Kävitkö jo äänestämässä, vai menetkö huomenna?
Mites sun kuplaan nainen
20
443
Vastaukset
- hauskasanakupla
Elänkö mielestäsi kuplassa? Varmaan näet minut paremmin kuin itse näen itseni.
- itsehuomenna
Ei se ole mitään negatiivista, kaikki kaiketi elävät jonkunlaisessa kuplassa. Se on vain sellainen muotisana nykyään.
- hauskasanakupla
itsehuomenna kirjoitti:
Ei se ole mitään negatiivista, kaikki kaiketi elävät jonkunlaisessa kuplassa. Se on vain sellainen muotisana nykyään.
Olen kyllä avoin kaikille muutoksille. Osaan yllättävänkin hyvin joustaa.
- täältäkuplasta
käydään äänestämässä huomenna. Sitten äkkiä takaisin.
- kupliss
:D Just näin! Kerrankin joku tajuaa kuplan merkityksen. Kuplassa on hyvä elää, näin on.
- TyypilleTampiolle
kävin ennakkoon, ettei tule yhteentörmäystä äänestyskopilla Tyypin kanssa, johon hetkeksi haksahdin, ja heti kaduin.
- Kuplaton
En kyllä elä tietoisesti missään kuplassa. Olen jo käynyt - kiitos kysymästä äänestämässä.
P.S. Jatka tietoisessa kuplassa elämistäsi. Kävin ekana ennakkopäivänä, joten kansalaisuus velvollisuuteni olen hoitanut.
Kuin sulla AP itsellä?. kävitkö vai et käy ollenkaan?- itsehuomenna
Huomenna käyn.
- punaviherkuplassa
Pitäähän se persujen valta varmistaa.
- vaikeaaon
Huomenna minäkin. Vielä kun osais päättää...
- kävinjo
Suoritin kansalaisvelvollisuuteni jo ensimmäisenä ennakko vaalipäivänä.
- Elluhalloyb
Suoritettu on...
Toisena päivänä...😋♥👍- haluutkokertoa
Ketä äänestit?
- Sale.meni.konkkaan
Äänestin Putinia, samoin kun mieheni
- KeväämmälläIdässä
Eihän teillä ole ollut vielä edes vaalipäivää.
- Sale.meni.konkkaan
KeväämmälläIdässä kirjoitti:
Eihän teillä ole ollut vielä edes vaalipäivää.
Suomen presidentiksi
- eiedesvuotta
Juma leisson. Onko trollit taas sekaantuneet Suomenkin vaaleihin. Sikihän meillä on Suomessa suora kansanvaali, että idästä on vaikeampi vaikuttaa miljooniin ihmisiin kuin satoihin valitsijamiehiin. Ja kyllähän se teihin alkoi nopeasti koskemaan, kun allekirjoititte Suomelle oikeuden olla itsenäinen!
- piirrännäinen
Kirkkovenettä äänestin. Taas.
- camelbootstiet
Äänestin varmuuden vuoks ennakkoon. Rasittavaa mennä äänestyspaikalle just vaalipäivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644