Rakastaako hän sinua

Kysmus

Mitä luulet???????????

42

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

RAKASTAA....♥😀👍

• JaHuutomerkki

Tietysti

• 5cardcharlie

Minä toivoisin ainakin että "gallup-kaunottaret" pitäisivät minusta, koska kysymykset ovat aina hyviä.

Fotonin massa singulariteetissa = 0, samaten myös gravitaatiohiukkasenkin.

• Vaimoarakastaa

Ei hän rakasta minua

• Narsisti_nen_ukkos

Sorry kulta mutta saletisti ei muuten rakasta sua eikä vaimoonsaz

Se rakastaa omaa mulkkuaan ja orjuuttaa akat rakastaan myös

• Naisenvastaus

No ei kyllä rakasta. Tosin rakkaudesta puhuminen olisi muutenkin vähän ylimitoitettua tässä vaiheessa. Mielestäni rakkaudesta voi puhua vasta kun tuntee toisen syvemmin kuin jonkun hyvänpäiväntutun. Tuskin koskaan saan häntä oppia tuntemaan pintaa syvemmältä.

• miehenkysymys

Oletko yrittänyt tutustua häneen?

• Naisenkommentti

Täysin samaa mieltä joka tavusta.

• Naisenvastaus
        miehenkysymys kirjoitti:

Oletko yrittänyt tutustua häneen?

Se on vähän hankalaa kovin hyvin tutustua, kun aina törmäilee vaan lyhyesti ja tulee se pari sanaa vaihdettua aina välillä. Ei siinä mennä kovin henkilökohtaisiin asioihin, enemmänkin luokkaa "käytätkö maitoa?" "Ulkona sataa vettä" yms. Mutta parempi tuokin kun ei mitään. Siis mun kannalta tietysti.

• IUnderstand_
        Naisenvastaus kirjoitti:

Se on vähän hankalaa kovin hyvin tutustua, kun aina törmäilee vaan lyhyesti ja tulee se pari sanaa vaihdettua aina välillä. Ei siinä mennä kovin henkilökohtaisiin asioihin, enemmänkin luokkaa "käytätkö maitoa?" "Ulkona sataa vettä" yms. Mutta parempi tuokin kun ei mitään. Siis mun kannalta tietysti.

Samalla tavalla tuntuu omakin kuvioni menevän. En ole ed vastaaja, mutta olis kiva tietää, ketä etsit? :)

• jotaisiltäväliltä

Jookyleiehkä.

• No ei kenties rakasta, mutta kunhan ei vihaakkaan.

• Ei.Tärkeä

Ei rakasta, mutta hän tykkää minusta aika paljon

• kysytään.se.nyt

Mika, rakastat sä minua?

• Tainenäänaa

En tiedä, ei varmaan.

• ekkdll

Kukaan ei rakasta pelkkää pilkantekoa läpi elämän.

• Jm_on_sellainen

Minua kerran viikossa ja muita naisia muuna aikana. Aina sitä joka sattuu häntä vilkaiseen, hymyilee ja kehaiseen.

• 5cardcharlie

Mutta niin, kyllä minä aina yritän hymyillä naisille, koska aina hymyilevät takaisin.

Tuollainen omien elokuvien tekeminen olisi monillekin aika hauskaa, joku elokuva jonka nimi voisi olla "paha pappi ja salaiset eläimet".

• hämmentäviä

Ei taida,mutta luulen että saattaa tuntea jotain, mitä itse olen tuntenut.

• eisiltänäytä

Ei ainakaan vaikuta rakastavan. Joku muu kyllä taitaa rakastaa, mutta en uskalla uskoa sitä...enkä myöskään uskalla ottaa asiasta selvää. Toivottavasti tämä rakastava tuo tahtonsa näkyviin :)

• Eiainakaan

Niinpaljoa, että ottaisi minuun sitä yhteyttä

• entäsjossinäottaisit

Omat tunteesi eivät riitä yhteydenottoon?

• 5cardcharlie

Pitäisi keksiä jotain helpompiakin kysymyksiä "arvauskaunottarien" kanssa, menevät nuo pohdiskelut jo niin monimutkaisiksi pohtia.

Tekisivät toisetkin omia elokuviaan, josta... juurikin "paha pappi...", eikä ehkä tarvitse silloin tilata jotain turkulaisia cheerleadereita paikalle kauniiksi tytöiksi näyttelemäänkään.

• pissstte

Kukaan ei rakasta ketään.

• 5cardcharlie

Minä rakastan melkein kaikkia tyttöjä, paitsi haukia en eli haukioita :D

Hirveät jutut baarimestarille: 8cl Martinique -rommia suoraan lasiin kokiksella, lisäksi vielä ruokajuomaksi iso tuoppi A-olutta hanasta, söin kyllä myös sitten.

Enkä jaksa ajatella toisten tekemiä omia elokuvia, tuossakin on miettimistä omassani.

• 5cardcharlie

Miten sanoisi sitten: business is good, going as planned.

Hirvittävä määrä alkoholia kun ajattelet yhdessä rommikolassa: tuplax2 on 8cl rommia paukussa :D

• rakkausonISOsana

No, ei ihan varmasti rakasta minua, koska emme edes tunne toisiamme. Onko edes ihastunut? En tiedä sitäkään. Toki toivon, että hän (m) olisi edes vähän ihastunut, tai niin paljon, että haluaisi tutustua minuun paremmin.

• Mielipiteeni

Niin hän väittää, mutta hän ei tiedä mitä todellinen rakkaus ja rakastaminen on.
      Hän on sillä tavoin "pieni vielä" sekoittaa rakkauden himoon ja hän on enemmänin rakastunut rakkauden ja ihailun kohteena olemisesta..

Rakastaako hän minua? Todellista minua ? Ei. Hän rakastaa tunteita mitä se herättää kun saa olla rakkauden kohteena. Kohottaa itsetuntoa.

Hän ei tunne vielä salaperäistä aitoa rakkautta. Aito rakkaus tekee epäitsekkääksi. Oma itse ei enää merkkaa mitään, vaan toinen ja yhteinen paras on tärkeämpää. Kun hän ensimmäistä kertaa löytää ihmisen jonka tarpeet hän nostaa tärkeämmäksi kuin itsensä ja on valmis joutamaan omasta edustaan yhteisen edun hyväksi hän on löytänyt aidon rakkauden

Kun hän lopettaa muilla pelaamisen ja muilla pelaamisilla sen satuttamisen jota sanoo näennäisesti rakastavansa hän rakastaa oikeasti.

Itsekäs rakkaus ei ole rakkautta toista kohtaan vaan rakkautta itseään kohtaan

• tottajokasana2018

Olipa hyvä mielipide!

• Näin_Minulla

Joo, rakastaa toista niin paljon että on onnellinen hänen puolestaan kun on uudessa suhteessa.., jos hän on vaan itse onnellinen.., mikä on hyvin mahdollista että näin on..
        Koska elämä on paljon suurempaa kun voimme aina käsittää.

• tietämättömänäp

Noin se minulla aikoinaan meni, sitä oli niin syvästi ihastunut että se tuntui jo rakkauden ensiaskelillta, käsittämätöntä hullaantumista. Pelaaminen ei tosin kuulunut suunnitelmiin, en osaa enää sanoa oliko varattu vai ei, oliko sormus sormessa vainkoristeena ja miksi kiinnostui jälkeenpäin, ehkä piti ottaa asioista selvää, mutta siinä on se vaara että ymmärtä väärin tai kysyy vääriltä ihmisiltä. Voi sitä silti rakkauden palstalle viestittää, ehkä ainakin jos sitä odotti jotain syvempää syntyvän. Joskus asiat saattaa kaatua myös liialliseen pikkutarkkuuteen.

• arvaillenh
        tietämättömänäp kirjoitti:

Noin se minulla aikoinaan meni, sitä oli niin syvästi ihastunut että se tuntui jo rakkauden ensiaskelillta, käsittämätöntä hullaantumista. Pelaaminen ei tosin kuulunut suunnitelmiin, en osaa enää sanoa oliko varattu vai ei, oliko sormus sormessa vainkoristeena ja miksi kiinnostui jälkeenpäin, ehkä piti ottaa asioista selvää, mutta siinä on se vaara että ymmärtä väärin tai kysyy vääriltä ihmisiltä. Voi sitä silti rakkauden palstalle viestittää, ehkä ainakin jos sitä odotti jotain syvempää syntyvän. Joskus asiat saattaa kaatua myös liialliseen pikkutarkkuuteen.

Syvästi hullaantunut. Kyllä. Pelaaminen. Ei. En ole sellainen. Kun se kiinnostus ei ottanut laantuakseen, ei millään, vaikka välissä on aikaa ja matkaa, luovutin ja antauduin täysin rinnoin. Odotti jotain syvempää. Kyllä. Halusin vain hänet. Loppuelämäksi. Kiitos.

• Yksinäinenpolku

Ei. Hänellä vaan ei ole tilausta minunlaiselleni. Jaksaisin niin paljon paremmin, kun tietäisin, että edes välittää.

• oisinkoliikaakin

taidan lähinnä ärsyttää,kuin tässä näin kävi? tykkäsin,ja kovasti tykkäsinkin.

• J--i

En luule vaan tiedän että ei rakasta. Se on käynyt selväksi

• Eikissahiirileikkejä

En jaksa luulotella. Jos rakastaa varmasti myös sen kertoo sitten. Jos ei niin varmasti kertoo senkin.

• Riimurintu1

Tuskinpa. Minä olen vaikea rakastaa, kun olen sellainen helposti unohtuva. Vähän niin kuin hengittäminen; sitä ei ajattele, ennenkuin on hukkumassa tai tukehtumassa. Tai niin kuin oma varjonsa; se kulkee vaiti mukana, ajatteli sitä tai ei.

• LapinnoitaM...n

Eräs mies etelän humusta on jättänyt minuun syvän muistijäljen, joka ei lähde pois monien vuosienkaan jälkeen. Turvattomuuden ja rakkaudettomuuden keskellä hän toi elämääni valoa. Suojelin häntä ex-mieheltäni ottamalla etäisyyttä häneen kuten hänkin teki. Emmekä enää paljoa keskustelleet, vaikka melkein päivittäin näimme toisiamme. Se tunne ei kuitenkaan ole vieläkään kuollut pois minkä sain häneltä meidän keskusteluistamme ja lähellä olosta. Viimeiseksi muistoksi jäi katkeransuloinen halaus <3.

• näinOnNäppylät

Juu ei. Vaikuttaa haaveilevan vain siroista, pitkäsäärisistä isotissisistä blondeista malleista. Minkäs teet. :/

• kukaaneisaatietää

Ei. Mutta minä häntä

• VanhaVaris

Ei. Enkä halua luulla mitään.

• Kylli

Ou jeah, rakastaa hän minua 😎

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      80
      2809
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      295
      1626
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1527
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1371
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      401
      1349
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      396
      1273
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1027
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      999
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      854
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      832
    Aihe