115kg 180cm ukko , 600 cbr honda?

Vatsatankki

Mahdunko ajamaan ? Joo tiedän suloisen näköistä mutta tarkoitus onkin minun ajella eikä näyttää yhtä kivalta kuin viivi pumpanen hondan päällä.
Nuo 600 on ikiliikkujan maineessa joten niukka varaisena yli 100tkm pyörä kyseessä

30

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäsityöläisKäpy

      Ookko syäny kaikki rahas ku oot noin lihava ja pers aukinen? osta mialuummin kunto pyärä.

      • Vatsatankki

        Normi palkansaaja olen kuten pitkäsääri vaimonikin joka on kyllä hoikka.
        Menee pikku palkkani niin moneen kohteeseen , lapsien ylläpitoon ja avustamiseen hyväsydäminenkun olen sekä eläin yllpitoihin jne jne ja muihin leluihin joten siksi niukkavarainen . En säästä sen ihmeemmin . On mulla polkupyöriä en vain kykene enää niillä ajamaan kuin hitaasti orastavan hengitys sairauteni vuoksi. Pyörällä ajelen työmatkat usein kuitenkin ,lyhyt matka. Sairaudesa johtuen liikunta pakosta niukkaa ja siksi aikuinen lihoo helpolla. Työkamut syö paljon isommat ammokset kuin minä joten tyyppiltäni myös helpo kertymään. Harmillinen virhe otsikossa kun piti olla 105 kg . Yleensä painoni ulkonäöstä arvioidaan kyllä alemmaksi eli hartiat on leveämmät kuin monella kukkakepillä. En muuten ole ostanut vielä pyörää ja kesälomarahat polttelee extrana tilillä samoin vaimolla. Vaimo ajaisi pyörällä myös ja on söpömpi katseltava nahkahousuissaan. Mikdi noin ilkeä tekstisi?


    • AbdiNagubelle

      Osta se ainoa ja oikea prätkä eli Harley-Davidson. Lihota itses 150-180 kiloiseksi lihatiinuksi ja kasvata parta, nahkarotsin päälle farkkuliivi sekä avopottaan voit kiinnittää palmikon, se on seksikästä.

      • Vatsatankki

        Harikka ei kiinnosta . Parta kyllä on lookin mukainen . Ei avokypärää ,se ei suojaa . Shuuupertti on jo hyllyssä. Läski ei pue ketään .


    • sillainsecbr1100

      no joo, mikäs on budjetti? tuo näyttää varmaan siltä, kun hylje raiskaa rantapalloo.. mutta osta isompi pyörä, niin asia muuttuu, sellaiseksi että virtahepo raiskaa jummqapalloa :)

      • Vatsatankki

        Välillä on laimennut halut pyörään ja kenties enempi vaimo sillä ajaisikin. Kuitenkin käyn yhtä kattomassa piakkoin. On aika reuhkoja ollut pari joita katdonut enkä siten edes halunnut koettaa . Ilmeisesti nostan hiukan budjettia yksilön kohdalla , käteinen puhuu.


    • Pulskapoikamäkin

      Asiallinen vastaus:

      En oikein usko, että cbr 600 on pyöräsi. Kyykkysennossa maha ja tankki riitelevät tilasta.
      Joku pystyssä ajettava varmasti parempi. Vaikka joku Kawasaki ZR-7 -tyylinen vekotin.

      • Tuula52v

        Rulla tuoli on lihavalle vammakolle hyvä peli. Ja invataksi.


      • Vatsatankki
        Tuula52v kirjoitti:

        Rulla tuoli on lihavalle vammakolle hyvä peli. Ja invataksi.

        Olipa ilkeä vastaus! Tuskin noin puhuisit jos kohdattaisiin. Toisekseen en kyllä idioottien seurassa olekkaan vaan kohteliaasti erkanen heistä.


    • Jutustelija1

      Ajaa voit kyllä mittojen puolesta, mutta onko persaukisen järkeä ostaa yli satkun ajettu CBR 600?

      Voin kokemuksesta sanoa että halvimmaksi tulee kun ostaa jonkun max seitsemän vuotta vanhan jolla on ajettu joku reilusti alle satku.

      Nuo minun vermeeni joissa olen noudattanut tuota periaatetta ne ostaessani ovat pelittäneet mainosti ja olen vaihtanut vain liikkeessä kulutus osaa ja huollattanut kilometrien täyttyessä.

      Vanhan kun ostat niin korjaamolla menee aikasi ja markka laulaa.

    • yksiasiallinenvastaus

      free wind 650 sopii, kokoon ja matkaan sekä maastoon. Ikiliikkuja ja helppo ajaa. edullisia ja alle 100 tuhatta ajettuja. Osta heti jos löydät, ja nauti vapaudesta.

    • Tuula52v

      Mikä vitun vapaus? Toi läskikasa pääsee lyllertään 200 metrii, sitte se loppus, ja puuskuttaa pari tuntii perään, juo vettä ja pieree kun hevoinen. Ihrapallolle invamopo, pääsee Hurstin ruokajonossa etuilemaan.

      • Kaikkikukatkukkii

        Oletko transsukupuolinen?
        Kuulostat nimittäin nuorehkolta mieheltä.


      • Vatsatankki

        Tuula52 on nuori raivoisa mies selvästi ja elämän kolhima lopuksi elämäänsä . Purkaa omaa surkeuttaan vain tänne , säälittävä tapaus tosiaan.
        En asustele eteläsuomessa enkä siten ole edes nähnyt hurstin leipäjonoa. Toisekseen miksi kaksi työssä käyvää ihmistä siellä veisikään ravintoa enemmän tarvitsevien suusta. Tuula52 joudut nyt etsimään seuraa toisaalta.


    • Isolle_miehelle

      iso pyörä, muuten on pelkästään nolon näköinen. Vaikka Cbr 600 vahvan maineessa onkin, epäilen että kohta on iso remontti edessä. Mene johonkin veteraanikerhoon ja hanki itselles iso 80-luvun japski museopyöräksi rekisteröitynä. Noissa kerhoissa on se etu ettei siellä ole mitään räkänokkia mukana joten on helpompi kotiutua joukkoon.

      • Jdjdk

        Taitavat museoidut 1980-luvun isot japsit vaan räjäyttää kysyjän pankkitilin. Sinänsä lujia pelejä, varsinkin Suzukit.


      • Jutustelija1
        Jdjdk kirjoitti:

        Taitavat museoidut 1980-luvun isot japsit vaan räjäyttää kysyjän pankkitilin. Sinänsä lujia pelejä, varsinkin Suzukit.

        Itsellä on tuo blogista löytyvä Gpz 900 r -84 tuolta vuosikymmeneltä. Oman vuotensa paras MP.


      • Suitsaukko
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Itsellä on tuo blogista löytyvä Gpz 900 r -84 tuolta vuosikymmeneltä. Oman vuotensa paras MP.

        Minulla taas on Suzukin GSX1100EF vuodelta -85 joka toimii kaikilta osin vielä hienosti. Ei maksanut paljoa kokoisekseen ja tuntuu ainakin tekniikan puolesta ikiliikkujalta. Halpa pitää kun museorekisterissä.


      • Jutustelija1
        Suitsaukko kirjoitti:

        Minulla taas on Suzukin GSX1100EF vuodelta -85 joka toimii kaikilta osin vielä hienosti. Ei maksanut paljoa kokoisekseen ja tuntuu ainakin tekniikan puolesta ikiliikkujalta. Halpa pitää kun museorekisterissä.

        Noissa -84 vuoden Gpz 900 r pyörissä oli sen lisäksi että olivat parhaita moottoripyöriä vuonna 84 se että ne sai museorekisteriin vielä vanhalla 25v säännöllä. Eli tuon sai siihen vuonna 2009 kun tuo sinun pyöräsi meni MR-rekisteriin vasta paaaaaaaaljoooooon myöhemmin.

        Lisäksi tulee se että nuo Gpz 900 r pyörät on ihan kelpo kulkineita vielä nykyäänkin eli oli aika hyvä tilaisuus sen asian suhteen.


      • Vermeitä
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Noissa -84 vuoden Gpz 900 r pyörissä oli sen lisäksi että olivat parhaita moottoripyöriä vuonna 84 se että ne sai museorekisteriin vielä vanhalla 25v säännöllä. Eli tuon sai siihen vuonna 2009 kun tuo sinun pyöräsi meni MR-rekisteriin vasta paaaaaaaaljoooooon myöhemmin.

        Lisäksi tulee se että nuo Gpz 900 r pyörät on ihan kelpo kulkineita vielä nykyäänkin eli oli aika hyvä tilaisuus sen asian suhteen.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


      • Paavo60

        Onneksi näitä ei näytetä..


      • Toni62
        Paavo60 kirjoitti:

        Onneksi näitä ei näytetä..

        Ovat maksumuurin takana ja parhaat näkyvät vain VIP:eille...


    • vderfl

      Onx alottajalla 180cm aukko vai ukko?

    • TaiLadyBoyTsingMai

      Mä voisin alkaa sun kaa, mut sä oot niin iso ja mul onniin pieni, ni kitkakerroin jäis vähä huonoks. Sitäpaitsi mun mielialalääkkeet vetää lipiton huonoks, ei oo ees kusistondista ollu puoleevvuoteen. Mut jos sä teippaat ristiselkääs jonkun harlein kuvan (mukana myös haju), ni sit mä voisin vaiks fistaa sua kun ei seiso kuiteskaa.
      On tää vammakon elämä onkelmallista. Saisko lisää KELA-tukiaisii?

      • Jutustelija1

        Mukavaa että sieltä Thaimaasta viitsii joku vielä tänne ajokeli rajoitteisten sekaan jutustelemaan :-)

        Kiva myös nähdä että vaikeuksista huolimatta jaksat vielä pitää seuraelämää yllä vaikka sitten ilman coitusta.

        Thaimaaseen ei ehkä KELA hevillä anna, ja suomessakin saisi mummoille antaa reilumman eläkkeen niin ei tarvitsisi sossun kautta hakea välttämättömiinsä.


      • Vermeitä
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Mukavaa että sieltä Thaimaasta viitsii joku vielä tänne ajokeli rajoitteisten sekaan jutustelemaan :-)

        Kiva myös nähdä että vaikeuksista huolimatta jaksat vielä pitää seuraelämää yllä vaikka sitten ilman coitusta.

        Thaimaaseen ei ehkä KELA hevillä anna, ja suomessakin saisi mummoille antaa reilumman eläkkeen niin ei tarvitsisi sossun kautta hakea välttämättömiinsä.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • Asiallinenvastaus

      Todennäköisesti ihan hyvin ajat tuolla pyörällä pidempääkin siivua. Jos pyörä on hyvin huollettu, sillä ajaa toiset 100 000 ennenkuin tarvitsee edes miettiä koneremonttia.

    • Hyvin mahdut ja on kelpo kulkine vaikka pitemmällekin matkalle itsellä on 750cc mutta kaverilla on ollut tuo 600 eikä löytänyt muuta moitittavaa kuin tankin koko ymmärtääkseni on alle 10L

    • Vatsatankki

      Kaveri juuri museopyörän kanssa taisteli ja viimein irtosi rekisteröinti. Kallista ruuvaamista oli mutta ei niin moninainen harrastaja olekkaan ja hieman parempi tuloinenkin on. En ole mieltynyt niin koviin puhdistus ,osa etsintään yms museo pyörien kohdilla. Huvittavaa kuitenkin kun nuoruuden gpz yms pyörät on muuttuneet museopyöriksi ja juurihan ne olivat uusia!
      Minulla on honda lasit päässä :-) nurmileikkurit on honda ,perämoottorit on hondia, agrekaatti on honda , yksi autoistani on honda , trimmeri honda . Siksi honda ei möhkö harikka joka on lisäksi kallis ja minulle sekä vaimolle hankala painonsa tähden. Honda kestää hyvin eikä ole turhia remontteja. En halua kohtuu pienille vuosittaisille kilometreille investoida seisomaan liikaa. Säilytys ja pienet huollot on helppo lämpimässä tallissa tehdä,isommat ammattimies saa tehdä , tulee halvemmaksi . Kukaties jää ostamattakin , fiilikset vaihtelee, toisaalta olisi tallissa valmiina.

      Lopetan tämän ketjun , osa asiallista keskustelua ja sitten tuommoista ihmis-sakkaa. .

      Hyvää kesää ja turvallisia kilometrejä mp kansalle nyt ja tulevaisuudessa.

      • tollanejuttu

        Vaikka homma lienee jo selvä, kantavuutta kannattaa ajatella, mikäli aikoo ottaa jonku matkustajan kyytiin.. Itelläni on cbr 1100 bläkkäri, ja manuaali ilmoittaa maximi kuorman, sis kuski kyytiläinen, ja tavarat 185 kg. se on mielestäni aika vähän, itse painan 105kg, läski en silti ole.. oikeestaan tällä pitäis kai yksin ajella.. en usko että painoraja olisi 600:n kohdalla korkeampi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1403
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1063
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      999
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      974
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      881
    7. 3
      880
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      879
    9. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      868
    Aihe