90luvulla ja 2000luvun alussa mylsälläkin oli vielä elämää,tori dokaavia nuoria täynnä ja hölmöilyjä laidasta laitaan,nyt toistakymmentä vuotta asunut pk seudulla ja sillotällöin käymässä kylällä..aina sama tyhjää täynnä,onko kaikki muuttanu pois,linnassa vai kuollut?-vanhoja tuttuja on kyllä laonnut paljon..
myllykoski kuollut??
7
1064
Vastaukset
- Rauhamaassa
Torilla dokaavat ja laidasta laitaan hölmöilevät ovat muuttaneet pk-seudulle kaltaistensa joukkoon.
ei o kyl näkyny,jotaki paperi tolloja on sillotällöin käyny työmaalla pyörähtämässä mut lähteny maitojunalla takasin tai on muuten heitetty pois epäpätevänä
- ainamylsäläinen
No miettikääs mitä Mylsällä on tarjota nuorille, ei yhtään mitään. Se on hyvä jos nuori uskaltaa lähteä muualle kouluun, ja töihin, sillä täällä suurin osa nuorista talsii tyhjänpanttina, ja nurkissa valittavat. 90 luvulla oli vielä jotain tarjota, mutta nyt vanhat ja nuoret ovat ihan muualla . Itse muistan kun nuorena istuttiin rappusilla, ja salaa likkoja kateltiin, hiukan vanhempana kun oli auto, niin kylällä hurjasteltiin, ja likkoja kyytiin otettiin, oli tosi mukavaa aikaa. Nyt on melko hiljaista, onneksi vielä on mopoteinejä, jotka pärräävät kylällä, tosin ne jotka minunlailla nuorena rälläsivät, yrittävät olla nyt niin poliiseja, ja kieltää kaikki. Antakaa teinit mopojen laulaa vaan, se on yksi aika teidän nuoruutta. Me oltiin nuorena ehkä kovempia häpän, punkun tai oluen ottajia, kun en oikeastaan ole nähdyt juuri koskaan nykyteiniä humalassa, ihmetyttää. Mutta onneksi mylsä on alkanut jälleen aina enemmän elämään, kohta ne nuoretkin notkuvat kunnolla torilla y.m..
Ei tääl oo yhtikäs mitään. Kovasti on jos jonkin sortin yrittäjiä..vähän aikaa on ja sit konkurssii. Vastahan tou Kotipizzakin sulki ovensa.
Mut nyt täytyy kehua Ronipizzeriaa parhaita pizzoja ym mitä oon ikinä syönny.
Scan burgeris on myös hyvät valikoimat.
Nakkikioski tyssäs het alkuunsa ennenko kunnol läks edes pyörimään. Vaunukii oli mitä kamalin ja ne hinnat huh huh. En onneksi kertaakaa köyny siinä. Suolastakii oli.Itse olen tänne muualta tullut ja tuntuu etten oo vieläköön kotoutunut. Jo 14v tääl ollu..lapikulkumatka jatkuu yhä 😂
Torilla..eihän tota toriksi edes voi kutsua. Niin pieni pläntti. Miks ihmees melkein kaikki koulut täältä myös lukiot on lopetettava. Mä en ymmärrä päättäjien hommia. Koulukyyti maksaa ku edemmän joutuvat viemään. Lähikoulut ne on olussaa.
- nokato
No aika on muuttunu kato. Teinit on somessa ja veivaa puhelimillaan viestejä äpeissä kato. Tai pelaa tietokoneella kato. Ei ne käytä alkoholia se on iso muutos kato.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514