Gay-baarien poket

pusssy

Onko kenelläkään ollut sutinaa gay-baarien portsarien tai narikoiden kanssa? Minusta tuntuu monta kertaa olevan aika lähellä : P

On jännittävää, kun muuten iso ja vakava Mies hymyilee ja iskee silmää : P vaikka olisikin kyse vain hyvästä asiakaspalvelustakin,

15

5314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bear.is.the.best

      Mun täytyi lopettaa gay-baareissa käyminen ihan juuri tuon takia :(

      Kaikki kitkerät seiniin nojailijat kokivat suurta kiukkua, kun he olivat vuosikausia toljotelleet toisiaan ja kaljalasejaan ja tabletin ruutua ilman senssin senssiä ja minä kun naamaani ensi kertaa näytin, niin heti alettiin tuulikaapissa portsarin kanssa kuuma sessio, kun mä olin niin sexy, että portsari ei voinut vastustaa lihallisia himojaan :D

      Tämä lienee perimmäinen syy myöskin siihen, että mut savustettiin Qruiserista. Homo ei vaan kestä, että toisella homolla käy parempi flaksi ja sitten jos vielä kertoo sen olevan iiiiiiiiiiiiiiiiihanaa sutinaa, niin onhan se siis niinku törkeetä, koska homolla niinku täytyy olla niinku vaikeaa.

      Sitten niinku jotkut vielä kokevat sen jonain trollaamisena, vaikka mä vaan olen oma itseni. Minkäs mä sille mahdan, että olen niin sexy, että kaikki hyppäävät kimppuun heti kun vaan sanankin täällä kirjoitan?

      • bear.is.the.best

        --- tai sille, että sitten joku vastaa minulle ja keskustelun loogisen kulun takia tuleekin aukko sivistyksessä, kun ylläpito päättää olla nipottava portsari ja harmittavasti sotkee normaalin sanallisen kanssakäymisen.

        Varsinkin kun käytäntö on osoittanut, ettei S24:ssä ole mitään oikeita sääntöjä, joita kunnioitetaan tai minkä mukaan täältä kommentteja edes poistetaan. Niin paljon aiheetonta paskaa ja henkilökohtaisuuksiin meneviä solvauksia on joka palstalla jäljellä.

        Ja oikeasti, ei kannata hermostua, jos mä tänään illalla "katson pokea", niin ei se tarkoita sitä, että olisin menossa gay-ravintolaan ;D


      • heteropride

        Sinä lopetit missään käymisen sen jälkeen, kun jouduit Niuvanniemelle syyntakeettomana alle kaksivuotiaiden raiskaamisesta.


      • kokenutherra

        Kumman paljon sinulla on fantasioita, vilkas mielikuvitus on paras ystävä yksinäiselle neitsyt bearille.
        Etkö listaisi sinun kaikki qx/suomi24:ssä kertomasi fantasiat, voisit jakaa ne toisten yksinäisten neitsytmiesten/poikien kanssa. Vai oletko fantasia-kade, etkä anna muiden nauttia niistä ja herkuttelet itse niillä orgasmien huipulle.


      • bear.is.the.best
        kokenutherra kirjoitti:

        Kumman paljon sinulla on fantasioita, vilkas mielikuvitus on paras ystävä yksinäiselle neitsyt bearille.
        Etkö listaisi sinun kaikki qx/suomi24:ssä kertomasi fantasiat, voisit jakaa ne toisten yksinäisten neitsytmiesten/poikien kanssa. Vai oletko fantasia-kade, etkä anna muiden nauttia niistä ja herkuttelet itse niillä orgasmien huipulle.

        Sekä heteropride, että kokenutherra ovat näköjään ikineitsyitä. Ensin mainitun ymmärtää koska hän on henkisesti sairas homofobi ja jälkimmäinen muuten vaan tarvitsee elämään käyttöohjeen, että millä profiililla kymmenistä saisi edes ensimmäisen miehensä koettua.


      • HoitoonHetiHuomenna

        Bear voisi kans mennä hoidatuttamaan sen päänsä kuntoon.


      • bear.is.the.best
        HoitoonHetiHuomenna kirjoitti:

        Bear voisi kans mennä hoidatuttamaan sen päänsä kuntoon.

        Miksi ihmeessä?

        Yläpää toimii todistetusti: koko ajan tulee nerokkaita vastauksia ja kun on näinkin fiksu ja skarppi kuin minä, niin sehän netin ulkopuolella tuottaa koko ajan seksiehdotuksia, silmäniskuja ja hymyjä. Ja alapääkin tykkää sitten hetken päästä ;D hoidoista ei tosiaankaan ole puutetta, innokkaimpia saa lähinnä hätistellä pois oven takaa fanittamasta.


      • bear.is.the.best
        heteropride kirjoitti:

        Sinä lopetit missään käymisen sen jälkeen, kun jouduit Niuvanniemelle syyntakeettomana alle kaksivuotiaiden raiskaamisesta.

        Tuo on jotenkin hauska ja paljastava esimerkki palstan ylläpidon tasosta, kun kommenttisi saa olla näkyvillä edelleen kun kuitenkin on jo kaksi muuta vastausta kadonnut "sääntöjen vastaisina."

        Ja minun pitäisi sitten mennä hoidattamaan pääni kuntoon ennemmin kuin heteropriden ;D

        Only in Suomi24. ;DDDDDDDDDDDDDDDDD


      • RomanttinenKarhu

        Ja kas... kritoisoi bearia, niin johan kommentti lähtee... YLLÄTTÄVÄÄ!!!


      • bear.is.the.best

        Jaa-a, nyt se ylläpito on päässyt työvuoroon ja taas mennyt poistamaan tuosta välistä kommentin sääntöjen vastaisena :/

        Ja taaskaan en ehtinyt edes käydä lukemassa, oliko poistoon edes aihetta tai pitäisikö mieli pahoittaa vastauksesta. Joten kuka peep näitä täällä oikein poistattaa??? Kun sitten kuitenkin minä saan syyt niskoilleni.


      • bear.is.the.best
        RomanttinenKarhu kirjoitti:

        Ja kas... kritoisoi bearia, niin johan kommentti lähtee... YLLÄTTÄVÄÄ!!!

        Juu, sori, kirjoitin sinulle vastausta toiseen ketjuun, joten en täällä edes ehtinyt nähdä mikä kritiikki oli kyseessä... ja kuten ehkä olet huomannut, en hirveästi piittaa kritiikistä, enkä ainakaan siinä määrin, että mitään pitäisi poistaa...

        Joku meitä huonompihermoisempi kolmas osapuoli ei näköjään halua meidän kommentoivan keskenämme ;D


      • RomanttinenKarhu
        bear.is.the.best kirjoitti:

        Jaa-a, nyt se ylläpito on päässyt työvuoroon ja taas mennyt poistamaan tuosta välistä kommentin sääntöjen vastaisena :/

        Ja taaskaan en ehtinyt edes käydä lukemassa, oliko poistoon edes aihetta tai pitäisikö mieli pahoittaa vastauksesta. Joten kuka peep näitä täällä oikein poistattaa??? Kun sitten kuitenkin minä saan syyt niskoilleni.

        Joo siinäpä tee itsestäs taas uhria... senki osaat aika hyvin. Pakosta tota ny miettii, ku toistamiseen sulle tarkoitettu kritiikki katoaa ku tuhka tuuleen... ne on ilmeisesti täällä jakaneet "vittuilu oikeudet" vain tietyille ihmisille... siltä ainakin alkaa tuntumaan...


      • bear.is.the.best
        RomanttinenKarhu kirjoitti:

        Joo siinäpä tee itsestäs taas uhria... senki osaat aika hyvin. Pakosta tota ny miettii, ku toistamiseen sulle tarkoitettu kritiikki katoaa ku tuhka tuuleen... ne on ilmeisesti täällä jakaneet "vittuilu oikeudet" vain tietyille ihmisille... siltä ainakin alkaa tuntumaan...

        Uhrin täytyy myös osata tunnistaa kiusaajat, jotta ei joudu uudestaan samojen uhriksi. Tämä ominaisuus (kiusaajista ääneen puhuminen) minussa ainakin ankarasti vituttaa kiusaajia, sekä täällä, että Qruiserissa.

        Aapolappi, eikun sonymikael, on siellä taas niin vauhdissa, niin että vaahto suusta lentää ;D Nyt kun puoleen vuoteen en ole mitään siellä kommentoinut, niin voi suoraan sanoa, ettei ole ainakaan järki taululla lisääntynyt tai ilmapiiri yhtään parantunut. Mutta: ei sota yhtä miestä kaipaa ;D

        Katsotaan nyt, kauanko tämä kommentti saa täällä olla... eikä epäilystäkään ole siitä kuka sen poistattaa, jos näin käy...


    • HävettääOllaHomo

      Homojen maailmassa ei näköjään ole mitään sijaa viattomalle ja hyväntahtoiselle hymylle tai kohteliaalle käytökselle. Ne ovat oitis jotain iskuyrityksiä.

      Vaikka sinun päässäsi kaikki pyörii pippelien ympärillä, niin älä pidä muita pelikuvanasi.

      • bear.is.the.best

        Ja nimimerkkisi kertookin kaiken sinun peilikuvastasi. Anteeksi "pelikuvastasi."

        Mitä häpeämistä sinussa on? Jos olet hyväntahtoinen, hymyilet ja olet kohtelias, niin kyllä sinulle kaveri löytyy. Todennäköisesti paljon helpommin kuin jos olet mörökölli. Ihan perusjuttuja.

        Tuohan on vaan positiivinen juttu kun portsarit ja asiakkaat tulevat hyvin toimeen keskenään, eikä asiakkaan mieleen illasta jää se "niskaperseotteella lennettiin vauhdikkaasti ulos."


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe