Uusi auto tuli

TheKöIe

Tai ei ihan tuliterä mutta vähän ajettu.
Vaikuttaa hyvältä.Polttoainemittari ei tunnu vajuvan lainkaan, on vähäruokainen.
Katsotaan kuinka kestää. Vaihdoin siis aven farmari-ocuun. 1.6 dsl

17

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lpplll

      Kuluttaa talvella 6ltr. kesällä n. 5ltr. alimmillaan maantiellä 3.9ltr.
      Kannattaa alkaa odotteleen 10 000 km paikkeilla remontteja. Häkäventtiili menee uusiksi 30 000km paikkeilla. Kallis remppa noin 1000 eur.
      Se sotkailo loppuu jo tuossa 10 000 km paikkeilla.

    • Pohjoist

      Mikä sai Kölen vaihtamaan merkkiä? Olikohan hyvitys parempi vaihdossa skodaan

      • TheKöle

        Ei mikään.... Köle on pitkästä aikaa joutunut trollauksen kohteeksi....

        Sama vanha 2012 Avensis käy, kukkuu ja voi oikein hyvin....

        T. TheKöle


    • Ocu1.8TSI.132kWWebasto

      skeidalla ongelmat alkavatkin tuossa 3000km paikkeilla. mittaristo loistaa kuin joulukuusi ja ruostuu vuodessa puhki. siinä pääsee itku kun alat hitsaamaan räntäsateessa.

      • skodat todellakin ruostuvat vuodessa puhki ja kantavilta rakenteilta. ei kannata kolaria ajaa, läpeensä mätä kori ei suojaa kolarissa.


      • HolistiPanikoiToyotaa

        Holisti yrittää taas kääntää Toyotan ongelmaa muille ja oikein kahden nimimerkin ja viestin avulla ja tietysti omia peukutuksia perään. Kuinka tyhmäksi muita luulet jos kuvittelet että tuollainen menee läpi?


    • avettaja

      Kirjoitusvirheitä. Ei voi olla alkup kirjoitelma?

    • ajamisenTuskaa

      Tuollainen autohan on vain pelkkä tuhnu!

    • 20244

      Tässä on ilmeisesti eräs nimimerkin anastaja liikkeellä - on tapahtunut aikaisemminkin.
      Ei ole TheKölen kirjoittama tämä aloitus.
      Kyllä oikea TheKöle meitä Toyotaihmisiä paremmin valmistelee, jos jotakin noin perustavan laatuista olisi tekeillä.

      • TheKöle

        Jep!

        Lexus is300h:n rahainkeruu menossa, mutta nyt tuli yllätys ihan puskista,
        että HybridiCamryä odotellessa :-)


      • 20244
        TheKöle kirjoitti:

        Jep!

        Lexus is300h:n rahainkeruu menossa, mutta nyt tuli yllätys ihan puskista,
        että HybridiCamryä odotellessa :-)

        Näinhän minä heti, että ne poijaat oli asialla :D
        Jatka sinä vaan keräilyä. Joskus se matka sinne päämäärään on jopa mielenkiintoisempi, kuin sen pikainen saavuttaminen.


      • TheKöle
        20244 kirjoitti:

        Näinhän minä heti, että ne poijaat oli asialla :D
        Jatka sinä vaan keräilyä. Joskus se matka sinne päämäärään on jopa mielenkiintoisempi, kuin sen pikainen saavuttaminen.

        Juu.... -haaveitahan tuossa sinulle kirjoittelin..... toteutuuko koskaan, sen aika näyttää :-)
        -ja kuten tuossa ylempänä kerroin, 2012 Aveni toimii ja palvelee minua oikein hyvin!

        Nää trollit voisi kuitenkin enemmän panostaa tuotoksiinsa...... aloittajalla meni kolme perustavaa asiaa väärin!

        a) minä en ole enää ostamassa käytettyä autoa.... -minulla on jo sellainen ja hyvä onkin!
        b) minä ajan sedanilla, farkku on perheellisten auto!
        c) moottoriksi en huoli enää moottoripyörän koneita!

        T. TheKöle (Original)


      • 20244
        TheKöle kirjoitti:

        Juu.... -haaveitahan tuossa sinulle kirjoittelin..... toteutuuko koskaan, sen aika näyttää :-)
        -ja kuten tuossa ylempänä kerroin, 2012 Aveni toimii ja palvelee minua oikein hyvin!

        Nää trollit voisi kuitenkin enemmän panostaa tuotoksiinsa...... aloittajalla meni kolme perustavaa asiaa väärin!

        a) minä en ole enää ostamassa käytettyä autoa.... -minulla on jo sellainen ja hyvä onkin!
        b) minä ajan sedanilla, farkku on perheellisten auto!
        c) moottoriksi en huoli enää moottoripyörän koneita!

        T. TheKöle (Original)

        Tuosta koneasiasta täytyy sen verran tunnustaa, että kävin taas joulukuussa vieraissa. Olen ollut omalle Avensikselleni siitä suu supussa.
        Minulla oli siellä Münchenissä tällä kertaa sellainen auto alla, jonka moottori tuskin moneen mootoripyörään sopisi.
        Olin varannut aivan tavallisen BMW 530 kulkineen, mutta jostain ”tuntemattomasta” syystä huomasin, että ajoin parkkihallista BMW750 Li laivalla ulos.
        Strategiset mitat: 4,4 l V8 , 450hp . 4,6 sek. 0-100. Sääli vain oli se, että Autobhanalla oli niin paljon muitakin liikkeellä, että sitä oikeanpuolista poljinta ei oikein päässyt kunnolla polkemaan:D
        Oikein hyvää kevään odotusta sinnekin suuntaan.
        Und du solllst ja weiter träumen :)


    • Aveforever

      Ei kai kukaan vaihda Toyotaa Skodaan?

      • HolistinAhkeruutta

        Harva Tero uskaltaa parempia autoja edes kokeilla kun on ikänsä Toyotaa kehunut ja kurjuuteen jo tottunut, menisi uskottavuus naapurien kesken ja työpaikallakin alettaisiin kyseenalaistaa uskoa.


      • TSI_DSG_HAJOAA

        no ei tietenkään kukaan ole niin tyhmä että toyotan skodaan vaihtaisi. tuo aloitushan on pelkkä kateellisen trollaus jälleen kerran. sama tyyppi asialla joka levittää "toyota ruostuu nopeasti" keksittyä mantraansa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe