Onko heräämössä kokoajan hoitaja?
Viimeksi olin tosi sekaisin kun heräsin, nyt olen menossa nukutukseen uudelleen lähiaikoina.
Heräämähoito
4
175
Vastaukset
- Hyvässä_hoidossa
Kyllä on, todennäköisesti useampikin. Joka kerralla kun olen ollut leikkauksessa ja sen jälkeen heräämössä, hoitaja on käynyt mielestäni aika usein kyselemässä kuntoa. Minulla nukutuksen jälkeen iskee aina melkoinen vilu niin hoitaja on kiikuttanut milloin lämmitettyä peitettä tai lämpöpuhallinpeittoa päälle.
- serdtygujiop
Siellä ne yleensä istuskelee kahvihuoneessa juoruamassa.
- Totuus_on_kummallinen
Aika pirteä olet ollut jos olet nähnyt hoitajien olevan kahvihuoneessa (huone on kaukana heräämöstä). Jos olet sattunut tokkurassa näkemään hoitajien istuvan valvomossa, he kyllä näkevät monitoreiltaan jokaisen heräämössä olevan potilaan tilan. Tarvittaessa sitten käväistään potilaan luona tarkistamassa tilanne. Niin ja vuosikymmeniin hoitajilta ei ole enää kielletty keskustelu toistensa kanssa työn ohessa.
- srdtfghjkbl
Totuus_on_kummallinen kirjoitti:
Aika pirteä olet ollut jos olet nähnyt hoitajien olevan kahvihuoneessa (huone on kaukana heräämöstä). Jos olet sattunut tokkurassa näkemään hoitajien istuvan valvomossa, he kyllä näkevät monitoreiltaan jokaisen heräämössä olevan potilaan tilan. Tarvittaessa sitten käväistään potilaan luona tarkistamassa tilanne. Niin ja vuosikymmeniin hoitajilta ei ole enää kielletty keskustelu toistensa kanssa työn ohessa.
Heräämöön kärrätään mm. spinaalipuudutuksen jälkeen.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235558Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714