Just kotiuduin ..

Kissankarvathyi

..mun naisen luota.
Vaatteet on ihan karvoissa, kiitos sen kahden kissan. On tää syvältä, kun rakastan mun naista, mutta ne sen kissat ei ole lähellä mun sydäntä. Vaatteet aina ihan helvetin karvapeitossa. Siellä ollessa ahistaa välillä, kun kissat on joka paikassa, ruokapöydällä, sentään syömisen aikana lattialla, vessaan tulisvat perässä jollen laittas ovea lukkoon, sohvalle ne änkeää aina meidän väliin tai päälle, sängyssä.. Siellä ihan vi**ttaa kun just kesken ihanan rakastelun kissa tai molemmat tulee kyhnämään viereen ja tuijottamaan. Niitä ei saa käskeä sängystä pois kun se olis väärin niitä kohtaan, sanoo munnainen. Mulla loppuu into petihommiin just sillä hetkellä, kun kissa tulee kyhnäämään viereen. Oon yrittäny sanoa asiasta, et voisko ovi olla ees sillon kii kun rakastellaan , mutta ei. Mitä mä teen? Jätän hänet niiden kissojen takia?
Onneks munnainen ei lue tällasia keskusteluja, niin voin rauhassa kysyä, onko jollain sama "ongelma". Mua ihmetyttää muutenkin se, että onko jokaisella lepakolla kissoja? 🙄 Meinaan just äkkiä laskin, että mun 8 lepakkokamulla on kissa tai parhaimmillaan 4 kissaa..

14

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerääyleistystå

Mä just laskin, että 9 heterokamulla on koira tai jopa kaksikin.

• Annuliini

No eihän siinä mitään. Munkin kolmella kamulla on käärmeitä 😂.
        Aina on joku joka vetää herneet takaraivoon asti, kun joku sanoo jotain mistä ei tykkää. Aika fuckin turhaa, sanon mä.
        Mulla on kaks kissaa ja vaikka ne on mun elämässä tärkeitä, niin mä haluan olla vuoteessa vain mun naiseni kanssa, en tarvi siihen kissoja. Vähän ne alkuun nauku oven takana, mutta eivät enää. Ja ihan sama vaik naukuiski, mä halyan rskastelurauhan naiseni kanssa.
        Ruokapöydäll ne on varmaa kun oon duunis, mutta ei ikinä silloin kun siinä syödään tai juodaan kahvia tms.
        Ei kannata ottaa itteesä tääl kaikkea.

Aplle, puhu doorikses kanssa, kerro miltä susta tuntuu. Parisuhde ei oo parisuhde jos ei molempia kuunnella.

• Nicnainen

Tommonen paska vaan itteään ja p!lluaan ajatteleva eläinten vihaaja joutaa olla sinkkuna.

• Kissankarvath

Eläintenvihaaja? Hahhahhahhaa, se etten halua että ne istuu ruokapöydällä kun syön tai tuijottaa mua silmiin kun rakastelen, ei tarkoita että vihaisin eläimiä tai tyttöystäväni kissoja. En todella.
        Sulla taitaa olla hieman huono päivä.. 😀😀

• KissatEdellä__

Jollakin voi olla vakava eläinallergia eikä sille voi mitään. Yleensähän ne kissat menee edelle ja tyttöystävä heitetään pellolle.

• Näinonjoo

Tottakai kissat menee edelle. Mitäs siinä on ihmettelemistä? Naisia tulee aina uusia kuin 3 ratikoita.

• LatvastaLahoja

Kuulostaa aika narsistiselta.

Laatu korvaa määrän muutenkin ja onneksi kaikki eivät hommaa sitä tyttöystävää pelkästään pönkittääkseen narsistista egoa ja kerskaillekseen muille.

• Näinonjoo

Ai ai! Ei kandee ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti. Tuota edellistä läppää voinee kai kutsua liioittevaksi huumorin lajiksi.

• MeeRisusavottaan

Hanki keski-ikäinen äijä elämä!

• Hilja3

Saat sympatiani. En kestäis tuollaista. Kissojen psyyke ei siitä mihinkään horjuisi, että kissat olisivat makkarin ulkopuolella ja ovi suljettuna intiimihetkien aikaan. Mä en kestäisi kissoja sängyssä muulloinkaan, joten mun mielestä oon varsin joustava.

Yksi potentiaalinen suhteen alku mullakin oli aikoinaan. Siinä suhteessa ongelmana oli koira, joskin olihan niitä muitakin ongelmia. Tälle tyypille oma koirakulta oli niin keskeinen juttu elämässä, että se sai myös nukkua sängyssä ja kyhjöttää vieressä tuijottamassa seksin aikana. Myös muissa jutuissa täytyi todella usein ajatella koiraa ykkösenä, esimerkiksi lomien suunnittelussa. Me puhuttiin myös siitä, että kun suht vanhasta koirasta aika jättää, niin voitaisiinko silloin elää ilman koiraa. Tyyppi oli tiukasti sitä mieltä, että kyseisen koiran jälkeen tulee heti uusi koira ja niinpä tulikin. Asiassa ei ollut yhtään jouston varaa. Mä totesin, että ei ole mun juttu elää yhteiselämää kyseisen tyypin kanssa. Ollaan kuitenkin edelleen hyviä ystäviä. Nykyään hänellä on kolme koiraa...

Haluan vielä sanoa, että pidän itseäni eläinrakkaana ja hoidan välillä muiden elukoita sekä harrastan ratsastusta. En kuitenkaan halua omaa lemmikkiä.

• Hilja3

Siis mun mielestä sä OOT tosi joustava noiden kissojen suhteen. Tuli kirjoitusvirhe.

• Kissmykitty

Mua ei ainakaan haittaa jos naisen kissat on vieressä kun rakastellaan. En sillon kiinnitä huomiota muuhun kuin siihen hetkeen. Toki silloin, jos kissa hyppäis päälle kesken kaiken niin ärsyttäis. Mut joo, totta oon huomannu kanssa että monella lesbolla on kissoja :DD Itsellänikin on yksi, joten kuulun siihen stereotypiaan

• nii_ih

Ymmärrän... kun ne tunkee miten sattuu ja on koko ajan tiellä. Ei mun mielestä sänky on kissan tai koiran paikka ja piste.

• eisänkyyeläimiäaina

Kissat ja loirat on tosi jes, mutta kai niillekin voi jtn rajoja laittaa siihen että milloin voi olla sängyssä peuhaamassa ja milloin ei. Mulla on 2kissaa, mutta ne ei tosiaan oo sängys silloin kun me ollaan siellä rakastelemassa mun naisen kans. Eikä mun koirakaa tuu silloin edes makkarii.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe