Heips,
Elikkä mulla alkaa keskiviikkona työ , monien työttömyysvuosien jälkeen sain kokoaikatyötä, Ja tänään menen allekirjoittamaan sopimusta.
Kysymys kuuluukin että mitä minä voin tehdä sillä minulla on maanantaina oikeudenkäynti minun tyhmistä teoistani jossa rangaistuksena on yhdyskuntapalvelua tai ehdollista.. mitä sanon pomolle? Kun minullahan on koeaika, enkä halua mokaa tätä työpaikkaa, se muuttaa mun koko elämän.
En saa jäädä oikeudenkäynnistä pois ilman tarpeeksi hyvää syytä (esim. Sairaus tms.) Mutta eikö tuo ole tarpeeksi hyvä syy? En halua pilata elämääni enään kun olen saanut mahdollisuuden muuttaa sitä.
Pahoittelen sekavasta tekstistä, ja kiitän valmiiksi teitä. 😍
APUA. OIKEUDENKÄYNTI.
7
631
Vastaukset
- käräjillevaan
Työ ei ole laillinen este. Sovit työnantajasi kanssa, että et mene töihin maanantaina, koska sulla on haaste ja kutsu käräjille vastaajana. Tuskinpa haluat, että sinut määrätään noudettavaksi ja haetaan poliisitoimin sieltä työpaikalta istuntoon.....
Jos olisit jättänyt reagoimatta haasteeseen niin et olisi saanut MITÄÄN lisärangaustusta vaikka et olisi oikeuteen mennyt. Nyt se on siis sakon arvoinen teko jos jätät menemättä.
Ja ota vaikka sairauslomaa venähtäneen nilkan takia töistä- taasbussissapihalla
Miten voi olla reagoimatta rikoshaasteeseen ja istuntokutsuun, jos haastemies on sen antanut tiedoksi? Ei mitenkään, poissaoloseuraamukset tulee joka tapauksessa.
Siten että jos:
A: Haaste tulee postissa, et ilmoita että olet saanut sen, olet kuin et olisikaan
B: Jos haaste pitää noutaa niin et hae sitä
- mätekisin
Sano että olet todistajana oikeudessa joten pakko mennä, etkä vastaajana. Jos pitää valehdella, valehtele mahdollisimman vähän :)
- syyyytön
miten saa ilmaista oikeusapua kuopiossa.
- eioovaikeeta
mene oikeusaputoimistoon. tai mene kenen tahansa asianajajan luo, hän hoitaa oikeusavun hakemisen oikeusaputoimistosta (jos olet oikeutettu oikeusapuun ilman omavastuuta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569