Kuljettajalle töitä

Työtön rahti pena

Nonii rahtarit kertokaas kuka ottais kokemattoman sällin jolla on abece/adr kortti.
On tullut kyseltyä perkeleen monesta firmasta ja vastaukset on, että hanki kokemusta ja kysele meiltä uudestaan niin varmasti saat töitä.
Vaikuttaa kovin vaikealta saada töitä kuljetus alalta jollei ole kokemusta 25 vuotta ja ikää toiset 25v, kokemusta ei saa jollei saa töitä, eikö niin.
Joten nyt vinkkejä mistä töitä kuljetus alalta mielellään irtoperä liikenteestä tai kontti.

37

9591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari

      mitäs jos alottaisit vaik ihan ilman kärryä esim. jakeluautolla, niitä hommia ainakin luulis löytyvän. Kannattaa kysellä sellasesta talosta missä on rekkojakin,niin helpommin pääsee kärryä kiskomaan,kun on ensin pyöritelly jakaria.Ite alotin nää hommat silleen ja nyt ajan tpv:a

      • Työtön rahti pena

        Jep kyllä on tullut kyseltyä siltäkin saralta oikeastaan hiukan enemmän kuin rahti hommia, mutta tuntuu että nämä jakeluauto yrittäjät pitäävät työtänsä vaativampana kuin rahti työt.


    • FH16

      Et tunnu oikein aidolta kuljettajalta "rahtipena". Ensiksi riippuu siitä missä päin Suomea olet toisekseen miten asiasi esität. Tuskin susirajalla alan töitä on kun pöllikuskeille.

      Jos olet käynyt oikeasti kunnon kurssit vaikka Kouvolassa, kyllä töitä löytyy. Tietojeni mukaan esimerkiksi viimesyksynä päättyneeltä kurssilta kaikki saivat töitä. Ei se ikää katso, joskus se homma on aloitettava, mitä nuorempana sen parempi.

      Normaalin käytännön mukaan, tehdään diili koeajasta, (2..3kk)jonka jälkeen palkataan vakituiseksi. Se koeaika on juuri se missä nähdään onko nuoresta miehestä kehityskelpoiseksi kuskiksi tai hoitaako jo alalla oleva työnsä. Mielestäni ammattikurssit ovat oikea tapa nuorelle pyrkiä alalle ja siitä saa vielä paperit.

      • Työtön rahti pena

        Minkälainen on on aito kuljettaja?
        Hämeestä olen.
        Kuinka asiallinen hyvin pukeutuva asiansa esittää töitä kysellessään, en todellakaan mene ja pamauta kuljetus yrittäjälle tyyliin mulle töitä mä oon paras kuski jne..
        Onko häme susirajalla Hmmm...Määrittele susiraja, jos asuisin vaikka kuopiossa tai vaikkapa pohjoisessa olenko silloin susirajalla ja huonompi ihminen kuin suur helsinki alueella asuvat.
        Huittisissa on kurssi tullut käytyä.
        Meillekkin sanottiin kurssin alussa, että kaikki tulevat työllistymään kymmenestä jannusta kaksi on saannut töitä vakituisesti toinen varastomies/kuljettaja toinen on puoliperäkuski (rautaa) tilanne 2v vuoden jälkeen kun tavattiin treella kaikki paikalla.
        Ei katso ikää joo, mutta kun kukaan ei oikein arvosta kokemattomuutta siinä se pointti on.
        Työsopimukset ovat tuttuja niitä ei tarvitse selitellä, koeajat sun muut selvää kamaa.
        Kyllä ammattikurssit on hyviä en kiellä.

        Jos sinulla on vinkkiä mistä kannattaa kysellä niin kerro älä jaarittele.


      • VABIS
        Työtön rahti pena kirjoitti:

        Minkälainen on on aito kuljettaja?
        Hämeestä olen.
        Kuinka asiallinen hyvin pukeutuva asiansa esittää töitä kysellessään, en todellakaan mene ja pamauta kuljetus yrittäjälle tyyliin mulle töitä mä oon paras kuski jne..
        Onko häme susirajalla Hmmm...Määrittele susiraja, jos asuisin vaikka kuopiossa tai vaikkapa pohjoisessa olenko silloin susirajalla ja huonompi ihminen kuin suur helsinki alueella asuvat.
        Huittisissa on kurssi tullut käytyä.
        Meillekkin sanottiin kurssin alussa, että kaikki tulevat työllistymään kymmenestä jannusta kaksi on saannut töitä vakituisesti toinen varastomies/kuljettaja toinen on puoliperäkuski (rautaa) tilanne 2v vuoden jälkeen kun tavattiin treella kaikki paikalla.
        Ei katso ikää joo, mutta kun kukaan ei oikein arvosta kokemattomuutta siinä se pointti on.
        Työsopimukset ovat tuttuja niitä ei tarvitse selitellä, koeajat sun muut selvää kamaa.
        Kyllä ammattikurssit on hyviä en kiellä.

        Jos sinulla on vinkkiä mistä kannattaa kysellä niin kerro älä jaarittele.

        Itse kävin puolenvuoden kurssin. Meitä oli 10 jannua kurssilla 9 sai työpaikan eräästä oululaisesta kuljetusliikkeestä, jossa kaikki olimme työharjoittelussa.


      • Teuho
        Työtön rahti pena kirjoitti:

        Minkälainen on on aito kuljettaja?
        Hämeestä olen.
        Kuinka asiallinen hyvin pukeutuva asiansa esittää töitä kysellessään, en todellakaan mene ja pamauta kuljetus yrittäjälle tyyliin mulle töitä mä oon paras kuski jne..
        Onko häme susirajalla Hmmm...Määrittele susiraja, jos asuisin vaikka kuopiossa tai vaikkapa pohjoisessa olenko silloin susirajalla ja huonompi ihminen kuin suur helsinki alueella asuvat.
        Huittisissa on kurssi tullut käytyä.
        Meillekkin sanottiin kurssin alussa, että kaikki tulevat työllistymään kymmenestä jannusta kaksi on saannut töitä vakituisesti toinen varastomies/kuljettaja toinen on puoliperäkuski (rautaa) tilanne 2v vuoden jälkeen kun tavattiin treella kaikki paikalla.
        Ei katso ikää joo, mutta kun kukaan ei oikein arvosta kokemattomuutta siinä se pointti on.
        Työsopimukset ovat tuttuja niitä ei tarvitse selitellä, koeajat sun muut selvää kamaa.
        Kyllä ammattikurssit on hyviä en kiellä.

        Jos sinulla on vinkkiä mistä kannattaa kysellä niin kerro älä jaarittele.

        Juu ite kans olin 1996.vuonna Huittisissa ja pitempi kortti taskus lähin. HIANOO AIKAA.Kallionmäki Timppa adr miäs ja Pentinmäen Unto. kORJAAMOLLA Tehtiin hyviä remppoja mitä millonkin!


    • Rekka-Pena

      Luulempa, että vika on ulkonäössäsi.Olet varmaan hoikka nuorimies, mutta rekka-Penan pitää olla helvetillisellä paskamahalla varustettu, lihapiirakan jäänteet parransängessä, ehdottomasti puukengät aina,ruutupaita jne..., hoida nämä perusasiat kuntoon ni eiköhän se siintä.

      • Työtön rekka pena

        Hah olisikohan nuin, että lihotus kuurille pitäisi alkaa, vaimoo!!!makkaraa ja kaljaa tänne koneelle ja heti.
        Ruutupaitoja löytyy kyllä riittääkö tällänen Grunde parta vai pitääkö olla todella sekainen ja likainen naama HMMm.. mitäs jos ottaisin Nafta kylvyn ja sitten haastatteluun haha.
        Eikö myös pootsit käy kengistä en taida osata puukengillä kävellä vai onko ehdoton edellytys, pootsit kyllä löytyy ja vielläpä jenkkilästä tuodut, niin ja pitääkö kuunnella kantria tetsoni päässä.

        Jos sulla olis Duuni paikka vinkkiä otan sen vastaan kyllä.


    • Toive

      Mitähän olet mahtanut vastata kysyttäessä palkkatoivetta? Ehdottomasti taulukkopalkka eikä mitään kilometri/keikka liksaa? Siitä voit sitten miettiä et miks ei kukaano ota hommiin...

      • Työtön rahti pena

        Väitteitä ja tietämystä milloin minun asuin paikasta, milloin kykenemisestä kuljetusalalle ja nyt olen palkaakin olen jo vaatinut tämän kirjoituksen mukaan taulukon mukaan, en ole vaatinut kuin jonkin moista harjoittelian palkkaa alkuun joka sitten tietysti tarkistetaan koeajan jälkeen olkoon se sitten koeajalla vaikka 7e tunti tai jonkinmoinen kilometri palkka tai autontuotosta joku rosentti. Sopii sitten tämänkin kirjoitteliankin miettiä mitä väittää tunttemattoman veijarin sanoneen tai tehneen.
        Edelleen esitän alkuperäisen kysymykseni joka kuuluui näin pääpiirtettäin
        Jos sinulla on antaa vinkki mistä työtä kokemattomalle kuljettajan alulle kuljetusalalta niin anna se ei käsittääkseni pitäisi olla vaikeaa ymmärtää mitä tarkoitan (vai onko), voin mainita viellä tähän en mielestäni ole mikään sähkösaapas jos ymmärrät mitä sillä tarkoitan vai väännänkö sen rautalangasta.


      • Rahtari
        Työtön rahti pena kirjoitti:

        Väitteitä ja tietämystä milloin minun asuin paikasta, milloin kykenemisestä kuljetusalalle ja nyt olen palkaakin olen jo vaatinut tämän kirjoituksen mukaan taulukon mukaan, en ole vaatinut kuin jonkin moista harjoittelian palkkaa alkuun joka sitten tietysti tarkistetaan koeajan jälkeen olkoon se sitten koeajalla vaikka 7e tunti tai jonkinmoinen kilometri palkka tai autontuotosta joku rosentti. Sopii sitten tämänkin kirjoitteliankin miettiä mitä väittää tunttemattoman veijarin sanoneen tai tehneen.
        Edelleen esitän alkuperäisen kysymykseni joka kuuluui näin pääpiirtettäin
        Jos sinulla on antaa vinkki mistä työtä kokemattomalle kuljettajan alulle kuljetusalalta niin anna se ei käsittääkseni pitäisi olla vaikeaa ymmärtää mitä tarkoitan (vai onko), voin mainita viellä tähän en mielestäni ole mikään sähkösaapas jos ymmärrät mitä sillä tarkoitan vai väännänkö sen rautalangasta.

        Laadit ensin asiallisen paikkahakemuksen paperille ja jakelet niitä "kahvipaikoille".
        Itse aikoinaan liimailin niitä sellaisiin paikkoihin missä kuskit yleensä käyvät. Sieltä sitten alkoi paikkoja sadella, MUTTA miksi yleensä haluat rahtihommiin, kun saman rahan ja enemmänkin saa helpommalla.
        Tämä on sellaista ammatti, että elämäsi menee siinä etkä tervettä päivää näe ja tarkoitan nimen omaan rahtiajoa.


      • itkijä
        Rahtari kirjoitti:

        Laadit ensin asiallisen paikkahakemuksen paperille ja jakelet niitä "kahvipaikoille".
        Itse aikoinaan liimailin niitä sellaisiin paikkoihin missä kuskit yleensä käyvät. Sieltä sitten alkoi paikkoja sadella, MUTTA miksi yleensä haluat rahtihommiin, kun saman rahan ja enemmänkin saa helpommalla.
        Tämä on sellaista ammatti, että elämäsi menee siinä etkä tervettä päivää näe ja tarkoitan nimen omaan rahtiajoa.

        Lopeta saatana autohommat jos on tollane asenne ,ja et kannusta nuoria yhtään alalle, ei siinä mee terveys jos ymmärtää liikkua muutakin kun baarin ja auton väliä ja jättää ne makkarat pois ruokalistalta,itse ajan pölliautoa ja tykkään työstäni piste..


      • KaukoUmpio
        itkijä kirjoitti:

        Lopeta saatana autohommat jos on tollane asenne ,ja et kannusta nuoria yhtään alalle, ei siinä mee terveys jos ymmärtää liikkua muutakin kun baarin ja auton väliä ja jättää ne makkarat pois ruokalistalta,itse ajan pölliautoa ja tykkään työstäni piste..

        Vieläkö ne tehdään talkoilla vai kannattasko niihin hakeutua?


      • JOUko
        Työtön rahti pena kirjoitti:

        Väitteitä ja tietämystä milloin minun asuin paikasta, milloin kykenemisestä kuljetusalalle ja nyt olen palkaakin olen jo vaatinut tämän kirjoituksen mukaan taulukon mukaan, en ole vaatinut kuin jonkin moista harjoittelian palkkaa alkuun joka sitten tietysti tarkistetaan koeajan jälkeen olkoon se sitten koeajalla vaikka 7e tunti tai jonkinmoinen kilometri palkka tai autontuotosta joku rosentti. Sopii sitten tämänkin kirjoitteliankin miettiä mitä väittää tunttemattoman veijarin sanoneen tai tehneen.
        Edelleen esitän alkuperäisen kysymykseni joka kuuluui näin pääpiirtettäin
        Jos sinulla on antaa vinkki mistä työtä kokemattomalle kuljettajan alulle kuljetusalalta niin anna se ei käsittääkseni pitäisi olla vaikeaa ymmärtää mitä tarkoitan (vai onko), voin mainita viellä tähän en mielestäni ole mikään sähkösaapas jos ymmärrät mitä sillä tarkoitan vai väännänkö sen rautalangasta.

        Olet saatanan tyhmä


      • J. Rusakko
        JOUko kirjoitti:

        Olet saatanan tyhmä

        Hmmm... mikä mielestäsi tuosta kaverista tekee saatanan tyhmän, voisitko kertoa.
        Mielestäni tyyppi kirjoittaa ihan asiallisesta ja fiksusti vastailee.

        Voisinhan minäkin väittää sinun olevan helvetin tyhmä kun nimesi sentään on jouko, mutta en tee sitä, en alennu sinun tasollesi ja en ala haukkumaan vierasta tuntematonta tyyppiä josta en tiedä mitään ja tuskin koskaan tapaan häntä tai sinua.

        Vai mitä mieltä parahin JOUKO "HAHAHA.." hih noo olkkoon...


    • Työtön rahti pena

      Hmmm.. ei ainoatakaan vinkkiä vielläkään, taitaa olla niin ettei tänne kirjoittelevat ns rahtarit olekkaan oikeita rahtareita joilla olisi mokomaa yksinkertaista vihjettä antaa ja liekkö oikeilla rahtareilla olisi edes aikaa tänne kirjoitella.
      Hahaha väittämiä siitä millainen minä olen, jopa tyhmäksi minun sanottiin olevan tuossa eräässä älynjättiläisen älykkyyttä vaativassa kirjoitus kyhäelmässä, oli kaveri varmasti valvonut yön miettiessään mitä minulle vastaisi.

      • wille

        Mistäpäin suomea haeskelet töitä? Oletko valmis muuttamaan työn perässä?


      • KaukoUmpio

        täällä on paskan jauhantaa ja tuuleen huutoa. Joskos niitä hommia löytäsit kun kesä koittaa ja maa sulaa. Luulisi torppareilta löytyvän lomatuurauksia runkolijoille jos eivät muuhun uskalla autoa antaa.


      • Työtön rahti pena
        wille kirjoitti:

        Mistäpäin suomea haeskelet töitä? Oletko valmis muuttamaan työn perässä?

        Pirkanmaalla asustelen, muutto valmis olen kyllä.


      • Työtön rahti pena
        KaukoUmpio kirjoitti:

        täällä on paskan jauhantaa ja tuuleen huutoa. Joskos niitä hommia löytäsit kun kesä koittaa ja maa sulaa. Luulisi torppareilta löytyvän lomatuurauksia runkolijoille jos eivät muuhun uskalla autoa antaa.

        Joo kyllä hiukan vaikuttaa pääasiassa paskan jauhannalta.
        Olen jo aloittanut kesäloma tuurari paikkojen kyselyn, soittelun ja sähköpostilla yhteyden otot ja tietysti henk,koht käymiset firmoissa lähialueilla, niin ja myös olen kysellyt vinkkejä aina kun näjen autokuskin parkissa tai huoltoaseman pihalla ja olen jopa saannutkin muutamia puh, numeroita.


      • vaimo
        KaukoUmpio kirjoitti:

        täällä on paskan jauhantaa ja tuuleen huutoa. Joskos niitä hommia löytäsit kun kesä koittaa ja maa sulaa. Luulisi torppareilta löytyvän lomatuurauksia runkolijoille jos eivät muuhun uskalla autoa antaa.

        Meillähän noita autoja tuossa piisaa ja kuskejakin.. Minulla on tehtävä langennut että jyvät pitäisi akanoista erottaa ja kuskit meille palkata. On vaan sanottava että rekkapepen tuntee , kun se sisälle ovesta tulee. Tuolla tiellä kun on oltava ennemmin rääväsuu , kuin anteeksi pyytävä... Ja olen aikaste varma että jos kaikki olisi ihan noin mitä annat ymmärtää ni paikka sinulla olisi jo.. Ettet vaan hakis jotakin yhden paikan kaatoja , joita voi tehäkin ne puukkarit jalassa ja rahtari takki päällä. Ja kyllä se halu rekkakuskin työstä häviää kun otetaan 40 tonnia rautaa kyytiin ja 30 purkaus paikkaa :)


      • vaimo myös
        vaimo kirjoitti:

        Meillähän noita autoja tuossa piisaa ja kuskejakin.. Minulla on tehtävä langennut että jyvät pitäisi akanoista erottaa ja kuskit meille palkata. On vaan sanottava että rekkapepen tuntee , kun se sisälle ovesta tulee. Tuolla tiellä kun on oltava ennemmin rääväsuu , kuin anteeksi pyytävä... Ja olen aikaste varma että jos kaikki olisi ihan noin mitä annat ymmärtää ni paikka sinulla olisi jo.. Ettet vaan hakis jotakin yhden paikan kaatoja , joita voi tehäkin ne puukkarit jalassa ja rahtari takki päällä. Ja kyllä se halu rekkakuskin työstä häviää kun otetaan 40 tonnia rautaa kyytiin ja 30 purkaus paikkaa :)

        Totta puhut, kyllä rekkamiehen tuntee kun ovesta sisään tulee, ja töitä saa kunnon kuski koska vaan, niistä on melkeinpä pulaa. Eri asia on tosiaan pärjääkö 40 tonnin rauta tai paperikuorman kanssa lastauksessa, kuorman sitomisessa ja purkauksessa.Ei niitä töitä varmaan kovin helposti löydy, jos ei ole valmis tosi epäsäännöllisiin työaikoihin, ei olla iltaisin neljältä kotona jne... mutta etsivä löytää...


      • Yrittäjä 3 autoo
        vaimo kirjoitti:

        Meillähän noita autoja tuossa piisaa ja kuskejakin.. Minulla on tehtävä langennut että jyvät pitäisi akanoista erottaa ja kuskit meille palkata. On vaan sanottava että rekkapepen tuntee , kun se sisälle ovesta tulee. Tuolla tiellä kun on oltava ennemmin rääväsuu , kuin anteeksi pyytävä... Ja olen aikaste varma että jos kaikki olisi ihan noin mitä annat ymmärtää ni paikka sinulla olisi jo.. Ettet vaan hakis jotakin yhden paikan kaatoja , joita voi tehäkin ne puukkarit jalassa ja rahtari takki päällä. Ja kyllä se halu rekkakuskin työstä häviää kun otetaan 40 tonnia rautaa kyytiin ja 30 purkaus paikkaa :)

        Mitäs sä ämmä kehut autoillas, kaverihan hakee töitä ota kaveri oppiin.
        "rääväsuu, kuin anteeksi pyytelevä" mainitsit nuin jossain kohtaa kirjoituksessasi, eikös kuski olekkaan elävä mainos firmasta siis tyyliin hyvin käyttäytyvä vai pitääkö olla se rääväsuu tyyliin menet firmaan purkamaan tai lastaamaan, trukkikuski tulee paikalle ja sun kuskis tuumailee sille et missä vitussa sä olet kuhnaillut tai menee paperita viemään konttoriin tuumaa siellä tytöille et perkele täs on nää paperi pyyhkikää niillä vaikka p...jos minulla olisi rääväsuu kuskeja lemput saisivat meillä kuskit käyttäytyy tyyliin hyvää huomenta ja trukkikuskeille myös se huomenta ja ehkä viipymisestä kuitataan, kiireitä vai.
        Kyllä kaveri varmaan tietää mitä on hakemassa, että purkuja ja lastauksia enemmänkin päivässä, sähän tyrmäsit sen heti, näinkö nuorille esittelet autoalaa, mietis ny.


      • Yrittäjä 3 autoo
        vaimo myös kirjoitti:

        Totta puhut, kyllä rekkamiehen tuntee kun ovesta sisään tulee, ja töitä saa kunnon kuski koska vaan, niistä on melkeinpä pulaa. Eri asia on tosiaan pärjääkö 40 tonnin rauta tai paperikuorman kanssa lastauksessa, kuorman sitomisessa ja purkauksessa.Ei niitä töitä varmaan kovin helposti löydy, jos ei ole valmis tosi epäsäännöllisiin työaikoihin, ei olla iltaisin neljältä kotona jne... mutta etsivä löytää...

        Opetetaan nuille nuorille auto alaa ei tyrmätä.
        Eikös jokainen opi kun opetetaan, ei kokemusta saa jollei kukaan ota oppiin siitä sitten karsitaan jyvät akanoista.
        Tällä tyylillä mitä tuo aikaisempi vaimo esitti meillä ei jokusen vuoden päästä ole kuljettajia.
        Minulla ollut harjoittelioita parikin viime vuonna vaki kuskin matkassa toinen heistä vaki tuurarina, ehkä jossain vaiheessa vaki miehenä jos autoja lisään tai joku kuskeista lähtee pois, mutta hyvin ovat pysyneet kun ei rähjätä.


      • sivistyneesti
        Yrittäjä 3 autoo kirjoitti:

        Mitäs sä ämmä kehut autoillas, kaverihan hakee töitä ota kaveri oppiin.
        "rääväsuu, kuin anteeksi pyytelevä" mainitsit nuin jossain kohtaa kirjoituksessasi, eikös kuski olekkaan elävä mainos firmasta siis tyyliin hyvin käyttäytyvä vai pitääkö olla se rääväsuu tyyliin menet firmaan purkamaan tai lastaamaan, trukkikuski tulee paikalle ja sun kuskis tuumailee sille et missä vitussa sä olet kuhnaillut tai menee paperita viemään konttoriin tuumaa siellä tytöille et perkele täs on nää paperi pyyhkikää niillä vaikka p...jos minulla olisi rääväsuu kuskeja lemput saisivat meillä kuskit käyttäytyy tyyliin hyvää huomenta ja trukkikuskeille myös se huomenta ja ehkä viipymisestä kuitataan, kiireitä vai.
        Kyllä kaveri varmaan tietää mitä on hakemassa, että purkuja ja lastauksia enemmänkin päivässä, sähän tyrmäsit sen heti, näinkö nuorille esittelet autoalaa, mietis ny.

        Totta totisesti, se on mennyttä aikaa, että rekkakuskit olivat "räävisuita" tai että alalla pärjätäkseen pitäisi olla jotenkin kova kundi. Monessa mielessä tämä on ihan samanlaista työtä kuin muukin työ, kuljettaja tosiaankin on firmansa käyntikortti ja nykyään kuljetusliikkeet ja kuljetuksenantajat ovat todella tarkkoja imagostaan.


    • duunia

      siinä 161 avointa duuni paikkaa luulis löytyvän jonku ilman et tarvitsee muuttaa mihinkään.



      http://www.mol.fi/Tyovoimapalvelut/Paikat/5/4/1/

    • tänne
    • Per Saukinen

      Yks kaveri oli kanssa työttömänä pitkään yhdistelmäajoneuvokuljettaja kurssin jälkeen, soitteli ja kyseli lähetteli hakemuksia sitte se kyllästy ja päätti koitaa, soitti erääseen kuljetusalan firmaan kertoi itsestään seuraavaa, olen nyt ryypännyt kohta 10v, nyt olisi aika ryhdistäytyä ja aloittaa elämä, minulla on pitkäkortti ja adr ja plaaplaa...
      Jumalauta kaverini sai kuin saikin töitä 2v kurssinsa jälkeen tuolla tarinalla ollut nyt kyseisessä talossa töissä kohta 2v.

      Kaverini ei juo ollenkaan viinaa en ole koskaan edes kaljaa nähnyt sen juovan se ei edes polta tupakkaa siis todella raitis kaveri, että näinkin työ paikka saattaa irrota ikäänkuin säälistä hahahaa... jospa se työnantaja tietäisi asian todellisen laidan kuinkahan suhtautuisi?????

    • auringonkultaa

      www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/hae.htm?lang=fi&tarkempiHaku=false&rows=&sort=&hakusana=&alueet=kurikka&ilmoitettuPvm=1&valitutAmmattialat=8&valitutAmmattialat=81&valitutAmmattialat=82&valitutAmmattialat=83&vuokrapaikka=---

      • Osta edullinen peruu

        Joo, eipä paljoa ole töitä kuljetusalalla... Vaikka olisi ammattipätevyydet käytynä , digikortit yms yms


      • naftaa
        Osta edullinen peruu kirjoitti:

        Joo, eipä paljoa ole töitä kuljetusalalla... Vaikka olisi ammattipätevyydet käytynä , digikortit yms yms

        viranomaisten mukaan (TE) puutetta kuskeista, siivoojista, lääkereistä ym.
        No virolaiset paikkaa kysyntää. Ei ole tarvis kotomaiselle tunariduunarille.
        Juu, kurssit käyty 62tonnisella, kortit omalla kustannuksella. Tosiaan po. 5v vaativaa kokemusta. Jakelussa tärvelet nivelet.


      • Jakeluauton kuljetta
        naftaa kirjoitti:

        viranomaisten mukaan (TE) puutetta kuskeista, siivoojista, lääkereistä ym.
        No virolaiset paikkaa kysyntää. Ei ole tarvis kotomaiselle tunariduunarille.
        Juu, kurssit käyty 62tonnisella, kortit omalla kustannuksella. Tosiaan po. 5v vaativaa kokemusta. Jakelussa tärvelet nivelet.

        Jos olisi pulaa kuskeista, niin niitä haettaisi avoimsesti...

        Ei odotettaisi että kaverin kaverin (kaveri) haluaa töihin, tai että joku sattualta soittaa onko töitä

        Katotaan vaikkapa nyt kaikki vapaat kuskin paikat Varsinais-suomen alueella:

        Jakeluauton kuljettaja, JMG GROUP OY Töitä MA-KE-PE 12:00-20:00 ihan hyvä lisäansio jos saa YTK:lta TMS. jotain, ja kun viikossa yli 20 tuntia töitä, se se 500 päivää tuu ikinä täyteen

        Kuorma-autonkuljettaja, E Laaksonen Oy Melko hämy paikka, ei viitsinyt vastata viimeiseen avoimeen hakemukseeni mitään... Olen kai liian huono heille?

        Kuorma-autonkuljettaja/yleismies pitää osata hitsata, ajaa trukkia yms yms. palkka vain kaupanalan TES

        Kuorma-autonkuljettaja, 4 paikkaa, Itella En ole kuullut että kukaan olisi päässyt edes haastatteluun asti. Katso viesti "itellan kuskien lakko"

        Jakeluauton kuljettaja, Kimmon Vihannes Oy Haetaan kuskia noin 2kk välein... Maksetaan vain kaupan alan tes, ja hommassa lienee joku pielessä kun kuski vaihtuu yhteenään


    • vain etuperin

      ei 50v vahalla kupella ole tarpeeksi kokemusta kyselin päijäthämeen suunnalta ajo hommia sanoivat että onko koemusta ajohommasta minä vastasin että 23v niistä 17v olen ajanut euroopaan.ja että olen aikonut hakea töitä kotimaan ajoihin loppu ajaksi mitä nyt enään jaksaa tehdä näitä ajo hommia. sanoivat että kyllähän sulla kokemusta tuntuu olevan mutta kun heidän purku paikkansa ovat aika ahtaita sun muuta. johon minä että perkele luuletko että olen joka etuperin mennyt. pyysin kaveria ottaa mut palkatta viikoksi ja antaan mulle oppia peruuttamisessa.no lomat loppuu täytyy sitten vaan ma lastata ja lähtee vanhaan hommaan kohti tanskaa.ei sen puoleen hyvä työnantaja tämä nykyinen on olen viihtynyt jo 15v.

    • jk901

      Ite olin 6 kuukautta kurssin jälkeen työttömänä ja ihan lyhytaikaisista paskahommista aloitin,vuokrafirman kautta 125€ päivän palkka vaikka ajaisit 12 tuntia. Ja toimeksiantaja Pågen.Sen jälkeen sain vakipaikan savolaiselta itellan alihankkijalta jossa olin 2v hommissa ajelemassa soppaa ja velliä kappaletavaraa mökkiteillä.Sen jälkeen ajoin eristysalan firmalle telineitä ja huom kaikki edellä mainitut on ollu kuorma-auto hommia eli kärrikortille ei tullu 3 vuoteen mitään tarvetta.Nyt syyskuun alussa meen juoman ajoon ja ensimmäistä kertaa ajan yhdistelmää niin että saan siitä peräti fyrkkaa.Ja vaikka trollit kirjoittaa täällä kaikennäköistä paskaa,mut se on tosi että jos on ammattiajosta 0v kokemusta niin harva ottaa töihin.Eli varaudu hakemaan paskimpiakin hommia.Ole myös aktiivinen ja soittele firmoihin niin että nimi jää varmasti mieleen.Ja mulla ikää 24.Kyl se vielä tärppää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1857
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1737
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1151
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      859
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      805
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      737
    Aihe