Sanokaahan mitä paskaa Kouvolassa on?

NegatiivariKVL

Tuossa toisessa ketjussa kysytään mitä hyvää, joten vastapainoksi haukutaan myös Kouvolaa. Minä aloitan paikallispoliitikoilla, nuo Leppäsen Joukoa lukuunottamatta täyttä paskaa Kouvolassa.

20

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuntaliitosPurettava

      Kuusankoski, tuon kanssa Kouvolan ei olisi ikinä pitänyt yhdistyä.

      • Köyhät.ruotuun

        "Kuusankoski, tuon kanssa Kouvolan ei olisi ikinä pitänyt yhdistyä"

        Tuosta täysin samaa mieltä.

        Asioidenhan piti mennä niin että muut liittyy Kouvolaan, nyt asia on kääntynyt niin että tulikin kuntaliitos ja kaupungin keskusta siirtymässä kuusaalle. Eihän tuo ollut tarkoitus.

        Eihän tässä mikään täsmää. Nyt pressavaaleissakin tuli aivan selväksi että porvarit on se mihin suomalaiset luottaa ja työväestö on vähemmistö mutta Kouvolan keskustaa ollaan kuitenkin siirtämässä kuusaalle. Olisiko taas aika kurmottaa soraa lattioille tuovaa työväkeä kuten 100 vuotta sitten.


      • Öjkböjlbjölböojb
        Köyhät.ruotuun kirjoitti:

        "Kuusankoski, tuon kanssa Kouvolan ei olisi ikinä pitänyt yhdistyä"

        Tuosta täysin samaa mieltä.

        Asioidenhan piti mennä niin että muut liittyy Kouvolaan, nyt asia on kääntynyt niin että tulikin kuntaliitos ja kaupungin keskusta siirtymässä kuusaalle. Eihän tuo ollut tarkoitus.

        Eihän tässä mikään täsmää. Nyt pressavaaleissakin tuli aivan selväksi että porvarit on se mihin suomalaiset luottaa ja työväestö on vähemmistö mutta Kouvolan keskustaa ollaan kuitenkin siirtämässä kuusaalle. Olisiko taas aika kurmottaa soraa lattioille tuovaa työväkeä kuten 100 vuotta sitten.

        P*skaa ovat tuollaiset aivottomien luusereiden idioottimaiset kommentit.


    • Mike.34

      Ainakin ravintola, Kouvolassa baarit aivan kuolleita ainakin arkisin.

    • ihmeensisäsiittonen

      Kaikki. Naiset ja työt jaetaan suvun kesken.

    • hämähäkimies

      eniten minua harmittaa kouvolalaisten araknofobia.

    • arvaaaa

      Muuttanut pois,miksi heheheee arvaaaa

    • heipaaa

      Voisin tietysti lisätä,tyhjuus tuhmistää.

    • Einari33

      en tiedä, voidaanko sanoa, että tämä olisi Kouvolassa paskaa, mutta itse toivoisin, että Kouvolassa osattaisiin kunnioittaa paremmin ihmisiä. Me, toinen toistamme. Päivittäin omassa käyttäytymisessä.
      Se mikä on mun, on mun ja se mikä on sun, niin se on sun.
      Jos on jotain sanottavaa, sanotaan se ja ymmärretään myös toisen näkökulma. Tärkeintä on se, että ymmärrämme toisiamme. Ei maailmanloppu ole tulossa. Joskus tuntuu, että voiko ihminen puhua toiselle ihmiselle tuolla tavalla. Kärsivällisyyttä ja inhimillisyyttä.

      Olen itse muuttanut Kouvolaan pieneltä paikkakunnalta, jossa kyläläiset pitivät toisistaan huolta ja osattiin antaa anteeksi ja ymmärtää toista. Oltiin tyytyväisiä siihen mitä on itsellä ja toisella.
      Ja jos toisella ei ollut, lainattiin.

      Täällä ollaan aika kärkkäitä sanomaan, ajattelematta miltä se toisesta tuntuu. Valitetaan aika herkästi.
      Onneksi joukkoon mahtuu myös todella mukavia ihmisiä, joista saa voimaa itsekin.

      • Hyvätkäytöstavatkäyttöön

        Kerrot "Einari" täyttä asiaa kannanotossasi.
        Se mikä on mun omaisuutta. Ja se mikä on sun, niin on sun yksin.
        Älkää varastako toisilta, älkää tehkö ilkivaltaa toisille ihmisille!
        Naapuri saattaa auttaa / tukea sua hädässä, jos osoitat olevasi kunnon ihminen.


    • Kouvolasta ei ole pahaa sanottavaa,mutta aika pirusti saisi maksaa et takasin muuttaisin,no myllykoskelle vois kyll muuttaa..heh vitsivitsi!

    • Lenita-täti

      Rumat ja tyylittömät ihmiset. Varsinkin näin talvella Kouvolan katukuvasta tulee mieleen 80-luvun Viipuri, ihan saman näköistä porukkaa kuin tuolla.

      • tylii

        Varmaan kun muutin pois sieltä!


    • Sirpa22

      Kouvola on vähän tylsä kaupunki, siksi täältä haluan muuttaa pois heti kun löytyy työtä muualta.

      • Pakkasen.sokeriserkku

        Ei tapahtumia ja ihmiset sisäänpäin lämpeneviä. Kaikki tuntee toisensa. Itsellä oli sellainen tunne siellä asuessani, että jokainen on vähintään pikkuserkku siellä.


    • KunKysyit

      Kouvolan ilmapiiri on puhdistumassa, persujen kannatus laskee tasaisen varmasti ja nyt näyttää jo todella hyvältä.

      • Huolehditaantoisistamme

        Millaista virkavalta on?
        Ja terveydenhuolto kouvolassa?


    • Ettäjokainenvoisasua

      Alkuperäiset kouvolalaiset!
      Kertokaa totuus kaupungistanne?
      Miksi ette ole tyytyväisiä, kohtelevatko kaupunkinne päättäjät teitä huonosti?

      • enoughsaid

        Veroprosentti korkein isoista kaupungeista.


    • jepss

      Kaikki. Sisäsiittonen, sukurutsanen kaupunki. Katkerat, lahjattomat ja kateelliset asuu Kouvolassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      636
      3909
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1722
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1507
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      40
      1465
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1436
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1328
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1126
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1066
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      1011
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    Aihe