Rakensin omakotitaloni vuonna 90 ja erilaisia kummitus juttuja on tapahtunut nyt noin 27 vuotta.Vaimoni kuoli syöpään vuonna 2011.En niistä tapahtumista enempää.Eilen olimme tyttöni kanssa kotona.Yht. äkkiä yhdestä huoneesta jonka ovi oli auki kuului noin 4 sekunnin ajan kuin joku olisi puhunut kovasti metalliseen torveen jotain josta emme saaneet selvää.Se oli noin 25 -30 vuotiaan naisen ääni.Se ääni kaikui metallisesti ja kumpikin miellettiin sen naisen iäksi tuo mainitsemani ikä.Oli itselläni muutama ruumiista poistumistila aikoinaan ja sain siinä tilassa havaittavan äänen aikaiseksi.En tiedä halusiko tämä kummitus nainen liittyä meidän kuoroon kun tytön kanssa lauleltiin vähän ennen tuota tapahtumaa.
Kummitustalo
2
385
Vastaukset
- VoihanOit
Olisiko joku kovaäänistä käyttänyt ulkosalla? Esim. Ohi ajavasta autosta joku pelleillyt kovaäänisellä?... Se ei tosin niitä 26 muuta juttua selitä.
Rauhaa teille sinne ja hyviä energioita :)
Tämmöisiä kun lukee, niin alkaa kyllä kuunnella tarkkaan kaikkea ympäristöstä kuuluvaa ja mielikuvitus laukkaa :) - käännyjeesuksenpuoleen
Kaikki kummitusilmiöt ovat peräisin pahoista hengistä. Jos tytärkin on kuullut niin tuskin kysymys on mielenterveydellisistä häiriöistä. Jeesus Kristus on voittanut kaikki pahuuden vallat ja voimat. Vain rukous Jeesuksen Vapahtajan puoleen antaa rauhan ja vapautuksen noista voimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846