Pahoja henkiä?

enymärrä

Olen ollut aika skeptinen kaikkea tällaista kohtaan...nykyään. Lapsena näin kaiken laista, kuulin asoita, ennustelin satunnaisia pikku asioita, pystyin luomaan hetkellisesti eteeni asioita, joita kuvittelin ja minulle on kerrottu, että kun katselin vanhempieni kanssa vanhoja valokuvia suvustamme, niin tiesin heidän nimiään vaikka kukaan niitä ei ole kertonuT (itse en kyllä tätä muista). Kaikki kuitenkin loppui siihen, kun eräänä iltana näin sänkyni päädyssä kaksi mustaa hahmoa, jotka puhuivat oudolla matalalla demonisella äänellä, ne puhuivat kieltä jota en ymmärtänyt, sitten ne alkoivat toistaa "hau, hau hau" tai jotain tollasta, jonka jälkeen ne katos. Olin noin 5 vuotias tuolloin ja pelästyin aivan kaameasti....tuo ilta kummittele mielessäni edelleen. Se ei myöskään ollut unihalvaus, sillä en vielä nukkunut. Pelkäsin olla kotona ja pelkäsin kaikkea mitä en osannut selittää ja pelkään edelleen. En halua että minulle tapahtuu mitään, mitä en voi maallisella järjellä selittää, koska pelkään kuollakseni, että saan jonkinlaisia traumoja. Onneksi noita outoja asioita, jotka olen ennen kuitannut vilkkaalla mielikuvituksella, ole sen pahemmin enään tapahtunut.

Osaako joku täällä kertoa, ( en tiedä näitä asioista mitään eikä kukaan tuntemanikaan tiedä, enkä halua kysyä) että mitä hemmettiä ne kaksi mustaa hahmoa oli...se kun on kalvanu mun mieltä nyt 11 vuotta. Ja olen 100% että unta se EI ollut, vaikka niin olen itselleni yrittänyt uskotella...

6

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vr1
    • Alice_cx

      No voi myöskin riiviöitä niist pitäs löytää Wikipediasta tietoa, mutta ne on semmosia pieniä kiusanhenkiä. Kun tossa sanoit että näit lapsena enteitä ja kuulit asiota, se voi johtuu siitä että olit sillon herkempi vastaanottamaan yliluonnollisia juttuja.
      Sori jos tää oli vaikee selkonen vastaus, ( Mä oon 13) :)

    • MahdollisuusMuutokseen

      Matteuksen evankeliumi:
      12:43 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä.

      Markuksen evankeliumi:
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
      16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. >> Jakeen lisätiedot
      16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
      16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
      16:19 Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
      16:20 Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.

      Jeesuksen nimessä on valta, voima ja auktoriteetti käskeä pahaa henkeä lähtemään ja ihminen tulee vapaaksi riivaajastaan, mahdollisesti monista riivaajistaaan, jotka eivät anna ihmiselle sisäistä rauhaa.

    • Kysy Painajaisten Herralta. Hän tietää vastauksen ja antaa sen sinulle pyydettäessä. Sinun pitää vain todella haluta tietää se. Sinun pitää olla valmis katsomaan pahinta painajaistasi silmästä silmään.

    • Meditaatiomies

      Sinulla on perittyjä henkisiä lahjoja. Saat ne takaisin voimameditaation kautta.

      http://www.joyofsatan.org/
      http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satanic_Meditation.html

    • Anonyymi

      Tuntuu joskus kuin biseksuaaliset ihmiset, transut ja homot piinaisivat "kummittelemalla". Varmaan se on kvanttilomittumista. Näiden kvanttikentät tarrautuvat vammautuneeseen kvanttikenttääni (energian pitäisi päästä virtaamaan vapaasti, lihasjumit/krampit/hermopinteet luovat energiablokkeja mihin muiden ihmisten energiakentät tarrautuvat) ja nämä "piinaavat" minua tiedostamattaan.

      Saatan kuulostaa mielisairaalta mutta en oikeastaan epäile kvanttilomittumista ja muita kvanttimekaniikan ilmiöitä jotka liittyvät myös tietoisuuteen ja psyykkisiin/fyysisiin suhteisiin muiden kanssa sillä olen kokenut unenomaisia ja painajaismaisia kaukovaikutuksia henkilöiden suhteen, jotka asuvat minusta tuhansien kilometrien päässä.

      Tuntuu kuin hinttarien energiakentät tarrautuisivat minuun ja lamauttaisivat minut sosiaalisen media profiilien kautta aivan kuin nämä biologisesti miespuoliset homo, bi tai transihmiset olisivat pahoja henkiä. Kuulostaa aika hullulta mutta kun olen poistanut sosiaalisen median profiilini, on näiden ei-heteroiden kummittelu myös loppunut ja vaimentunut.

      Luulen että hajuaisti toimii myös kvanttilomittumisen kautta koska homojen sosiaalisen median profiilit haisevat niin shaisselle vaikka nämä asuisivat maailman toisella puolella

      Periaatteessa kvanttilomittumisen kautta voisi kirota tai siunata ketä tahansa, mutta en usko, että käytännössä ihminen pystyisi tietoisesti luomaan energioita joilla olisi suurta vaikutusta toiseen, sillä ihmisen kokonais-sähköenergia ei ole niin suuri.

      Olen blokannut monia sosiaalisessa mediassa koska olen tuntenut näiden läsnäolon niin kuristavana, eikä se edes auta. Monesti henkilö jonka olen blokannut saattaa "kummitella" minua vuosikausia blokkaamisen jälkeen mikä on sairasta. On ahdistavaa kun tuntuu, että ihmiset tunkeutuisivat mieleeni/pääni sisälle sosiaalisen median kautta.

      Sairaalloisia juttuja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe