Kertokaas kokemuksia. Millaiset reitit / keikat? Maksaako hyvin?
Ketä siellä on pitämässä hommaa pystyssä? Kunnon juitsarit?
Polarline Oy
58
10943
Vastaukset
- samalla_tiellä
Varmaan olet kiinnittänyt huomiosi hienoon kalustoon ja tykkäisit ajella ja puunailla niitä.
Tunnen monta kujettajaa sieltä ja ovat mukavaa väkeä ja tyytyväisiä työpaikkaan. Eikö se kerro jo paljon. Kysy työpaikkaneuvottelussa palkkaa kun ei siitä täälä kukaan kerro oikein. Myös juitsareista kannattaa kysyä paikanpäältä, ja yleensä juitsarit esittelevät itsensä jos tulet töihin. - josminnelie
Haluan kuitenkin ensin kysellä taustoja. Eli, saako vakiajokin , jota muut ei aja sun vapaapäivänäsi? Saako auton pitää kotona vapaapäivänä? Miten lisävarusteet, pitääkö itse kustantaa?
- svetsare
Mitä väliä sillä on? työkaluhan se on eikö? ja työnantaja sen omistaa tai on liisannut, en minä itse olen hitsari ja aivan sama kuka käyttää mun kemppiä silloin kun olen vapaalla.
ja ylihuomenna ollaan muuten lakossa koko pulju - EiMtäänJärkeä
Miksi ihmeessä työnantaja seisottaisi autoa silloin kun yksi kuski on vapaalla? Mitä järkeä siinä olisi. Nykyään on kahta miestä autoa kohti ja jossain firmoissa kolmekin. Maansiirtohommissa voi kalustoa seistä viikonloppuisin muuten pyörät pyörii useamman kuljettajan voimin.
- Anonyymi
svetsare kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? työkaluhan se on eikö? ja työnantaja sen omistaa tai on liisannut, en minä itse olen hitsari ja aivan sama kuka käyttää mun kemppiä silloin kun olen vapaalla.
ja ylihuomenna ollaan muuten lakossa koko puljuKatsos jos auto on kiertopalkinto kukaan eipidä huolta seon ulkoa ja sisältälikainen kuka viitsii istua päivän paskaisessakonttorissa.
- Anonyymi
EiMtäänJärkeä kirjoitti:
Miksi ihmeessä työnantaja seisottaisi autoa silloin kun yksi kuski on vapaalla? Mitä järkeä siinä olisi. Nykyään on kahta miestä autoa kohti ja jossain firmoissa kolmekin. Maansiirtohommissa voi kalustoa seistä viikonloppuisin muuten pyörät pyörii useamman kuljettajan voimin.
Minun eli isännänautoa ajaavainminä viikonloput seisoo Minun pihassa kesäloman seisontavakutuksessa silloin suoritetaan huollot tarkastukset ja leima.
- kellokauaskuuluu
Ei ole hyvää kuulunut siitä firmasta.
- EX.Reino
Polarline on konkurssikypsä firma!
- Bankiiri
Polarline tekee hirveetä tulosta
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/polarline-oy/18332900/taloustiedot - Talous.Heikki
On se ihme jos Polarline selviää veloista ilman konkurssia!
- mtvad
Bankiiri kirjoitti:
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/polarline-oy/18332900/taloustiedotKetkä siellä häärii?
Ketkä on vastuussa tuosta tuloksesta? - saasnähärä
Talous.Heikki kirjoitti:
On se ihme jos Polarline selviää veloista ilman konkurssia!
Taisi olla virhe ryhtyä näillä eräillä rettelöimään ja saada aikaan porukan hajoaminen. NordicThermo Transport Oy, eli tämä Polarlinelta pois lähteneiden uusi yritys, taitaa viedä hyvällä maineellaan potin.
- Anonyymi
Bankiiri kirjoitti:
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/polarline-oy/18332900/taloustiedotVarmaan koska vastaa ainoastaan huolinnasta auto torppareitten.
- TYYTYVÄINEN_
Hyvä työpaikka, olen ollut pitkään ja pidän työstäni. isäntä on todella mukava ja rautainen ammattilainen, tasapuolinen ja maksaa aina kunnon palkan ajallaan. kalusto erittäin hyväkuntoista ja minulla on vaki ajokki.
- sanastamiestäjavähänmuua
Jos eurolla kilometrin haluaa ajaa niin sinne vaan. Muuta lupaavat.
- Rahtari-Joe
Polarline ei omista yhtäkään autoa itse vaan kaikki on alihankkijoiden autoja.
Ajot suuntautuu enimmäkseen ruotsiin ja norjaan.Kotimaanliikennettä on todella vähän lähinnä nimeksi.
Kuormat on yleensä 1-2:n paikan vientejä ja paluukuorma on usein tiedossa jo ennenkun olet edes ehtinyt ensimmäistä purkamaankaan.
Raja ylitetään 96%:sesti haaparannasta ja keikat päättyy pääsääntöisesti oulun alueelle.
Todella vaikea päästä töihin kenellekkään polarline:a ajavalle jos ei asu oulu-kemi-tornio alueella.- tulentuolta
Kuka edes haluaisi päästä Polarlinelle kun on niitäkin jotka pitävät lupauksensa!
- jokoonnistuu
Miten polarilla nykyään hommat hoituu?
- Anonyymi
Ei ole Polarlinella yhtäkään omaa autoa.
- Anonyymi
Polarline petti vuonna 2016 lupauksensa useille autoilijoille. Siinä loppui joidenkin liikut alalla kokonaan, kun valehdelttiin pitkään, että ne rahat kyllä tulee.
- Anonyymi
Polarline Oy pettää aina, kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Olen pitkään ajanut polarlinellä km-palkalla, olen eritäin tyytyväinen🦾
- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele.
Joo, valetta on . Polarlinessa ei ole km-palkkaa eikä taksaa.
Rahti on rahtikirjaperusteinen.
Eipä siellä autoilijoilla kaksisesti mene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siellä autoilijoilla kaksisesti mene.Kyl mua ainaki kiinnostaa mitä kirjasta saa
Yleensä saa hyvin, se on pelisilmä millä pitää toimia eikä persesilmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siellä autoilijoilla kaksisesti mene.Meneekö osakkaila paremmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mua ainaki kiinnostaa mitä kirjasta saa
Yleensä saa hyvin, se on pelisilmä millä pitää toimia eikä persesilmäSiinä ei paljon pelisilmä vaikuta jos rahti ei kata edes auton kuluja, tai sitten et osaa laskea.
- Anonyymi
Enkyllä sanoisi että tuntipalkkaaparempi tuntipalkkalaisia nykyää vähän yleisempää 20-25sentiä kilsa.
- Anonyymi
Tuli tilattua uus yhdistelmä polarlinen ajoon
- Anonyymi
Onnea ja pitkääikää.
- Anonyymi
Ajojen lisäännyttyä hakevat lisää liikennöitsijöitä. Ei se kovin huonosti voi mennä.
- Anonyymi
Onhan ne hakeneet aiemminkin "hyviin ajoihin" joita ei sitten olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polarlinellä on bensa lopussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa kokemuksesta, että ei kannata sekaanutua.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1847699Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354913Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262903- 822311
- 921635
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2171547Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002