Hei...
Olen syönyt e pillereitä aknea vastaan kohta 3 vuotta. Olen 17 vuotias ja kehoni ei ole muuttunut näiden vuosien aikana ollenkaan. Mietin sitä että jos e pillerit ovat sekoittaneet hormoonijärjestelmäni , ja tämän takia esim. Rintani eivät ole kasvaneet kolmen vuoden aikana ollenkaan ( vaikka ”pitäisi” , olen kuitenkin kasvuvaiheessa). Onko minun ajatuksessani mitään järkeä, vai voiko olla että rintani eivät vain enään kasva ja pysyvät pinenenä...
E pillerit, hidastavatko kasvua!?
Epilleritsekoittaneet
4
1511
Vastaukset
"E-pillereitä aknea vastaan" ?? Eiköhän siihen ole ihan omat lääkkeensäkin. Kannattaa koittaa niitä.
- dhg
Mihin perustat olettamuksesi siitä, että rintojesi pitäisi yleensäkään kasvaa yhtään isommiksi? Jospa ne ovat jo ihan siinä koossa, johon niiden on ollut tarkoituskin kasvaa.
Aika pitkään olet aknelääkitystä käyttänyt. Jos edelleen tarvitset lääkkeitä, voisi olla syytä tarkistaa olisiko jostain toisesta lääkkeestä enemmän apua. - kymmenenhyvääsyytä
Kannattaa käyttää mielummin ehkäisylaastaria :)
- sesama
Hups linkki unohtu
http://www.terve.fi/raskauden-ehkaisy/ehkaisylaastari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833526
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658