B, R ja S-kiinteistöt Turussa ovat kusettajia

Koijattu

Välttäkää vuokraamasta Turussa B, R ja S-Kiinteistöiltä asuntoja! Pidättävät vuokravakuuksia perusteettomasti, eivätkä noudata kuluttajariitalautakunnan suosituksia!

12

1088

Vastaukset

• B-kiinteistöt
    R-kiinteistöt
    S-kiinteistöt

• Meillä myös samanlaisia kokemuksia, kannattaa pysyä kaukana!

• Täysin samat kokenukset S - kiinteistöstä.
    Koittivat aiheettomasti pidättää takuuvuokran. Välttäkää!

• Näyttää olevan yleistä, sillä sama homma meillä... Ihan hirveää toimintaa.

• Nyt sama homma täälläkin, miten te kaikki etenitte asiassa?

• Tämä tuntuu petokselta, mitäpä jos teette ryhmäkanteen kaikki ne joilta on aiheettomasti vuokratakuu maksamatta takaisin. Suosittelen lämpimästi viemään asian oikeuteen toiminnasta, jossa on selvät petoksen merkit.

• Sama homma täälläkin! Vein kuluttajariitalautakuntaan asian, mutta päätöstä ei ikinä toimeenpantu, koska kuluttajariitalautakunnan päätökset eivät ole täytäntöönpanokelpoisia. Ei S-kiinteistöltä tullut ikinä takuuvuokrarahoja takaisin. Seuraavaksi vien asian riita-asiana oikeuteen!

• Kuinka kauan sitten olette muuttaneet pois asunnosta ja mistä olette yrittäneet tiedustella takuuvuokraa takaisin . Itse juuri muuttamassa pois S-kiinteistön vuokra-asunnosta ja hermostuttaa nyt hieman

• Minulla meni ihan hyvin niiden kanssa. Kehotettiin lukemaan ennen asunnon lopputarkastusta vuokrasopimuksen yhteydessä saatua paperia ja toimimaan sen mukaan. Läpi meni ja takuuvuokra tilillä parin päivän sisällä.

• Minullakaan ei ollut mitään ongelmia heidän kanssa asioidessani. Vuokrasopimuksen mukana tulleet siivousohjeet olivat mielestäni selkeät. Täytyy muistaa, että kolikolla on aina kääntöpuolensa ja itse sain asunnon hyvin siivottuna ja luovutin sen siinä kunnossa kun sen sain. Näin toimiessani vakuus palautettiin minulle ajallaan ja täysimittaisena.

• Itse olen yrittänyt irtisanoa sopimustani mutta yhteystietoja ei joko löydy oikein fiksusti tai puhelimeen ei vastata. En ole enää varma onko minulla oikea numerö käytössä, että jos joku pystyy auttamaan olisin kiitollinen.

• Meillä ihan sama homma ja viedään asia nyt eteenpäin...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.