat.

4

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissukkaonjuoppo

      Ei sulla ole vastuuta muuta kun omasta itsestäsi ja viinoistasi, kaikki on siinä ,että viinaa riittää ja netti toimii.
      Sulla ei ole miestä eikä mitään lapsia, vain pulloja ja tölkkejä kaikkialla.

    • Miks ylipäänsä otit miehen, jolla on jo omia lapsia ? Sitä ei missään nimessä saa hyväksyä, mä en ainakaan. Ei ne sen miehen aikaisemmat lapset kuulu sun kasvatettavaksesi, se tosiaan kuuluu heidän omalle äidilleen, halusipa tää nainen sitä tai ei. Omatpahan on lapset. Aja ne vaikka takas äitinsä luo, ja sano, et takas ei oo tulemista enää. Sama juttu mun ”työpaikallani”, se, että siellä ei ole juuri kellään oikeita käytöstapoja. Vammaisia kaikki. Osa pahemmin, osa vähemmän. Mä oon näemmä melkein ainoo, jolle on ne opetettu. Toivottavasti jaksat vielä. Jos mä olisin sun kengissäsi, niin en olisi ikinä ottanut miestä, jolla on jo omia lapsia yksikin. Enkä otakaan. Siitä ei tule mitään. Mulla siis ei ole omia lapsia, olen 100 % sinkku, olen 42 -v.

      • Lissuonsairas

        Ei ”Lissulla ole lapsia, sinä et taida tietää palstaterroristista lissu mitään, hänet on jätetty noin 14v sitten ja hän katkeroitu ja ryyppää ja kirjoittelee pehmoisia tänne ei hänellä ole miestä hän vihaa uusiaperheitä ja naisia ylikaiken ja nimittelee uusperheen naisia naikkosiksi ja sutturoiksi, häntä ei tarvii ottaa tosissaan, hän on sairas ihminen.


    • lillilallalala

      On minusta kauheaa jos hyvästä äitipuolesta vähät välitetään jos hän ahertaa ja hoivaa toisten lapsia palkatta. Luulisi lasten äidin olevat kiitollinen ja näyrä ja karvostavansa lastensa uutta äitiä eikä mollaavansa jokahetki. Kakera on kun mies läysi uuden naisen eikä häntä. Pitääkö olla itsekäs eukko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe