Koululääkäri sanoi että kuuden viikon päästä leikkaus jollen silloin saa esinahkaa yhtään taakse, reseptin sain ihon-ohentamiseen, mutta en tiedä kuinka hyvin auttaa. Pilaako tämä nyt elämäni täysin :(( T: elämän halu meni, kouluun en "voinut" mennä.
esinahkanpoisto (tai venytysvinkkejä) 14v
6
1317
Vastaukset
- elämänhalum
Tähän vielä etten ole nukkunut 50 tuntiin tiedon jälkeen, enkä varmasti saa nukuttuakaan.
- szfxdgchbjnkml
Tuolta löytyy hyviä ohjeita venytykseen. Tiesithän, että vaikka olet alle 18v, sun ei ole mikään pakko suostua sellaisin operointeihin, jotka ei ole henkeä ja terveyttä uhkaavasta syystä pakollisia. Voit siis myös kieltäytyä siitä. Aika kummallisen nopeasti ovat leikkaukseen tuuppaamassa, jos 6 viikkoa, yleensä jonotusajat kiireettömiin operointeihin on 6-12 kuukautta.
http://esarinvenytys.webs.com/- elämänhalum
No mulle sanottiin että esinahalla on mahdollisuus "hirttää itsensä?" jos ei saa venymään
- erstygujhgfd
elämänhalum kirjoitti:
No mulle sanottiin että esinahalla on mahdollisuus "hirttää itsensä?" jos ei saa venymään
Kyllähän sitä pelotellaan vaikka ja millä, tutustu tuolla oleviin ohjeisiin ja ryhdy venyttelemään. Mihinkään leikkauksiin ei ole pakko suostua, ellet halua. Venyttelet vaikka puoli vuotta ja jos ei tuloksia ala tulla, sitten mietit uudelleen.
- serdtgyuhjkvhgfd
elämänhalum kirjoitti:
Ja tosiasia on se, että jotkut elää tiukan nahkansa kanssa nuoresta vaariin, eikä ne mitään "hirtä itseään"... ehkäpä tuolla tarkoitettiin ns "espanjalaista kaulusta", eli paraphimoosia. Nuokin asiat selviää linkissä olevista ohjeista. Se esari siis ei itsestään "hirtä itseään"....
- selvennystä
serdtgyuhjkvhgfd kirjoitti:
Ja tosiasia on se, että jotkut elää tiukan nahkansa kanssa nuoresta vaariin, eikä ne mitään "hirtä itseään"... ehkäpä tuolla tarkoitettiin ns "espanjalaista kaulusta", eli paraphimoosia. Nuokin asiat selviää linkissä olevista ohjeista. Se esari siis ei itsestään "hirtä itseään"....
Onko varma? mulla ei veny edes terskan päähän asti. Just ja just saan sentin näkyviin peniksestä. Peseminen saattaa olla kanssa ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776