Kohta 15v. korkea vauvvakuume

Gril

Oon jo reilun vuoden ajan potenu vauvakuumetta ja joo olen pian 15v.
Minulla on 7 nuorempaa sisarusta ja tiedän ihan hyvin mitä äitiyteen kuuluu ja tiedän pystyväni ja osaavani hoitaa vauvaa. Myös muut ovat huomanneet sen ja kyselleet olenko äiti eikä asiaa helpota ollenkaan se, että hoidan päivittäin vauvoja. Eikä ainakaan se että kiertelen jatkuvasti vauvan vaate hyllyijä läpi ja mietin millaisia vaatteita pitäisin. Nuorin sisarukseni on jo vuoden mutta vauvahan sekin on. En kestä tuntuu ettei mikään olisi sen ihanampaa kuin oma lapsi. Olen koittanut pakottaa itseni ajattelemaan ettei se ole järkevää vielä tässä iässä,mutta se tuntuu niin väärältä. Haluaisin vain oman pienen vauvan, jonka tuudittaa uniin joka ilta. Ja tiedän että siihen kuuluu myös yö herätyksiä,vaipanvaihtoa ja vastuuta jne.
Olen kuitenkin aika varma että olen täysin valmis äidiksi, vaikka harva suvustani hyväksyisi sen.
Pliis auttakaa mitä pitäisi tehdä!

2

2048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisinkyllä

      Hei ! voisimme tehdä yhdessä!

    • raimblik

      olen kaksymppinen, perusterve, kuntoileva, parisuhteessa, komea, ei sairauksia taikka mitään vikaa muutenkaan, kuin pieni yksinäisyys. haluaisin luovuttaa sperma pankkii sittiötäni ja olisin valmis näyttämään kuvani jos on kiinnostusta. muuten naiset joutuvat sokkona valitsemaan luovuttajansa ovumiassa taikka mehiläisessä. jos on kiinnostusta lähetä viestiä [email protected] en pyydä rahaa, eikä tarvitse muuten olla yhteydessä jos lapsi välttämättä haluaa tietää. olen parisuhteessa ja todennäköisesti teemme lapsen parin vuoden päästä vasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe