Lähtö Negomboon lähenee ja Forecan sivujen mukaan siellä sataa lähes joka päivä, välillä rankemmin ja välillä vähemmin. Lämmintä näyttää kuitenkin olevan.
Kertokaa paikalla olijat ja olleet onko sadetta ollut paljon ja mitäpä olette keksineet sadepäivien ohjelmaksi?
Sataako siellä?
2
410
Vastaukset
- ILoveSriLanka
Me oltiin Negombossa vuosi sitten ja myös silloin ennuste näytti sadetta joka päivälle. Muistaakseni yhtenäkään päivänä ei vettä kuitenkaan tullut, mutta muutamana iltana senkin edestä. Kun vettä tulee, sitä sataa kirjaimellisesti kaatamalla. Myös ukkosta oli lähes jokaisena iltana. Sade alkoi yleensä pari tuntia auringonlaskun jälkeen, kesti noin tunnin verran ja oli sen jälkeen muisto vain.
Etelämmässä olleet matkailijat kertoivat, että heillä kahden viikon reissusta puolitoista viikkoa oli tullut vettä, mutta Negombossa ilmat olivat tosiaan mitä parhaimmat. Kivaa reissua, Sri Lanka on ihana! - ensikertaasrilanka
tulin viikko sitten negombosta ja sää lupasi ennakkoon myös sadetta.
4 päivänä alku illasta oli ukkoskuuro kesti noin 2 h muuten ei 2 viikon lomalla satanut.
aurinko paistoi tai oli pilvistä ja lämmin koko ajan. aurinko polttaa myös pilven läpi. tähön aikaan sataa vähän ja yleensä ne tulee iltapäivästä myöhemmin. lämmintä on vaikka satoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703