Voiko kortti mennä eteenpäin jos on traktorin kyydissä missä on vain yhdelle paikka olen siis itse 14niin on kuskin lisäksi kaksi ihmistä ja kummallakaan matkustajalla ei ole paikkaa.niiin voiko mopo kortti mennä eteenpäin kun poliisit pysäytti.
Korttikortti
Matol22
6
102
Vastaukset
- LypsäväLehmä
Voit lisäksi joutua huostaanottoon, koulukotiin, tai sähkötuoliin tuollaisesta rikollisuudesta. Ajokorttia et saa ikinä, ja vanhemmillesi eutanasia ennen joulua.
Revi siitä.- Jutustelija1
Aika paha...
Mutta ei kortti siirry ellei itse ole kuskin asemassa. - Matol222
En ollut kuskin asemassa eli siis ei Siirry.
- Matol222
Ko ajattelin vaan ku täytän kuukauden päästä 15
- Klumpdesr
Sun äiskälläs on tippuri. Et pääse ees amikseen, etkä saa mopokorttia. Sukurasite, juu sii.
- Jutustelija1
Matol222 kirjoitti:
En ollut kuskin asemassa eli siis ei Siirry.
Ei siirry ei ; )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1671919
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan461042- 38895