Rakastan aina.
Edelleen rakastan sinua
17
771
Vastaukset
- Samatilanne
Eipä ole täälläkään.
- eiköookkii
Tää on varmaan mulle?
- Pieniihmissydän
Ei se ole oleellista onko viesti kenelle, jokainen voi miettiä omia tunteitaan ja sitä mikä on tilanne. Eiköhän ne rakkausasiat kerrota jossain muualla kuin täällä ko. henkilöille joita ne koskevat. Ja jos ei voi kertoa niin kertoo sitten täällä ettei jää yksin liian suuren asian kanssa.
- kaikkihanme
Mutta kuka ja ketä?
- Rakastat
Miksi?
Rakkaus on ihana Asia💕
- lattialistaa
Aikaa on kulunut paljon... koeta jaksaa siellä.
- kiviäkinkiinnostaa_
se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että se toinen rakastaa sua, tai että sen toisen täytyykään rakastaa sua. Voit rakastaa ihan keskenäs!
- onkotää
Koolta kenties? :DDD Siltä sekolta :DDD
- Knainen
onkotää kirjoitti:
Koolta kenties? :DDD Siltä sekolta :DDD
Ei. Ainakaan tältä koilta ollut.
Tämä K-nainen haukkuu face to face. Täällä olevat pelkureita tai trolleja.
Jokainen joka kanssani tapellut tietää mikä tykitys tulee ja se tulee täysillä livessä ja niin armotta että miehetkin hiljenee
Täällä kannattaa olla varovainen mitä omii.
Sillä täällä on joitain jotka saattaa olla taipuvaisia tekeen palstan trolleista ihmissuhdedraamaa liveen osaamatta käyttää päätään
Siitä seuraa väistämättä pahoja riitoja, väärinymmärryksiä ja välirikkoja
Olkaa viisaita. Älkää tunaroiko trollien iloksi - onkotää
Knainen kirjoitti:
Ei. Ainakaan tältä koilta ollut.
Tämä K-nainen haukkuu face to face. Täällä olevat pelkureita tai trolleja.
Jokainen joka kanssani tapellut tietää mikä tykitys tulee ja se tulee täysillä livessä ja niin armotta että miehetkin hiljenee
Täällä kannattaa olla varovainen mitä omii.
Sillä täällä on joitain jotka saattaa olla taipuvaisia tekeen palstan trolleista ihmissuhdedraamaa liveen osaamatta käyttää päätään
Siitä seuraa väistämättä pahoja riitoja, väärinymmärryksiä ja välirikkoja
Olkaa viisaita. Älkää tunaroiko trollien iloksiTartuit kuitenkin ja vielä kommentoit :DDD:D:D:DDDD:D::D:D::D::::D:D
nojoo et se ehkä välttämättä sinä ole... en usko että kyseinen koo kykenisi samanlaiseen antiin kuin mitä sinä kirjallisesti suollat tänne. (kyllä! olen muutamankin sinun kommenteistasi lukenut.) - Knainen
onkotää kirjoitti:
Tartuit kuitenkin ja vielä kommentoit :DDD:D:D:DDDD:D::D:D::D::::D:D
nojoo et se ehkä välttämättä sinä ole... en usko että kyseinen koo kykenisi samanlaiseen antiin kuin mitä sinä kirjallisesti suollat tänne. (kyllä! olen muutamankin sinun kommenteistasi lukenut.)Minun tuntemani ihmiset tietää. En nimittäin jää palstoille vinkumaan kierona vaan kerron kyllä ajatukseni ihan suoraan kohteelle.
Kaksinaamaisuus ei kuulu tapoihini vaan suora puhe. Siinä saatan vihaisena olla hyvinkin teräväkielinen mutta ainakaan en puukosta selkään vaan ajatuksistani pysyy kartalla aina se itse kohde. Ei tule esille minään kierona edessä mielistelynä ja palstoilla paskapuheena ja nettivihana
Yksi reiluin teko mitä voi tehdä on ns. Otella reilusti eli antaa kohteelle mahdollisuus puolustaa itseään
Netissä Selän takaa puukkoa iskien niskaan toinen ei vii puolustautua eikä silloin tappelu ole tasaväkistä vaan pelkurin yritys teurastaa ihminen sen tietämättä
- naiseltamiehelleeräälle
ei niin,edelleen vaan...ja tänään jotenkin kovemmin...sydämessä tuntuu.....
- pilluuuuu
Aloitus saa houkkapäät antamaan.
- Onnenonkijako
Tää on varmaan mulle :) Kiitos, olet tärkeä minullekin, sinulla on paikka sydämessäni.
- nainen.antaa
pilluu vaan rakkaudesta, joten miehen kannattaa rakastaa häntä. Rakastunut nainen levittää kyllä auliisti jalkansa.
Ei vaan voi unohtaa, se istuu tuolla sydämen reunalla, eikä pidä edes kiinni, sillä tietää että noin se vaan on.
Nyt arkea jatkamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644