Mietin välillä mitä stereotypiaa on se että vai n tytöillä voi olla pitkät hiukset. Mietin myös että mitä mieltä muut ovat siitä. Koulussa sitä kuulle "Leikkaa lettis" tyyppisiä huutoja ja mua on monta kertaa luultu tytöks.
Ois kiva kuulla teidä muiden ajatuksia/kokemuksia.
Mp pojista joilla on pitkät hiukset
5
99
Vastaukset
- sdfvsdf
Siskoni poika on kuudennella luokalla ja hänen luokallaan on yks poika jonka hiukset ovat varmaan pitemmät ku yhelläkään luokan tytöllä konsanaan, vaikka pitkähiustyttöjä luokalla on luokkakuvan perusteella montakin. Vaalea ja komea tukka on kyllä sillä pojalla ja varsin pitkä myös on hän varreltaan. Hänen mummonsa ja äitinsä ovat hänen laillaan komeatukkia. Mitäpä tuo pitkä tukka haittaa, tuskin se niin paljoa painaa että niska kipeytyy tai syntyy vaikeuksia pitää päätään suorassa. Värjäykset ne karmean näköisiä ja ikävystyttäviä ainakin minusta ovat.
- ummartavainen
Älä ole tollasista moksiskaan. Jokaisella on oikeus omaan tyyliin ja pitää just sellasta tukkaa kun itse tykkää. Ja kaiken lisäks pitkä tukka on rock! Siinä ei oo mitään noloa, vaan enemmänki se on cool! Kateellisina vaan huutelevat kun oma tukka ei kasva ja kun tuossa iässä jo alkaa tommosen saivartelun seurauksena tippuakin pois.
- juuuuuuuuuuuuuu
No aina tilannekohtasta. Tai siis en mä voi sanoo et KAIKKI pojat näyttäis hyviltä pitkillä hiuksilla. :D Mut siis joo mulle on ihan sama onko pojalla (tai kellään muullakaa) pitkät tai lyhyet hiukset, kokonaisuus ratkasee mun mielestä. On siinä mielestäni todella kummallista väkeä, jos liikaa pohtii hiuksia. Mut joo, oon ainakin tällä hetkellä ihastunu poikaan, jolla on pitkät hiukset. En ihastunu tosiaan niiden hiusten takii, ihan perus hiukset :D
- Anonyymi
Itse olen poika ja kasvattanut hiuksia nyt parin vuoden ajan. Rakastan niitä. Pitkät hiukset sopivat miehelle siinä missä myös naiselle.
- Anonyymi
Ei mielipidettä, poika siinä missä se lyhyt hiuksinen tai kalju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837