Polarline Oy

josminnelie

Kertokaas kokemuksia. Millaiset reitit / keikat? Maksaako hyvin?

Ketä siellä on pitämässä hommaa pystyssä? Kunnon juitsarit?

28

2526

Vastaukset

• Varmaan olet kiinnittänyt huomiosi hienoon kalustoon ja tykkäisit ajella ja puunailla niitä.
      Tunnen monta kujettajaa sieltä ja ovat mukavaa väkeä ja tyytyväisiä työpaikkaan. Eikö se kerro jo paljon. Kysy työpaikkaneuvottelussa palkkaa kun ei siitä täälä kukaan kerro oikein. Myös juitsareista kannattaa kysyä paikanpäältä, ja yleensä juitsarit esittelevät itsensä jos tulet töihin.

• Haluan kuitenkin ensin kysellä taustoja. Eli, saako vakiajokin , jota muut ei aja sun vapaapäivänäsi? Saako auton pitää kotona vapaapäivänä? Miten lisävarusteet, pitääkö itse kustantaa?

• Mitä väliä sillä on? työkaluhan se on eikö? ja työnantaja sen omistaa tai on liisannut, en minä itse olen hitsari ja aivan sama kuka käyttää mun kemppiä silloin kun olen vapaalla.
        ja ylihuomenna ollaan muuten lakossa koko pulju

• Miksi ihmeessä työnantaja seisottaisi autoa silloin kun yksi kuski on vapaalla? Mitä järkeä siinä olisi. Nykyään on kahta miestä autoa kohti ja jossain firmoissa kolmekin. Maansiirtohommissa voi kalustoa seistä viikonloppuisin muuten pyörät pyörii useamman kuljettajan voimin.

• Nää on niiiiiiiiiiin näitä. Mene emäntäkouluun tai ilmottaudu kokkikursseille. Saat vaki veitsen. Saat pitää paistinpannua kotona vapaapäivänä ja esitellä sitä tädille ja sedälle jos tulevat käymään.

• Ei ole hyvää kuulunut siitä firmasta.

• Polarline on konkurssikypsä firma!

• On se ihme jos Polarline selviää veloista ilman konkurssia!

• Talous.Heikki kirjoitti:

On se ihme jos Polarline selviää veloista ilman konkurssia!

Taisi olla virhe ryhtyä näillä eräillä rettelöimään ja saada aikaan porukan hajoaminen. NordicThermo Transport Oy, eli tämä Polarlinelta pois lähteneiden uusi yritys, taitaa viedä hyvällä maineellaan potin.

• Talous.Heikki kirjoitti:

On se ihme jos Polarline selviää veloista ilman konkurssia!

Mutta niillähän on uusi porukka siellä. Toimitusjohtajana Pentti Kaappola.

• Hyvä työpaikka, olen ollut pitkään ja pidän työstäni. isäntä on todella mukava ja rautainen ammattilainen, tasapuolinen ja maksaa aina kunnon palkan ajallaan. kalusto erittäin hyväkuntoista ja minulla on vaki ajokki.

• Älä höpäjä. Polarline ei tarjoa ajokkeja kenellekään.

Toimitusjohtajana häärii Pena.

• Jos eurolla kilometrin haluaa ajaa niin sinne vaan. Muuta lupaavat.

• Polarline ei omista yhtäkään autoa itse vaan kaikki on alihankkijoiden autoja.
      Ajot suuntautuu enimmäkseen ruotsiin ja norjaan.Kotimaanliikennettä on todella vähän lähinnä nimeksi.
      Kuormat on yleensä 1-2:n paikan vientejä ja paluukuorma on usein tiedossa jo ennenkun olet edes ehtinyt ensimmäistä purkamaankaan.
      Raja ylitetään 96%:sesti haaparannasta ja keikat päättyy pääsääntöisesti oulun alueelle.
      Todella vaikea päästä töihin kenellekkään polarline:a ajavalle jos ei asu oulu-kemi-tornio alueella.

• Kuka edes haluaisi päästä Polarlinelle kun on niitäkin jotka pitävät lupauksensa!

• Miten polarilla nykyään hommat hoituu?

• Ei ole Polarlinella yhtäkään omaa autoa.

• Polarline petti vuonna 2016 lupauksensa useille autoilijoille. Siinä loppui joidenkin liikut alalla kokonaan, kun valehdelttiin pitkään, että ne rahat kyllä tulee.

• Polarline Oy pettää aina, kiertäkää kaukaa.

• Olen pitkään ajanut polarlinellä km-palkalla, olen eritäin tyytyväinen🦾

• Älä valehtele.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele.

Joo, valetta on . Polarlinessa ei ole km-palkkaa eikä taksaa.
        Rahti on rahtikirjaperusteinen.
        Eipä siellä autoilijoilla kaksisesti mene.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl mua ainaki kiinnostaa mitä kirjasta saa
        Yleensä saa hyvin, se on pelisilmä millä pitää toimia eikä persesilmä

• Anonyymi kirjoitti:

Meneekö osakkaila paremmin?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl mua ainaki kiinnostaa mitä kirjasta saa
        Yleensä saa hyvin, se on pelisilmä millä pitää toimia eikä persesilmä

Siinä ei paljon pelisilmä vaikuta jos rahti ei kata edes auton kuluja, tai sitten et osaa laskea.

• Tuli tilattua uus yhdistelmä polarlinen ajoon

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      131
      7588
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      219
      6246
    3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      237
      1703
    4. Ketä kaipaatte?

Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      107
      1464
    5. Sofia riehunut kännissä Hangossa

Nyt oli palanut käämit Sofialla. Möykännyt ja riehunut kännissä Hangon tiluksilla. Näin olen kuullut.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      802