Terve
Muutettiin juuri Jyväskylään ja nyt olisi hakusessa sopivia hiihtolatuja ns. sunnuntai hiihtäjille😊 Eli sellaisia missä ei mennä jatkuvasti ylä- ja alamäki meiningillä. Kerroppa ihmeessä jos löytyy hyviä vinkkejä.
Harrastelijalatu jyväskylässä
5
671
Vastaukset
- pääseeminnevaan
En ole käynyt katsomassa, mutta Palokkajärvellä on perinteisesti Suomen mukavin latu, yhteydet Laajavuoreen ja jos kaipaa haastetta, myös Vaajakoskelle sekä pohjoiseen latuverkkoon.
- Nautintolaavut
Jäällä on vettä hiihtourissa eikä tuohon jäähän ole luottamista. Itse ajelen Petäjävedelle, siellä on turvallista hoidettua erämaalatuverkkoa. Pari laavuakin löytyy. Muuramessa vaarallisia laskuja ja hiekoitettuja tienylityksiä.
Jyskälän Pamauksen ladut on tarkoitettu hulluille kilpahiihättäjille. Niistä ei nauti.- uusialatujako
MIstäs nämä Paskalan Jymäyksen ladut löytyy, kartta ei tunne paikkaa ?
- Huikkendaalista
Jyskälän Pamaus on siis Neste Ralli. Ei mitään varsinaista tekemistä hiihdon kanssa paitsi nesteet liikkuu molemmissa. Rallissa toki vain kepu kohti ääntä ja kusi lentää suoraan soraan.
- legendaarinenJENGI
Huikkendaalista kirjoitti:
Jyskälän Pamaus on siis Neste Ralli. Ei mitään varsinaista tekemistä hiihdon kanssa paitsi nesteet liikkuu molemmissa. Rallissa toki vain kepu kohti ääntä ja kusi lentää suoraan soraan.
Jyskälän Pamaus oli 70-luvulla jengi, joka kokoontui usein Köhniön uimarannalla ja kävi tappelemassa Kirkkopuiston jengin kanssa. Valion Baarissa sovittiin tappelut.
Nykyisin jokunen hiihtää Laajavuoressa, pääosa Taulumäellä mullassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204415Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm452423Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2421058- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681029Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902