esinahkanpoisto (tai venytysvinkkejä) 14v

elämänhalum

Koululääkäri sanoi että kuuden viikon päästä leikkaus jollen silloin saa esinahkaa yhtään taakse, reseptin sain ihon-ohentamiseen, mutta en tiedä kuinka hyvin auttaa. Pilaako tämä nyt elämäni täysin :(( T: elämän halu meni, kouluun en "voinut" mennä.

6

1340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämänhalum

Tähän vielä etten ole nukkunut 50 tuntiin tiedon jälkeen, enkä varmasti saa nukuttuakaan.

• szfxdgchbjnkml

Tuolta löytyy hyviä ohjeita venytykseen. Tiesithän, että vaikka olet alle 18v, sun ei ole mikään pakko suostua sellaisin operointeihin, jotka ei ole henkeä ja terveyttä uhkaavasta syystä pakollisia. Voit siis myös kieltäytyä siitä. Aika kummallisen nopeasti ovat leikkaukseen tuuppaamassa, jos 6 viikkoa, yleensä jonotusajat kiireettömiin operointeihin on 6-12 kuukautta.
      http://esarinvenytys.webs.com/

• elämänhalum

No mulle sanottiin että esinahalla on mahdollisuus "hirttää itsensä?" jos ei saa venymään

• erstygujhgfd
        elämänhalum kirjoitti:

No mulle sanottiin että esinahalla on mahdollisuus "hirttää itsensä?" jos ei saa venymään

Kyllähän sitä pelotellaan vaikka ja millä, tutustu tuolla oleviin ohjeisiin ja ryhdy venyttelemään. Mihinkään leikkauksiin ei ole pakko suostua, ellet halua. Venyttelet vaikka puoli vuotta ja jos ei tuloksia ala tulla, sitten mietit uudelleen.

• serdtgyuhjkvhgfd
        elämänhalum kirjoitti:

Ja tosiasia on se, että jotkut elää tiukan nahkansa kanssa nuoresta vaariin, eikä ne mitään "hirtä itseään"... ehkäpä tuolla tarkoitettiin ns "espanjalaista kaulusta", eli paraphimoosia. Nuokin asiat selviää linkissä olevista ohjeista. Se esari siis ei itsestään "hirtä itseään"....

• selvennystä
        serdtgyuhjkvhgfd kirjoitti:

Ja tosiasia on se, että jotkut elää tiukan nahkansa kanssa nuoresta vaariin, eikä ne mitään "hirtä itseään"... ehkäpä tuolla tarkoitettiin ns "espanjalaista kaulusta", eli paraphimoosia. Nuokin asiat selviää linkissä olevista ohjeista. Se esari siis ei itsestään "hirtä itseään"....

Onko varma? mulla ei veny edes terskan päähän asti. Just ja just saan sentin näkyviin peniksestä. Peseminen saattaa olla kanssa ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      38
      4797
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      157
      2692
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      105
      2239
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      22
      1744
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1726
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      27
      1515
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1465
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      82
      1464
    9. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      73
      1438
    10. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      82
      1401
    Aihe