Polarline Oy

josminnelie

Kertokaas kokemuksia. Millaiset reitit / keikat? Maksaako hyvin?

Ketä siellä on pitämässä hommaa pystyssä? Kunnon juitsarit?

58

10170

    Vastaukset

    • samalla_tiellä

      Varmaan olet kiinnittänyt huomiosi hienoon kalustoon ja tykkäisit ajella ja puunailla niitä.
      Tunnen monta kujettajaa sieltä ja ovat mukavaa väkeä ja tyytyväisiä työpaikkaan. Eikö se kerro jo paljon. Kysy työpaikkaneuvottelussa palkkaa kun ei siitä täälä kukaan kerro oikein. Myös juitsareista kannattaa kysyä paikanpäältä, ja yleensä juitsarit esittelevät itsensä jos tulet töihin.

    • josminnelie

      Haluan kuitenkin ensin kysellä taustoja. Eli, saako vakiajokin , jota muut ei aja sun vapaapäivänäsi? Saako auton pitää kotona vapaapäivänä? Miten lisävarusteet, pitääkö itse kustantaa?

      • svetsare

        Mitä väliä sillä on? työkaluhan se on eikö? ja työnantaja sen omistaa tai on liisannut, en minä itse olen hitsari ja aivan sama kuka käyttää mun kemppiä silloin kun olen vapaalla.
        ja ylihuomenna ollaan muuten lakossa koko pulju


      • EiMtäänJärkeä

        Miksi ihmeessä työnantaja seisottaisi autoa silloin kun yksi kuski on vapaalla? Mitä järkeä siinä olisi. Nykyään on kahta miestä autoa kohti ja jossain firmoissa kolmekin. Maansiirtohommissa voi kalustoa seistä viikonloppuisin muuten pyörät pyörii useamman kuljettajan voimin.


      • Anonyymi
        svetsare kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on? työkaluhan se on eikö? ja työnantaja sen omistaa tai on liisannut, en minä itse olen hitsari ja aivan sama kuka käyttää mun kemppiä silloin kun olen vapaalla.
        ja ylihuomenna ollaan muuten lakossa koko pulju

        Katsos jos auto on kiertopalkinto kukaan eipidä huolta seon ulkoa ja sisältälikainen kuka viitsii istua päivän paskaisessakonttorissa.


      • Anonyymi
        EiMtäänJärkeä kirjoitti:

        Miksi ihmeessä työnantaja seisottaisi autoa silloin kun yksi kuski on vapaalla? Mitä järkeä siinä olisi. Nykyään on kahta miestä autoa kohti ja jossain firmoissa kolmekin. Maansiirtohommissa voi kalustoa seistä viikonloppuisin muuten pyörät pyörii useamman kuljettajan voimin.

        Minun eli isännänautoa ajaavainminä viikonloput seisoo Minun pihassa kesäloman seisontavakutuksessa silloin suoritetaan huollot tarkastukset ja leima.


    • kellokauaskuuluu

      Ei ole hyvää kuulunut siitä firmasta.

      • EX.Reino

        Polarline on konkurssikypsä firma!


      • Bankiiri

      • Talous.Heikki

        On se ihme jos Polarline selviää veloista ilman konkurssia!


      • mtvad

      • saasnähärä
        Talous.Heikki kirjoitti:

        On se ihme jos Polarline selviää veloista ilman konkurssia!

        Taisi olla virhe ryhtyä näillä eräillä rettelöimään ja saada aikaan porukan hajoaminen. NordicThermo Transport Oy, eli tämä Polarlinelta pois lähteneiden uusi yritys, taitaa viedä hyvällä maineellaan potin.


      • Anonyymi

    • TYYTYVÄINEN_

      Hyvä työpaikka, olen ollut pitkään ja pidän työstäni. isäntä on todella mukava ja rautainen ammattilainen, tasapuolinen ja maksaa aina kunnon palkan ajallaan. kalusto erittäin hyväkuntoista ja minulla on vaki ajokki.

    • sanastamiestäjavähänmuua

      Jos eurolla kilometrin haluaa ajaa niin sinne vaan. Muuta lupaavat.

    • Rahtari-Joe

      Polarline ei omista yhtäkään autoa itse vaan kaikki on alihankkijoiden autoja.
      Ajot suuntautuu enimmäkseen ruotsiin ja norjaan.Kotimaanliikennettä on todella vähän lähinnä nimeksi.
      Kuormat on yleensä 1-2:n paikan vientejä ja paluukuorma on usein tiedossa jo ennenkun olet edes ehtinyt ensimmäistä purkamaankaan.
      Raja ylitetään 96%:sesti haaparannasta ja keikat päättyy pääsääntöisesti oulun alueelle.
      Todella vaikea päästä töihin kenellekkään polarline:a ajavalle jos ei asu oulu-kemi-tornio alueella.

      • tulentuolta

        Kuka edes haluaisi päästä Polarlinelle kun on niitäkin jotka pitävät lupauksensa!


    • jokoonnistuu

      Miten polarilla nykyään hommat hoituu?

    • Anonyymi

      Ei ole Polarlinella yhtäkään omaa autoa.

    • Anonyymi

      Polarline petti vuonna 2016 lupauksensa useille autoilijoille. Siinä loppui joidenkin liikut alalla kokonaan, kun valehdelttiin pitkään, että ne rahat kyllä tulee.

      • Anonyymi

        Polarline Oy pettää aina, kiertäkää kaukaa.


    • Anonyymi

      Olen pitkään ajanut polarlinellä km-palkalla, olen eritäin tyytyväinen🦾

      • Anonyymi

        Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele.

        Joo, valetta on . Polarlinessa ei ole km-palkkaa eikä taksaa.
        Rahti on rahtikirjaperusteinen.
        Eipä siellä autoilijoilla kaksisesti mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, valetta on . Polarlinessa ei ole km-palkkaa eikä taksaa.
        Rahti on rahtikirjaperusteinen.
        Eipä siellä autoilijoilla kaksisesti mene.

        Kyl mua ainaki kiinnostaa mitä kirjasta saa
        Yleensä saa hyvin, se on pelisilmä millä pitää toimia eikä persesilmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, valetta on . Polarlinessa ei ole km-palkkaa eikä taksaa.
        Rahti on rahtikirjaperusteinen.
        Eipä siellä autoilijoilla kaksisesti mene.

        Meneekö osakkaila paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mua ainaki kiinnostaa mitä kirjasta saa
        Yleensä saa hyvin, se on pelisilmä millä pitää toimia eikä persesilmä

        Siinä ei paljon pelisilmä vaikuta jos rahti ei kata edes auton kuluja, tai sitten et osaa laskea.


      • Anonyymi

        Enkyllä sanoisi että tuntipalkkaaparempi tuntipalkkalaisia nykyää vähän yleisempää 20-25sentiä kilsa.


    • Anonyymi

      Tuli tilattua uus yhdistelmä polarlinen ajoon

      • Anonyymi

        Onnea ja pitkääikää.


    • Anonyymi

      Ajojen lisäännyttyä hakevat lisää liikennöitsijöitä. Ei se kovin huonosti voi mennä.

      • Anonyymi

        Onhan ne hakeneet aiemminkin "hyviin ajoihin" joita ei sitten olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne hakeneet aiemminkin "hyviin ajoihin" joita ei sitten olekaan.

        Polarlinellä on bensa lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne hakeneet aiemminkin "hyviin ajoihin" joita ei sitten olekaan.

        Voin sanoa kokemuksesta, että ei kannata sekaanutua.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe