13 v yritys airsoft

Alexjasoftaus

moi olen 13vuotias ja mul on jättimäinen taka piha metsä alue jossa pystyn rakentaa airsoft alue ja peli alue ja siitä vois tulla yritys . mutta en tiedä jos 13 vuotias pystyy aloittamaan yrityksen . mä halusin tehdä semmosen koska Mikkelissä ei näköjään ole airsoft paikkoja. toinen kysymys on , ei oo rahaa aseille jos yritys on suorittettu . esim; kun ihmiset tulee pelamaan , ei ne pysty vuokrata peli kamat pelille

15

783

Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alexjasoftaus

jatko lause, onko siis joukkorahoitus olemassa?

• Marakatti69

Mitä vi#tua
      Täällä taoahtuu

• ModeraattoriValvoja

Siistihhän suusi!

• Pekka_Kuusikoski

Ei ei ei ei.... Et tuu saamaan yhtään rahaa tuommosesta. Huono idea... Toki voit kavereittes kanssa pelata, mutta et khyllä rahaa tuu saamaan. Ja vaikutat muutenki 07 tyypiltä, joka pelaa jousipistoolilla... OPETTELE KIRJOITTAMAAN!

• Neropatti00

Kuitenkin pöllit vaan rahat ja muutenkin sun aseet on kuitenkin jousi toimisia joissa lähtö jä ei varmaan ole edes 20 m/s

• RoosaJokitalo

Itseasiassa 20m/s voi olla 57m/s 0.12 kuulilla, jos mittauksessa on käytetty 0.99g kuulia.

Taidat itse olla joku 07 jonne joka triggeröity... TOIKO PUKKI PASKOJA LAHJOJA? MEE ÄITIS SYLIIN ITKEMÄÄN!

• Anonyymi
        RoosaJokitalo kirjoitti:

Itseasiassa 20m/s voi olla 57m/s 0.12 kuulilla, jos mittauksessa on käytetty 0.99g kuulia.

Taidat itse olla joku 07 jonne joka triggeröity... TOIKO PUKKI PASKOJA LAHJOJA? MEE ÄITIS SYLIIN ITKEMÄÄN!

Mä tiän yhen joka triggeröityy mut mä en nyt kerro sitä ku puhutaan lapsille

• Perunapää26

Voisko joku tulla airsoft

• Airsoftaaja

Et taida kestää kunnon palautetta

• gfhgfhgfg

Saat isältäs selkään jos alat sen mettiä vuokraamaan jollekin larppaaville nörteille.

• Mitennii mikkelissä ei oo airsoft pelialueita yleensä kaupungeissa niitä on

• Sksksksksksk

No idea on hyvä mutta jos ei ole siellä pelipaikkaa niin ei taida sinulla olla pelikokemusta toisekseen ei sulla ole kaikkia tarvittavia resursseja ja muutenkin haluatko että takapihallasi käy muita softaamassa voit yrittää toteuttaa asiaa mutta en takaa että se menestyisi

• erkkimerkkiairsofthurja

Mieti silleen että pari euroa vois olla pelimaksu, koska nuorille 5 e on jo liikaa. Saatko tarpeeksi pelaajia joka kera sinne että kannattaa? jos ei kannattaiskaan, niin voihan sen perustaa huvikseen , ja voi se siitä alkaa kasvamaan. Riippuu miten sielläpäin porukka innostuu pelaamaan, jos tulee kunnon pelialue siitä. Mutta jos aiot ostaaa ison kasan aseita ja vuokrata niitä niin todennäköisesti ei kannata. VAstaava elämys- ja paintball firma on yhdellä naverillani ja homma on aika pientä ja tapahtumia harvaan, aloitustuilla osti varmaa ne kamat ja enempi sellasta harrastuspohjaista , se omistaja tienaa muualta rahansa. Mutta saa siitä kokemusta firman pitämisestä!

• Anonyymi

No rakensitko AP mitään ikinä? Vai jäikö ajatuksen tasolle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1616
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      133
      924
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      742
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      598
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      529
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      45
      462
    Aihe