Voiko sim-kortin tietoja muuttaa? Lähinnä kyseessä olisi puhelinnumeron muutos.
SIM-kortin tiedot
6
176
Vastaukset
Puhelinnumeroa ei ole SIM-kortilla. Sen voi vaihtaa ottamalla yhteyttä operaattoriin, jos kyse on sopimusliittymästä. Toimenpiteestä peritään maksu, n. 10 €. Prepaidissa pitää vain ottaa uusi liittymä.
Siis mulla on prepaid liittymä. Hukkasin puhelimen järveen. Operaattori ei anna samalle numerolle uutta. Ajattelin voisiko johonkin sim-korttiin vaihtaa sen hukkaantuneen numeron.
jormalaiset kirjoitti:
Siis mulla on prepaid liittymä. Hukkasin puhelimen järveen. Operaattori ei anna samalle numerolle uutta. Ajattelin voisiko johonkin sim-korttiin vaihtaa sen hukkaantuneen numeron.
Nein ja mitä kuvittelet, kun operaattori ei anna samaa numeroa? Jos tuo edes olisi mahdollista, niin mieti mitä tapahtuisi, kun operaattori sitten antaisi ko numeron jollekin? Numeroavaruus on operaattorin omaisuutta, jota se tietyin ehdoin antaa käyttäjille. Numeroa tosiaankaan ei ole SIM-kortilla vaan operaattpri yhdistää SIM-kortin puhelinnumeroon.
Miksi muuten et heti kertonut aisaa?okaro kirjoitti:
Nein ja mitä kuvittelet, kun operaattori ei anna samaa numeroa? Jos tuo edes olisi mahdollista, niin mieti mitä tapahtuisi, kun operaattori sitten antaisi ko numeron jollekin? Numeroavaruus on operaattorin omaisuutta, jota se tietyin ehdoin antaa käyttäjille. Numeroa tosiaankaan ei ole SIM-kortilla vaan operaattpri yhdistää SIM-kortin puhelinnumeroon.
Miksi muuten et heti kertonut aisaa?Miksi operaattori antaisi sen muille. Kun lataan puhe aikaa kerran vuodessa niin numero pysyy minulla. Tosin kun se on sielä järvessä niin en voi soittaa.
Aisaa, ketä?jormalaiset kirjoitti:
Miksi operaattori antaisi sen muille. Kun lataan puhe aikaa kerran vuodessa niin numero pysyy minulla. Tosin kun se on sielä järvessä niin en voi soittaa.
Aisaa, ketä?Puhelinnumerot ovat rajallinen resurssi. Kun liittymä poistuu käytöstä, sen numero palautuu operaattorin varastoon ja sitten se sieltä puolen vuoden päästä jakoon. Lataamalla rahaa voit pitää numeron itselläsi eikä operaattori todellakaan pane pahaksi. Käyttö tosin on hankalaa.
Prepaideja ei rekisteröidä, joten ei heillä ole mitään mahdollisuutta varmistaa, että sinulla olisi mitään oikeutta ko. numeroon. Jo tämän takia sinulle ei voi antaa ko. numeroa. Tässä on ihan numeron omistajan turva kyseessä. Jos saat jonkun numeron käsiisi voit esimerkiksi murtautua hänen Google tilille.
Elikä ainoa vaihtoehto on ottaa uusi numero. Kannattaa miettiä ottaako prepaidin.- obiwan
jormalaiset kirjoitti:
jos otat dnan prepaidin rekisteröit sen ja joskus sim katoaa saat uuden kortin samalle numerolle sama saunalahden latausliittymälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211