Kun heräät on helmikuu😥
Hyvää yötä, huomenna
16
318
Vastaukset
- niihänseon
käänsin jo kalenterin helmikuun puolelle. Sieltä se kesäkin taas tulee. Miksi sulla kyynel silmäkulmassa. Onko helmikuu jotenki raskas kuukausi.
- Kylmät__kädet__
Onko tämä hepitön helmikuu, eli en saa mulkkua tulevana kuuna?
- toivolle
Kuunvaihdetta, hyvät yöt.
Niin se on mennyt joka vuosi ja samalla perinteellä jatkuu.
Toivottavasti lunta ei enää sada kovin paljoa, tai joudun pyytämään koneen kuljettamaan sen pois, kun ei enää tosiaankaan mahdu pihaan enempää.- eteimahtuis
Ei etelässä kai niin paljon lunta ole?
- Tulkintakysymys
😢tämä on kyynel ja tämä on hikikarpalo😥? Vai miten sen tulkitsee itse kukin?
- Täsmentäjä
Tulkinta on sopimus ja tunnistusasia. Joko merkin lähettäjä tai vastaanottaja ei tunne merkitystä tai erehtyy jostain mistä lie havainnontisyystä.
- olenollut
Hereillä jo useamman tunnin :)
- saamennä
Niin se vain on... Tammikuu vaituu Helmikuuksi.
Naiselle hyvää yötä... - kauniita-unia
Niin meni tammikuu:(..nooh, jospa helmikuussa sitten?
- keleton
Tohon on paha sanoa, ei pidä paikkaansa. Tunnen yhden äijän, joka on aina erimieltä, sanot mitä tahansa? Hyviä unia, oman kullan kuvia.
- hyviäöitä
sitten vielä viikko mitähän silloin on?
- jokukukkanenkin
ei mitään, keväällä sitten
- pallotilmassa
Tuokin huvittava juttu, pallojen heittäminen: jostain biljardisalista voi löytyä paljon palloja mitä heittää sitten.
Jos minun pöydässä joku yrittäisi tulla ottamaan palloa ja heittää sitä, ehkä sanoisin: hmh HEI kovaan ääneen, siirtyisi seuraavaan pöytään katsomaan jos siellä olisi heitettäviä palloja. - murroksen
Se pallura siellä tummansinisellä taivaalla tammikuun viimeisenä jäätävänä iltana toi armotta déjà-vun. Samoissa fiiliksissä vuosi lähes kaksi sitten. Tylsyyhän se pahin terä kun tylsyttää, ajan hammas. Vielä kun unohduksen kelluva meri nielaisee muistot ja olennaiset, koittaako lopullinen rauha. Keväällä huomaat uuden verson täyttävän ajatuksesi, ja paha unesi häviää pois...
- nohhuonoideaniille
Vihastunut nainen saa idean päähänsä: helpompi heitellä palloja kuin huonekaluja, ajattelee että: menenpä jonnekin biljardisalille, niillä on paljon palloja ja niitä on helpompi heitellä kuin huonekaluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644