Miten saada rahaa?

Unikeko231

Hei!
Olen 16-vuotias opiskiskelija ja tarvitsisin apua. Kysymys kuuluukin, että miten tienata 800€ euroa euroa uuteen puhelimeen ja vanhemmat ei suostu ostamaan noin kallista puhelinta.

9

827

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurajuust0

      Mä olin 20- vuotias opiskelija, kun itse ostin käytetyn kännykän kesätyörahoilla. Maksoi peräti 45€. Kyllä on sun todellisuudentaju pahasti hukassa, jos 800€ kännykkään meinaat sijoittaa. Tuolla summallahan saa jo polkupyörän tai jopa AUTON. Ostin kännykän 250€:lla 2011 ja käytän sitä edelleen. Polkupyörästä maksoin 2500€ muutama vuosi sitten.

    • se-on-hieno

      Ei kannata tyytyä 800 euron puhelimeen, löytyy jopa 1290€ maksava puhelin, ja siinä on enemmän toimintoja, ja muutenkin parempi.

    • ei-oo-tottakaan

      Siis miten tuo aloitus liittyy mitenkään elektroniikan HARRASTAMISEEN (siis rakenteluun, suunnitteluun, korjamiseen)???
      Aloitus taitaa olla provo.

      • rollaati.rollaa

        Se on sama provo joka päivittäin tehtailee uusia aloituksia jotka eivät liity palstan aiheeseen. Se aktivoitui joulukuun puolivälissä 2017 ja sillä on tapana itse vastailla itselleen jos se ei muuten saa tarpeeksi huomiota.


    • Elekins

      Hei, mitä jos rakentaisit oman kännykkäsi? Voin lahjoittaa sinulle vastuksia, kondensaattoreita, kiteitä ja mikroprosessoreita.

    • 150euronkännykkä

      Hankkimalla esimerkiksi kesätyöpaikan. Noin kahden viikon työllä (ilman kuluja) olet ehkäpä ansainnut 800€.
      Sitten vaan miettimään että onko puhelin sen arvoinen. Eli vasttako kännykkä kahden viikon työpanosta?
      Näin muut tekevät.

    • Provoprovo

      Fiksut vanhemmat.

    • kdfjkjkjjd

      Heittäydyt mahallesi kännykkäliikkeen lattialle ja pidät itkupotkuraivarit. Toimihan se kolmevuotiaanakin?

    • joillakinOn

      Mene sossuun ja sano miten asiat ovat. Saat heti Vertun mukaasi. Edellyttäen, että housujesi kangas on parasta mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe