Vai spectre. ?
Windows 7 alkoi viikonloppuna sekoilemaan. Ei anna tehdä mitään muutoksia koneelle.
esim. jos yrittää vaihtaa käyttäjätilin asetuksia tulee tällanen ilmoitus !
http://kuvanjako.fi/5vmoa
Ei myöskään toimi msconfig.exe toiminto.
juutubessa ym. suosituilla sivuilla vaan surfailtu.??
Onko tämä meldovn virus ?
5
138
Vastaukset
- Joooooo-Oooo
Siis se on aukko, jota voidaan käyttää hyväkseen mm viruksissa tai muissa haitakkeissa.
Pahin sen aukon ongelma on että avonainen nettisivu jossa valimuistin katselu, näkee koko koneesi muistivedoksen. Lisäksi mahdollisuus muutaa sitä, joka tarkoitaa sitä että hyökkäys saa koko laiteen hallintaan. vahka yhteys sivustoon katkeaisi.
Hyödyntäminen onnistuus myös suraan verkosta, eräitä muita aukkoja hyvösikäyttäen.
Todennäköiseti sulla on ongelma!
Aja Norton Power Eraser eli. NPE.
Tais takista kone virustorjunnallasi.
Aina pitää huolestua jos mm "Ei myöskään toimi msconfig.exe toiminto"
Kun win osa alkaa olla toimimatta, kyseessä on yleensä haitake. - VirusWin
Paha nimetä etukäteen. Scannaa koneesi, eiköhän se selviä.
Suomessa tänään yleisimmät on:
DangerousObject.Multi.Generic 28.52%
Trojan.Script.Generic 13.95%
HackTool.Win32.KMSAuto.c 7.53%
HackTool.MSIL.KMSAuto.ba 4.44%
HackTool.Win32.Kiser.fnbel 2.35%
Hoax.Win32.DeceptFakeCorel.b 2.22%
Trojan.Win32.Diple.gen 2.1%
Trojan.VBS.AutoRun.ag 1.85%
Trojan.WinLNK.StartPage.gena - MikäVirus.on
Ok, täytyy ladata joku muu virustorjunta. Skannasin MSsec-essentialila, mutta ei löytäny mitään.
Kone on vanha (intel HT630 prossu),, toimii muuten hyvin, mutta ei anna tehdä mitään muutoksia käyttöjärjestelmään.
Ei voi esim. muuttaa tietoturvakeskuksessa päivitysasetuksia.??
Tällä hetkellä käytän muuta konetta. Irrotin seiskan verkosta varmuuden vuoksi. - Uteliaaas
Kerro mitä löyty?
- NSAylipappi
Todennäköiseti joku saastuminen on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725