Kymmenen apinaa Vw:n pakokaasutestissä

Eläinrääkkäystä

22

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoriSiitävaan

Sori siitä, pyytelee romukauppias Volkswagen. Sori siitä.

• HolistiOtaKoppi

Kauheaa, ikinä ei olla käytetty eläimiä missään koekaniineina, eikä tulla käyttämään.
      Holisti voisi ilmoittautua kerrankin sellaiseen tehtävään josta hänestä olisi kerrankin hyötyä.

• sinäkös se olit niitä hitlerin salattuja äpäräpentuja? ainakin kommenteistasi päätellen puollat ja jopa ihailet kaikkea mitä natsit ja vw tekevät.

• hirvittävää eläinrääkkäystä vw harrastaa. samaa kaasutusta vw harrasti jo toisen maailmansodan aikaan. volkkarilla tuo kaasuttelu on mennyt jo aivan järjettömyyksiin.

• huijausVWjyrää

Hitlerin perintö velvoittaa vai mistä on kysymys?

• pörhömyyVWskodaa
    • OvatKaikkialla
    • Mengelekin.oli.läsnä

"ihmiskokeita tehtiin 25 ihmiselle saksalaisessa sairaalassa. Tarkoituksena oli selvittää, miten pakokaasujen sisältämä typpidioksidi vaikuttaa hengitettynä".
      https://yle.fi/uutiset/3-10047270

• lapsetpäättääkö

Suomi24 hengittää VW kaasuja kun poistattaa viestejä turhaa-raha?

• apina.purilainen.kiitos

vw makkaratehdas kiittää, ensin liha saatiin juutalaisilta ja nykyään suojelluy eläimet kuten apinat muodostaa vw makkaran pääraaka-aineen eli lihaisaa kevättä vw

• aika.ei.auta

Jonkun herran haamu kummittelee vieläkin Volkkarin yllä.

• ryhmäkanneskodaVWaudi

Saksalainen VW on läpeensä sairas yritys

• helpottava.tieto

Volkkari on tutkimuksissaan havainnut, että huijausautojen päästöt saadaan sallitun rajoihin, kun osa pakokaasuista johdetaan matkustamoon.

• SieltäTulee

Katsokaa TV:stä valtakunnan uutiset klo 20.30. Laitoin asian sinne. Menee koko kansan tietoon.

• jokukerkesensinVW

Oli jo kuuden uutisissa

• Merkkiä_vaihtanut

Onko volkkarilla oma kammio vai vuokraako se jonkun toisen kammiota?

• uhkakuva.vw

Oma on ja se perusti yhtiön joka vuokraa sen kaasukammiota, nyt se itse ei osallistunut mitenkään, vain rahoitti ja vierestä katsoi kidutusta ja paheksui niin perkeleesti, mutta minkäs teet kun tiede pyytää tuloksia.

No pakokaasuilla on tehty vuosikymmenien ajan itsemurhia niin pikkuisen ihmetyttää että piti tuollaiseen ryhtyä.

Ehkä W taas palkitaan monin eri innovaatio palkinnoin, ei mutt tälläisiä keksi. Otti mukaan myös mersun ja Bemarin ja koska niitä oli monta, niin ei ollut niin paha kuin jos olisi vain itse tuollaisen testin tehnyt. On siellä herroilla ollut kabiinissa hauskaa kun on läskiä syöty ja konjakkia juotu ja suoraa lähetystä katseltu, tämäkö on tosi tv:n tulevaisuus, kun kiva ei ole enää muodissa, aletaan katsomaan kidutuksia livenä.

• Hienofirma

Muut testaa autonsa tuulitunnelissa ja volkkari kaasukammiossa.

• kymmenes_vw

Tojotataneli kateellisena mussuttaa. Harmittaako ajaa riisikipolla? Vaihda sinäkin Volkkariin niin saat ajamisen tasoa ja iloa. Parhaat koneet luokissaan (kulutus-suorituskyky), erinomainen ajettavuus ja luokkien paras ergonomia. Ei taida Tojolootasta löytyä noita?

Ja luulettekos riisikippomiehet, ettei japanialaiset ole koskaan tehneet vastaavia kokeita eläimillä ja ihmisillä? Japaniassa lahdataan raa'asti delfiinejä ja pyydetään valaita edelleen. Sivistystä?

• TSI2012

Bruce Willisillä vois olla asiaa volksvakenille...

• kaasujaSaksaTäVWa

Ei enää ole mitään rajaa VW touhuilla

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe