Moi. Oon 14 vuotias poika ja murrosikä näyttää olevan hyvin käynnissä. Mutta kiveksissäni on jotain outoa. Oikean puolinen kives on ns ” kaatunut” että se makaa siellä pussissa. Ja se on koko ajan niin. Ja vasen kivekseni tekee sitä samaa joskus mutta vain muutamaksi sekunniksi. Ja vasenta kivestä särkee välillä sen muutaman sekunnin ja sitten menee kokonaan pois. En oo uskaltanut kertoa tästä kellekkään koska oon todella ujo.
Kiveksissä ongelmaa
4
1486
Vastaukset
- Liäkäriin
Lääkärin vastaanotolle oitis. Muuta neuvoa ei ole antaa.
- awsedrtfghjn
Kiveksiä voi vihloa aina toisinaan ilman mitään varsinaista syytäkään. Lisäksi ne on hyvin tavallisesti eri korkeudella, saattaa olla eri kokoiset jne...
On ihan tavallista että kivekset ovat keskenään hieman erilaisia, erikokoisia ja erikorkeudella. Kivekset myös liikkuvat kivespussissa kehon reagoidessa esimerkiksi lämpötilaan. Koska sinulla ei ilmeisesti ole turvotusta tai aristusta kosketuksessa, kuulostaa siltä että kiveksesi ovat kunnossa.
Näin internetin välityksellä on mahdotonta ottaa tarkemmin kantaa tilanteeseesi. Jos asia vielä sinua mietityttää kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.
Kivekset pystyy tunnustelemaan sormin kivespussissa. Terve kives tuntuu ”kovalta kuoritulta kananmunalta”, sileältä ja pyöreältä. Kivesten lisäksi kivespussin sisältä pystyy tunnustelemaan lisäkivekset. Ne ovat kiinni kivesten pinnalla ja tuntuvat pehmeämmiltä, mutta kuitenkin kiinteiltä. Myös siemenjohdin on mahdollista tuntea. Se tuntuu sormissa keitetyltä spagetilta. Onkin hyvä opetella tunte- Anonyymi
Paskat, RUNKKAA ENEMMÄN NIIN PÄÄSET EROON TUOSTA JA KIVESTESI AJATTELUSTA YLEENSÄKIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886