Tuote-esittelijä

roboty

Viime kesänä festareilla tapasin vanhemman naisen. Hän esitteli kojussa eräitä tuotteita ja tarjosi esitteitä ja kahvia. Olen itse 17v poika ja tapasin hänet, kun hän oli jo vapaalla. Hän tarjosi minulle juomia,istuimme tunteja ja juttelimme. Hän kertoi, että hänellä on mies, mutta sillä ei ole väliä, koska mies ei ole siellä. Ymmärsin, että hän haluaa seksiä. Aluksi minua vähän ällötti ajatus, mutta sitten lakkasi ällöttämästä, mutta EN muista, että olisi halunnut. Humalluin pahasti, ja sitten en muista mitään.

En nyt väitä sitä raiskaukseksi, koska poikaa ei voi raiskata, mutta heräsin aamulla alasti hänen kanssaan, ja hän sanoi että harrastimme "sitä". Minä en voi uskoa, että olisin suostunut tämän akan kanssa ainakaan selvin päin. Niin pahasti harmitti ja loukkasi, että olisin varmasti mennyt poliisille tekemään ilmoituksen raiskauksesta, jos olisin tyttö. Tästä on nyt puoli vuotta, ja tuntuu edelleen, että se ei mennyt oikein, ja tämä nainen pitää saada vastuuseen.

13

2952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KysyPoliisilta

      Tapaustasi voisi enemmänkin kutsua nimellä seksuaalinen hyväksikäyttö. Mutta lain mukaan katsoen en kyllä huomaa, että varsinaista rikosta olisi tapahtunut, sillä ilmeisesti, vaikkakin humalassa, suostuit tähän suhteeseen. Vaikea sanoa. Mutta pojan / miehenkin voi raiskata, eli tuo luulo on väärä.

      Voithan mennä poliisin puheille, mutta älä pety, jos asia ei siitä kuitenkaan etene. Näitä hetkellisiä suhteita syntyy ja ne voivat myöhemmin kaduttaa, mutta katumus ei tee tapahtuneesta esim. raiskausta.

      Kannattaa mennä poliisin luo heti, sillä joissain rikoksissa on ilmeisesti sellainen aikamäärite, että asiasta pitää tehdä ilmoitus vuoden sisällä tapahtuneesta. Ja muista pysyä ehdottomassa totuudessa: älä lisää naisen tilille sellaista mitä hän ei tehnyt, ettet itse saa syytettä esim. perättömästä ilmiannosta. Mitään lisäämättä, mitään poisjättämättä, näin se menee.

    • Hei roboty,
      Hyvä, että olet lähtenyt rohkeasti hakemaan apua tilanteeseen. On ikävä kuulla, että olet viime kesänä joutunut tilanteeseen, jossa et muista mitä on tapahtunut. Olet ollut tilanteessa alaikäinen ja kyseinen nainen on ollut sinua vanhempi. Kyseinen nainen on tarjonnut sinulle juomia ja olet ollut päihtyneessä tilassa, jolloin omaa suostumustasi on ollut vaikea ilmaista selvästi. Meillä jokaisella on oikeus seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen ja seksuaaliseen loukkaamattomuuteen. Meillä jokaisella on siis oikeus päättää kenen kanssa, milloin ja missä harrastamme seksiä. Seksiin tarvitaan aina kummankin osapuolen suostumus.

      Seksuaalisen väkivallan uhriksi voi joutua kuka tahansa ja missä tahansa. Vastuu väkivallasta on aina tekijällä eikä se ole koskaan uhrin syy. On tärkeää, että et jää tämän kokemuksen kanssa yksin. Sinulla on mahdollisuus saada tukea ja neuvoa tilanteeseen. Oletko kertonut tapahtuneesta kenellekään luotettavalle aikuiselle?

      Rikosuhripäivystyksen lähimmältä palvelupisteeltä voit saada tukea ja apua. Palvelupisteiden yhteystiedot löytyvät täältä https://www.riku.fi/fi/yhteystiedot/. Voit tulla juttelemaan tapahtuneesta myös Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19.

      Ystävällisesti Rikosuhripäivystys

      • roboty

        En ole kertonut kellekään paitsi kavereille, enkä taida kertoa. Kavereille kerroin, ja heidän mielestään oma harmi ja katumus tai muistamattomuus ei ole peruste syyttää toista, ja sitä paitsi minun pitäisi olla iloinen, että/jos tosiaan "sain". Tavallaan ymmärrän tämän ensimmäisen pointin itsekin, ja saattaisin sanoa saman toiselle, joka kertoisi saman. Eihän minulla ole oikeasti muuta sanottavaa, kuin että heräsin väärän naisen kanssa ja kadun sitä. En oikeasti osaa sanoa, mikä siinä on niin väärin tai kamalaa. Pitäisi melkein keksiä jotain väkivaltaa siihen, että sen tilanteen saisi kuvaamaan sitä häpäisyn tunnetta mikä minulla oli ja on. En tietenkään tee näin!

        Ainoa mistä voisin valittaa on se, että hän tarjosi alkoholia vaikka olen alle 18.


      • roboty kirjoitti:

        En ole kertonut kellekään paitsi kavereille, enkä taida kertoa. Kavereille kerroin, ja heidän mielestään oma harmi ja katumus tai muistamattomuus ei ole peruste syyttää toista, ja sitä paitsi minun pitäisi olla iloinen, että/jos tosiaan "sain". Tavallaan ymmärrän tämän ensimmäisen pointin itsekin, ja saattaisin sanoa saman toiselle, joka kertoisi saman. Eihän minulla ole oikeasti muuta sanottavaa, kuin että heräsin väärän naisen kanssa ja kadun sitä. En oikeasti osaa sanoa, mikä siinä on niin väärin tai kamalaa. Pitäisi melkein keksiä jotain väkivaltaa siihen, että sen tilanteen saisi kuvaamaan sitä häpäisyn tunnetta mikä minulla oli ja on. En tietenkään tee näin!

        Ainoa mistä voisin valittaa on se, että hän tarjosi alkoholia vaikka olen alle 18.

        Hei,

        Olisi varmasti hyvä, jos voisit keskustella tapahtuneesta jonkun luotettavan aikuisen kanssa. Keskustelua olisi hyvä käydä kahden keskisesti eikä jatkaa täällä. Voit tulla RIKUchattiin juttelemaan asiasta. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19. Voit halutessasi ottaa yhteyttä myös Rikosuhripäivystyksen lähimmälle palvelupisteelle.
        Löydät yhteystiedot täältä: https://www.riku.fi/fi/yhteystiedot/

        Täältä löydät myös lisää tietoa seksuaalirikoksista: https://www.riku.fi/fi/erilaisia rikoksia/seksuaalirikos/

        Ystävällisesti Rikosuhripäivystys


      • Lawetorder

        Voi riku parkaa, selvitä itsellesi ensinnä alaikäisyys, silloin kun asiassa ei ilmene sukulaisuussuhdetta, määräävässä asemassa olemista (opettaja/valmenta tai vastaavaa), lue sitten rikoslaista huolellisesti kohta raiskausrikoksista.

        Sen verran tiedoksi, että alaikäisyys totetuu vain kun uhri on alle 16v, tai silloin lun tekijä on määtäävässä asemassa oleva, niin silloin alaikäisyys toteutuu alle 18v ollessa kyseessä.

        Tuon verran siellä edes pitäisi tietää.

        Tässähän tapauksessa ole kummassakaan siitä kyse.

        Vai käsitinkö lukemani jotenkin väärin ennen tapaamattoman tuote-esittelijän ollessa kyseinen "tekijä"???


    • oik.kand

      Se, että seksi kaduttaa jälkeenpäin ei merkitse rikosta. Koittakaa ymmärtää tämä, vitun hörhöt..

      • roboty

        En olisi ollut sen naisen kanssa, jos hän ei olisi tarjonnut minulle alkoholia. Hän ei olisi saanut tarjota, koska olin 17! Nainen aiheutti seksin laittomalla teolla.


      • Pesääkullekkin
        roboty kirjoitti:

        En olisi ollut sen naisen kanssa, jos hän ei olisi tarjonnut minulle alkoholia. Hän ei olisi saanut tarjota, koska olin 17! Nainen aiheutti seksin laittomalla teolla.

        Ruikuti ruikuti, mitä enemmän kirjoitat, sitä enemmän asia muuttuu, ensin muistat hyvin asian ensin ällöttäneen kun ymmärsit mistä oli kyse, sitten se ei enään ällöttänytkään, istuitte juttelemassa tuntikausia, eli olit hyvä kuunteleen, ymmärtäväinen, sitten sait pesää, vaikka sinulla jo tyttöystävä jonka kanssa olisit sen ekan kerran halunnut kokea, mutta sinulla ei ollut hajuakaan miten toimia, nyt kun sitten opeit, muttet mitenkään muista miten se menikään, niin nyt ottaa päähän kun ei muista.

        No tuota tuota, mikset kieltäytynyt alkoholista, mikset lähtenyt tilanteesta pois??

        Paljonko alle 18v olitkaan tuolloin, koska nyt olet jo 19?? Vaiko oletko nyt 17 ja silloin olit jo 16v?


    • Pedarithirteen

      Keksin sellaisen, että akan voisi saada nalkkiin syyttämällä seksin ostamisesta alaikäiseltä! Hän tarjosi alkoholia, joka voidaan tulkita maksuksi seksistä. Seksirikokset ovat niin kuohuttavia, että todistustaakka kääntyy helposti syytetylle. Jos akka myöntää edes tarjonneensa juotavaa, niin hänen täytyisi käytännössä todistaa, ettei se ollut maksu seksistä, ja milläs todistat, kun siitä on jo niin kauan aikaa. Sinun ei siis tarvitse valehdella, vaan riittää kun tulkitset asiat vähän luovemmin.

      Oppisipa pedari pysymään pikkulapsista erossa, ja toivottavasti myös olemaan pettämättä!

    • rodoty

      mä teen #metoo päivityksen koska tosta jäi rauma
      se oli viel sellai iso tyttö jota en ois selvänä stryytannu ineen nevö
      sen aisuriukkokaa ei tätä sulattas ku sais kuulla et tällai jonne kömpiny sen muijan selkää

      • Leidipoi.kiimas.vinkuu

        Taisi se aisuriäijä astua sinut poeka? Oot tyttöpoeka..


      • oikearoboty

        Tuo edellinen roboty on feikki. Olen oikea roboty, enkä pelleilisi näin vakavalla asialla.


    • jfofje

      Faktahan on se että humalassa tulee harrastettua seksiä vaikka minkälaisten monstereiden kanssa. Itsekin nuorena poikana harrastin 45v daamin kanssa ja kyllä oli huono fiilis sen jälkeen. Join kännit ja muhinoin vanhempaa naista. Mitä muuta voi tehdä kuin syyttää itseään ja nauraa koko asialle :D Ei se ole niin vakvaa, olet vaan vielä sen verran nuori ymmärtämään sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe