Kiveksissä ongelmaa

14vpoikakivekset

Moi. Oon 14 vuotias poika ja murrosikä näyttää olevan hyvin käynnissä. Mutta kiveksissäni on jotain outoa. Oikean puolinen kives on ns ” kaatunut” että se makaa siellä pussissa. Ja se on koko ajan niin. Ja vasen kivekseni tekee sitä samaa joskus mutta vain muutamaksi sekunniksi. Ja vasenta kivestä särkee välillä sen muutaman sekunnin ja sitten menee kokonaan pois. En oo uskaltanut kertoa tästä kellekkään koska oon todella ujo.

4

1484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liäkäriin

Lääkärin vastaanotolle oitis. Muuta neuvoa ei ole antaa.

• awsedrtfghjn

Kiveksiä voi vihloa aina toisinaan ilman mitään varsinaista syytäkään. Lisäksi ne on hyvin tavallisesti eri korkeudella, saattaa olla eri kokoiset jne...

• On ihan tavallista että kivekset ovat keskenään hieman erilaisia, erikokoisia ja erikorkeudella. Kivekset myös liikkuvat kivespussissa kehon reagoidessa esimerkiksi lämpötilaan. Koska sinulla ei ilmeisesti ole turvotusta tai aristusta kosketuksessa, kuulostaa siltä että kiveksesi ovat kunnossa.

Näin internetin välityksellä on mahdotonta ottaa tarkemmin kantaa tilanteeseesi. Jos asia vielä sinua mietityttää kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.

Kivekset pystyy tunnustelemaan sormin kivespussissa. Terve kives tuntuu ”kovalta kuoritulta kananmunalta”, sileältä ja pyöreältä. Kivesten lisäksi kivespussin sisältä pystyy tunnustelemaan lisäkivekset. Ne ovat kiinni kivesten pinnalla ja tuntuvat pehmeämmiltä, mutta kuitenkin kiinteiltä. Myös siemenjohdin on mahdollista tuntea. Se tuntuu sormissa keitetyltä spagetilta. Onkin hyvä opetella tunte

• Anonyymi

Paskat, RUNKKAA ENEMMÄN NIIN PÄÄSET EROON TUOSTA JA KIVESTESI AJATTELUSTA YLEENSÄKIN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      86
      8119
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6208
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4711
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      49
      3217
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2769
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2651
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2442
    Aihe