Edelleen rakastan sinua

eiolemuuttunut

Rakastan aina.

17

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samatilanne

      Eipä ole täälläkään.

    • eiköookkii

      Tää on varmaan mulle?

    • Pieniihmissydän

      Ei se ole oleellista onko viesti kenelle, jokainen voi miettiä omia tunteitaan ja sitä mikä on tilanne. Eiköhän ne rakkausasiat kerrota jossain muualla kuin täällä ko. henkilöille joita ne koskevat. Ja jos ei voi kertoa niin kertoo sitten täällä ettei jää yksin liian suuren asian kanssa.

    • kaikkihanme

      Mutta kuka ja ketä?

    • Rakastat

      Miksi?

    • Rakkaus on ihana Asia💕

    • lattialistaa

      Aikaa on kulunut paljon... koeta jaksaa siellä.

    • kiviäkinkiinnostaa_

      se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että se toinen rakastaa sua, tai että sen toisen täytyykään rakastaa sua. Voit rakastaa ihan keskenäs!

      • onkotää

        Koolta kenties? :DDD Siltä sekolta :DDD


      • Knainen
        onkotää kirjoitti:

        Koolta kenties? :DDD Siltä sekolta :DDD

        Ei. Ainakaan tältä koilta ollut.

        Tämä K-nainen haukkuu face to face. Täällä olevat pelkureita tai trolleja.

        Jokainen joka kanssani tapellut tietää mikä tykitys tulee ja se tulee täysillä livessä ja niin armotta että miehetkin hiljenee


        Täällä kannattaa olla varovainen mitä omii.

        Sillä täällä on joitain jotka saattaa olla taipuvaisia tekeen palstan trolleista ihmissuhdedraamaa liveen osaamatta käyttää päätään
        Siitä seuraa väistämättä pahoja riitoja, väärinymmärryksiä ja välirikkoja


        Olkaa viisaita. Älkää tunaroiko trollien iloksi


      • onkotää
        Knainen kirjoitti:

        Ei. Ainakaan tältä koilta ollut.

        Tämä K-nainen haukkuu face to face. Täällä olevat pelkureita tai trolleja.

        Jokainen joka kanssani tapellut tietää mikä tykitys tulee ja se tulee täysillä livessä ja niin armotta että miehetkin hiljenee


        Täällä kannattaa olla varovainen mitä omii.

        Sillä täällä on joitain jotka saattaa olla taipuvaisia tekeen palstan trolleista ihmissuhdedraamaa liveen osaamatta käyttää päätään
        Siitä seuraa väistämättä pahoja riitoja, väärinymmärryksiä ja välirikkoja


        Olkaa viisaita. Älkää tunaroiko trollien iloksi

        Tartuit kuitenkin ja vielä kommentoit :DDD:D:D:DDDD:D::D:D::D::::D:D

        nojoo et se ehkä välttämättä sinä ole... en usko että kyseinen koo kykenisi samanlaiseen antiin kuin mitä sinä kirjallisesti suollat tänne. (kyllä! olen muutamankin sinun kommenteistasi lukenut.)


      • Knainen
        onkotää kirjoitti:

        Tartuit kuitenkin ja vielä kommentoit :DDD:D:D:DDDD:D::D:D::D::::D:D

        nojoo et se ehkä välttämättä sinä ole... en usko että kyseinen koo kykenisi samanlaiseen antiin kuin mitä sinä kirjallisesti suollat tänne. (kyllä! olen muutamankin sinun kommenteistasi lukenut.)

        Minun tuntemani ihmiset tietää. En nimittäin jää palstoille vinkumaan kierona vaan kerron kyllä ajatukseni ihan suoraan kohteelle.

        Kaksinaamaisuus ei kuulu tapoihini vaan suora puhe. Siinä saatan vihaisena olla hyvinkin teräväkielinen mutta ainakaan en puukosta selkään vaan ajatuksistani pysyy kartalla aina se itse kohde. Ei tule esille minään kierona edessä mielistelynä ja palstoilla paskapuheena ja nettivihana

        Yksi reiluin teko mitä voi tehdä on ns. Otella reilusti eli antaa kohteelle mahdollisuus puolustaa itseään


        Netissä Selän takaa puukkoa iskien niskaan toinen ei vii puolustautua eikä silloin tappelu ole tasaväkistä vaan pelkurin yritys teurastaa ihminen sen tietämättä


    • naiseltamiehelleeräälle

      ei niin,edelleen vaan...ja tänään jotenkin kovemmin...sydämessä tuntuu.....

      • pilluuuuu

        Aloitus saa houkkapäät antamaan.


    • Onnenonkijako

      Tää on varmaan mulle :) Kiitos, olet tärkeä minullekin, sinulla on paikka sydämessäni.

    • nainen.antaa

      pilluu vaan rakkaudesta, joten miehen kannattaa rakastaa häntä. Rakastunut nainen levittää kyllä auliisti jalkansa.

    • Ei vaan voi unohtaa, se istuu tuolla sydämen reunalla, eikä pidä edes kiinni, sillä tietää että noin se vaan on.
      Nyt arkea jatkamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe