Tanjalle kova pettymys.

Skier

Kyllä kauden parhaalle pujottelijalle toinen sija on kuitenkin aika kova pettymys. Sen näki haastattelussakin, hymyä oli kuten aina, mutta vähänkin Tanjaa katselleet huomasivat varmasti vaisun esiintymisen. Kyllä syö tyttöä nyt. Ja syö faniakain, virhe pois ja kulta olisi ollut kotona. Janica on saanut tarpeeksi ja muutenkin urheiljiana en pidä j.stä. omahyväinen, selittelee aina epäonnistuessaan mitä ihmeellisimmillä kivuilla yms. Kulkee muuten Kostlicien suvussa tuo selittely.

Tanja ja Suomi suree. Valitettava fakta on, että suurin häviäjä kisassa on AINA hopeamitalisti. Itse aktiiviuran tehneenä sen tiedän. Kaikki kilpaurheilleet sen tietää. Miksei sitä myönnetä suoraan. Nyt sopii vi....aa.

Otan suruun yhden. Olen pahoillani Tanja. Ei muuta kun yrittämään uudestaan, nälkä jäi varmasti valtavaksi. Onneksi Cup voitto kotona, muuten tämä kausi olisi täysin piloilla. Kuten Kallen viime kausi, 2 * 2. sija. kukaan ei sitä muista - miksi? Koska kaikki haluavat unohtaa suurimman mahdollisen häviön.

Toivon onnea Tanjalle MC:n kokonais ja suurpujottelucupin voiton tavoitteluun. Se pelastaisi vielä kautesi positiivisen puolelle. Nyt tilanne on 1 meille - pari muille.

13

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilti

      Tanjan toinen lasku oli tosi vaikeaa, niinkuin
      hän itsekin sanoi. Siksi hän olikin tyytyväinen
      kun sai hopeaa.Hänen sanojensa mukaan kisat olivat unelmien täyttymys. En usko lainkaan että hän olisi niin pettynyt kuin sanoit. Toisessa laskussa oli niin paljon virheitä, että oli onni että hän pääsi maaliin asti ja vieläpä palkintosijalle.
      Meillä on nyt pujottelussa niin hienosti asiat
      että hopeakin tuottaa pettymystä. Pari vuotta sitten olisimme olleet ylen onnellisia, jos olisimme saaneet hopeaa.Onhan se kuitenkin mahtava saavutus saada kaksi hopeaa maailmakisoissa. Ikävää kun itse et voi nauttia
      hopeamitallista, minulle se ainakin kelpaa ja
      uskon myös Tanjalle.

      • Huippu-urheilija

        tietää oikean, todellisen vastauksen hopeasta...


      • ieshvk
        Huippu-urheilija kirjoitti:

        tietää oikean, todellisen vastauksen hopeasta...

        tiedän, että huonosti kävi!


      • Patu

        Kyllä Tanjalle olisi kuulunut KULTAMITTALLI ei sitä hopealla korvata.

        Kilpailu on kuitenkiun kovaa,ehkä ensikerralla Tanja saa kohota korkeimalle pallille.


      • sauva
        Patu kirjoitti:

        Kyllä Tanjalle olisi kuulunut KULTAMITTALLI ei sitä hopealla korvata.

        Kilpailu on kuitenkiun kovaa,ehkä ensikerralla Tanja saa kohota korkeimalle pallille.

        siellä ei kultamitaleita jaeta noin vaan vaikka mielestäsi se olisi "kuulunut" tanjalle, siellä erotellaan jyvät akanoista, säkälaskijat ei pärjää.


      • tanjafani
        Patu kirjoitti:

        Kyllä Tanjalle olisi kuulunut KULTAMITTALLI ei sitä hopealla korvata.

        Kilpailu on kuitenkiun kovaa,ehkä ensikerralla Tanja saa kohota korkeimalle pallille.

        ei tanja millekkään pallille nouse. tykkää muuten tytöistä paljon enemmän. hyvä niin.


    • Lissu

      Tanja on luonnonlapsi joka tekee parhaansa ja yrittää olla yhtä hyvä kuin pojat. Kyllä hopeakin on parempi kuin pronssi joka olisi ollut jos Anja olisi tullut maaliin asti kuumeen kourissa (ahne).

      • laskettelu

        Typerintä laskettelua mitä olen nähnyt. Tanjan valmentaja oppinut hieman suomenkieltä, huusi, "PAINA, PAINA ! ", liekö poutiainen opettanut. Selostaja sanoi tuon asian.


      • Karpaasi
        laskettelu kirjoitti:

        Typerintä laskettelua mitä olen nähnyt. Tanjan valmentaja oppinut hieman suomenkieltä, huusi, "PAINA, PAINA ! ", liekö poutiainen opettanut. Selostaja sanoi tuon asian.

        Kyllä vain minäkin kuulin saman voihkinnan sieltä "ladun" varrelta! :) Tanjalta hyvä suoritus, mutta VITUTTAA silti!!


      • j.jussi W-T
        Karpaasi kirjoitti:

        Kyllä vain minäkin kuulin saman voihkinnan sieltä "ladun" varrelta! :) Tanjalta hyvä suoritus, mutta VITUTTAA silti!!

        olla loistava suoritus kun lasku virheitä täynnä.
        Täysin virheetön lasku olis tuonut MESTARUUDEN,mutta ei tuollaisella pääse tuon parempaan suoritukseen.


    • Seurannut

      Hopea on ehkä hävitty mitali sellaisissa lajeissa, jossa kaksi ihmistä taistelevat loppuottelussa. Lajeissa, joissa kaikki taistelevat yhdessä mitaleista, kaikki mitalit ovat kunnioituksen arvoisia suorituksia.
      Suomalaiset ovat Tanjassa saaneet loistavan edustajan maalleen: hymyilevän, ammattitaitoisen, loistavan urheilijan, jonka pinna kestää myös arvokisoissa. Lisää tällaisia urheilijoita tarvitaan!

      • yxx

        samaa mieltä.Jos on enemmän kuin kaksi kilpailijaa niin silloin hoppee ei oo häppee.Kyllä Tanjalle mitalin suo mielellään.On aito urheilia eikä mikään paskaanjauhaja!!!


    • tilti

      Suret kun tuli hopeaa, mitä sitten jos Tanja olisi kaatunut? Olisiko se parempi tilanne kun hopea?
      Tuntuu turhauttavalta että kulta vaan merkitsee.Tanjan toinen lasku ei ollut hyvä, silti tuli hopeaa.
      Pitäisi saada asennemuutos hopeaan. Sekin voi olla voitettu. Jos Tanja olisi ollut vaikkapa
      viides ekassa laskussa, niin silloin hopea olisi
      voitettu.Mutta kun hän oli johdossa ekassa laskussa, toinen sija tuntuu tappiolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3593
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      164
      2220
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1901
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1802
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      372
      1225
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      980
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe